تدارک ویژه شهرداری و شورای شهر رفسنجان برای روز خبرنگار

  • شناسه خبر: 104854
تدارک ویژه شهرداری و شورای شهر رفسنجان برای روز خبرنگار

شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان علاوه بر نصب بنر تبریک روز خبرنگار، خانواده اصحاب رسانه را به ضیافت شام دعوت کرد.

خانه » اجتماعی » تدارک ویژه شهرداری و شورای شهر رفسنجان برای روز خبرنگار

به گزارش خانه خشتی، به دنبال طراحی و نصب بنر بخشی از وصیت نامه شهید احمد محمدی توسط روابط عمومی شهرداری رفسنجان در روز ۱۷ مرداد و تبریک ویژه روز خبرنگار به صاحبان قلم، خبرنگاران و روزنامه نگاران در میادین، شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان با دعوت از خانواده اصحاب رسانه به ضیافت شام در هتل باغ، از زحمات آنان قدردانی کرد.
در این مراسم که به مناسبت میلاد حضرت امام رضا(ع) و با حضور جمعی از مسئولین برپا شد، پس از قرائت قرآن و ادای احترام به سرود جمهوری اسلامی ایران و خوش و بش مجری برنامه آقای پرواز، خادم الحسینی رییس شورای اسلامی شهر برای عرض خیر مقدم به مدعوین به تریبون فراخوانده شد.
علیرضا خادم الحسینی پس از خوشامدگویی به بزرگان مجلس، با اشاره به سخنی از امام رضا(ع)، حقیقت توکل را در خداترسی دانست و خواستار توجه اصحاب رسانه به این موضوع در نوشته هایشان شد.
وی گریزی به فرهنگ هم زد و با ابراز گلایه از ترویج بدحجابی، در حالی که از ولنگاری فرهنگی ابراز ناراحتی می کرد، با جمله ای از شهید آوینی سخنان خود را خاتمه داد.

در جمع خبرنگاران پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و نشریات شهرستان که تعداد آن ها از رقم انگشتان دست هم فراتر رفته است، افراد جدیدالچهره ای هم رویت می شد که به تازگی به جرگه رسانه های محلی پیوسته بودند و شوق فعالیت در عرصه اطلاع رسانی از رنگ رخسارشان پیدا بود.

در محفلی با حضور خانواده اصحاب رسانه که در پاره ای موارد از درجه یک گذشته و به اقوام درجه دو و سه نیز بسط داده شده بود، سخنرانی حجت الاسلام بخشیان کارشناس ارشد روانشناسی مشاوره اسلامی پیرامون خانواده ضرورت داشت.
حجت الاسلام بخشیان ابتدا موضوع اضطراب و استرس را پیش کشید و توجه به سبک زندگی را در کسب آرامش مؤثر خواند و با دسته بندی عوامل مقدماتی سبک زندگی و در حالی که مدعوین را به بخش اصلی برنامه وعده می داد، همگان را به شرکت در کلاس های آموزش خانواده و سبک زندگی دعوت کرد.
این مشاور خانواده که از ماه ها پیش برای ارائه خدمت به شهروندان در رفسنجان ساکن شده است، در بخشی از سخنان خود به اشتباه رفسنجان را شهر خویش خواند و بلافاصله آن را اصلاح کرد.

قلب اهالی رسانه از نگرانی به تپش افتاده بود، چرا که یقین داشتند در مجلسی با حضور سران شهرستان، حتما از سخنرانی یک یا دو ساعته صاحبان تریبون بهره خواهند برد و به جای آنکه در بزم چند ساعته ای که قرار است با خانواده گپ و گفتگویی داشته باشند، بایستی قلم به دست گرفته و خبرنویسی کنند؛ اما دیری نپایید که مجری از اختصار برنامه ها و نبود سخنرانی خبر داد و رنج بزرگی از دل خبرنگاران برداشته شد.

دست اندرکاران و برگزارکنندگان دورهمی خانوادگی با مدیریت مناسب زمان در جذب مخاطب موفق شده بودند، هر چند این اتفاق مبارک نتوانست از فراموشی تاخیر یکساعته آغاز برنامه بکاهد.
شعرخوانی طنز آقای تقی زاده معروف به کلپوره که به اعتراف مجری، طرفدارانی در سایر شهرهای همجوار نیز پیدا کرده است، از جذاب ترین بخش های برنامه بود که بخش انتقاد از مسئولین آن، دل اصحاب رسانه را حسابی جلا داد.
قدردانی از از پدر شهید احمد محمدی خبرنگار جمهوری اسلامی، خانواده مرحوم محمدعلی بمی نژاد خبرنگار صدا و سیما و علی استادی خبرنگار مدافع حرم رفسنجانی از دیگر قسمت های ضیافت شام شهرداری و شورای اسلامی شهر بود که موجی از رضایت را بر لبان مستمعین نشانده بود.
هدایت میهمانان به سمت خروجی سالن و پذیرایی از آنان با چای، شیرینی خانگی، هندوانه آناناسی و خربزه به شیرینی مجلس افزود.
خانواده اصحاب رسانه پس از صرف شام خوش رنگ و لعاب با دریافت هدیه مفصلی که از سوی روابط عمومی شهرداری برای کودکان حاضر در مراسم تدارک دیده شده بود، با بدرقه دلنشین علی اکبر پورمحمدی شهردار راهی منزل شدند.

برچسب ها:
اصحاب رسانه روز خبرنگار شهرداری رفسنجان شورای اسلامی شهر ضیافت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یک خبرنگار آزاد

    نوشته ی توهین آمیزی بود از دید شهرداری نوشته شده بود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان