وهابیت، دشمن اصلی اسلام

  • شناسه خبر: 10470
وهابیت، دشمن اصلی اسلام

  به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از “بوتیا” : همه ما شاهد آنچه که در بحرین و سوریه میگذرد هستیم و میبینیم که حکومت آل سعود نسبت به این دو کشور رفتارهایی متفاوت اما از یک جنس دارد. بسم الله الرحمن الرحیم در کشتار مردم بی گناه و بی دفاع بحرین به رژیم آل […]

خانه » آخرین اخبار » وهابیت، دشمن اصلی اسلام

  به گزارش ” خانه خشتی” به نقل از “بوتیا” : همه ما شاهد آنچه که در بحرین و سوریه میگذرد هستیم و میبینیم که حکومت آل سعود نسبت به این دو کشور رفتارهایی متفاوت اما از یک جنس دارد.

بسم الله الرحمن الرحیم
در کشتار مردم بی گناه و بی دفاع بحرین به رژیم آل خلیفه کمک می کند تا این رژیم ماندگار بماند و با اتحاد یکدیگر بتوانند بیشتر نوکری صهیونیستها را بکنند.
در سوریه به گروههای خرابکار و تروریستها کمک می کنند و مردم بی دفاع سوری را قتل عام می کنند تا بتوانند حکومت سوریه را که با اربابان آنها یعنی آمریکا و اسرائیل دشمنی میکند از پای در آورند.
اما بر مردم عربستان چه میگذرد؟ بر سر مردم شیعه و سنی عربستان چه می آید؟ حکومت آل سعود در برابر کشتار مردم خود چه جوابی دارد؟
برای آنها هیچ اهمیتی ندارد مسلمانی که کشته می شود شیعه است یا سنی و یا اینکه اهل بحرین یا سوریه یا عربستان باشد، آنها در قبال خون یک انسان هیچ مسئولیتی برای خود نمی بینند.
حکومت آل سعود مدتها است که پیرو فرقه وهابیت است فرقه ای که خود را در اسلام جا داده و خار چشمی برای این دین شده است .
این فرقه و تعالیم آن دست سعودی ها را برای جنایاتی که مرتکب می شوند باز گذاشته است.
فرقه وهابیت توسط محمد بن عبد الوهاب ـ متوفای ۱۲۰۵ یا ۱۲۰۴ هجری ـ  ایجاد شد او عمده تفکراتش را در سال ۱۱۵۰ و اندی آغاز کرد و اولین حکومت سیاسی‌اش را در سال ۱۱۵۷ هجری در منطقه نجد در حومه ریاض پایه‌ریزی کرد .
او پیمان نظامی و فرهنگی با محمد سعود ـ جدّ اعلای ملک فهد و ملک عبدالله ـ بست و به کمک مستشاران نظامی بریتانیا، فرقه و تفکر وهابیت را گسترش داد.
کشت و کشتارها و حمله‌هایی که آنها به کشورهای همسایه داشتند، دولت عثمانی راخشمگین کرد تا آنها  نامه شدید اللحنی به مقامات کشور مصر نوشتند و لشکر مفصلی را وارد عربستان سعودی کردند.
در سال ۱۲۳۴ هجری، پرونده دولت وهابیت بسته شد و سران‌شان اعدام شدند بازماندگان زندگی مخفیانه‌ای داشتند و به کشورهای همسایه پناهنده شدند، یکی از آنها عبد العزیز ـ پدر ملک فهد ـ بود که از کویت قیام کرد و با ۲۰ سال مبارزه، در سال ۱۳۴۱ و ۱۳۴۲، دولت عربستان سعودی را دوباره تشکیل داد.
وهابیت فقط اعتقادات و افکار خود را حق دانسته و غیر خود را محکوم و بعضاً تکفیر می نماید، لذا تلقی نمودن این دو نظریه که وهابیت فقط در تقابل با تشیع است و همچنین وهابیت مساوی با اهل سنت تصور شود، خود دامی دیگر است که توسط دشمنان نهاده شده و بایستی به شدت با آن برخود نمود زیرا که وهابیت در مقابل با تمامی مسلمانانی است که ایده های آنان را باور ندارند و در این مصاف، جعفری با شافعی و مالکی و حنفی و … هیچ فرقی با هم ندارند.
وهابیون حاکم در عربستان که با آمریکا هم نوا می شوند و ادعای حمایت از مظلومشان گوش فلک را کر میکند در قبال کشتار مردم شهرهای القطیف و الاحساء و العوامیه و…آنها را اخلال گران نظم عمومی می نامند.
مگر میشود این همه اخلال گر در این شهرها وجود داشته باشد فریاد حق خواهی این مردم با گلوله های ماموران آل سعود پاسخ داده میشود و زنان و مردان عربستانی که با حکومت مخالفت کنند و یا ایکه خواستار حقوق خود باشند یا راهی زندان می شوند یا سرای باقی.
اما نکته قابل توجه این است که جمعیت زیادی از مردم این شهرها شیعه هستند و بر طبق فتوای بسیاری از مفتی های وهابیت کشتن شیعه مباح و بعضا واجب است .
دولت عربستان طبق این آموخته ها پیش میرود و به مردم شیعه کشور خودش هم رحم نمی کند اما در کنار آنها مردم اهل تسننی که وهابی نیستند نیز از حملات آنها مصون نمی مانند.
این گفته خود آنها هست به طور مثال :
“وزارت کشور عربستان سعودی در بیانیه‌ای درباره حوادث ماه اکتبر اعلام کرد: همه اهالی القطیف باید مجازات شوند، زیرا برای مقابله با همشهریان خود اقدامی نکرده‌اند.”
مطمئنا آنها که مانع همشریان خود نشدند شیعه و سنی با هم بوده اند و این همان سیاست یهود صفت آل سعود هست که فقط وهابیون را درستکار و بقیه را کافر می دانند.
وهابیون از همان ابتدای شکل گیری دولتشان دست به کشتار بی رحمانه مردم میزدند از جمله این کشتارهای وحشیانه که در تاریخ وهابیت ثبت گردیده قتل عام مردم طائف و از آن وحشتناک تر کشتار بی رحمانه مردم عراق به ویژه شهر کربلا است.
برخی مورخان عدد کشته شدگان کربلا در جریان حمله وهابی ها را یکصد وپنجاه هزار تن! نوشته اند و می گویند جوی خون در کوچه های کربلا به راه افتاد و جالب این که اسم این کار را جهاد فی سبیل الله و مبارزه برای نشر توحید می گذاردند.
اگر اعتقادات محمد بن عبد الوهاب صحیح بود مظمئنا پدر او که نام این فرقه از او گرفته شده با وی همکاری میکرد اما او و فرزند دیگرش یعنی برادر محمد بن عبدالوهاب از اولین اشخاصی بودند که با وی مخالفت کردند.
پدر او در باره اش این گونه اعتقاد داشت که وی گمراه است و مردم را از ارتباط با او برحذر مى‏داشت ، همچنین مورخان میگویند اولین کتاب علیه اعتقادات محمد بن عبدالوهاب توسط برادرش نوشته شده است.
محمد بن عبد الوهاب سفرهای زیادی نمود و مدتی نیز در اصفهان و قم تحصیل کرد سپس به موطن خود بازگشت و به نشر عقاید خود پرداخت.
مردم پس از آگاهی از عقاید وی، او را از شهر حریمله بیرون کردند و ناچار رهسپار زادگاهش شهر عیینه گردید اما خبر افکار و عقاید نادرست او به امیر احسا و قطیف رسید و به حکمران عیینه دستور داد وی را به قتل برساند.
محمد به ناچار به شهر درعیه پناه برد حاکم منطقه مزبور مردی از قبیله عنزه به نام محمد بن سعود بود شیخ با وی ملاقات نمود و افکار خود را بر او عرضه داشت و به او اطمینان داد که به وسیله او می تواند بر تمام سرزمین نجد مسلط گردد واین گونه ارتباط و دوستی آل سعود با وهابیت شکل گرفت و افکار فرزندعبدالوهاب به کام آنها که خود اجدادی یهودی داشتند و هنوز آموزه های نژاد پرستانه یهودیت در خوی آنها جای داشت خوش آمد.
وهابیون در عصر حاضر در پی نشر افکار خود در میان سایر مردم کشورهای مسلمان هستند از جمله میوه های تلخ این شجره خشونت در عصرما، «طالبان» در افغانستان و «سپاه صحابه» در شبه قاره و «القاعده» در کل خاورمیانه هستند و دیدیم که هر کدام از این ها چه تصویر زشتی از اسلام در اذهان و عقول جهانیان ترسیم کردند و چگونه توانستند چهره سپید اسلام را در وجدان جهانی با مرکب جهل و جمود سیاه کنند، ضربه ای را که آنها به اسلام که در حال پیشروی در جهان است وارد کردند، ضربه ای جبران ناپذیر است .
آنها در پاکستان افغانستان و عراق و سایر کشورهای اسلامی اقدامات فروانی را برای مقابله با بزرگترین مشکل خود که شیعیان هستند انجام دادند و از آنجایی که بزرگترین کشور شیعی جهان ایران است اهداف اکثر این اقدامات متوجه ایران است .
دو کشور افغانستان و پاکستان در واقع کشورهایی هستند که وهابیت به آنها صادر شد و متاسفانه خیلی خوب در آنجا ریشه کرد.
تمام گروهک های تروریستی وهابیت که دست به قتل شیعیان می زدند در این دو کشور ساخته و پرداخته شدند از جمله طالبان و جند الشیطان.
وهابیت عربستان و افغانستان مکمل هم هستند، وهابیت عربستان حکم کفر و شرک شیعه و همچنین قتل شیعه را امضا می کند. وهابیت افغانستان و پاکستان این دستور را عملی میکند.
نمونه های این عملی شدن را بارها و بارها دیدیم. از فاجعه سرباز و پیشین گرفته تا قتل عام مسلمین در مسجد که خانه خداست در مسجد جامع و مسجد علی بن ابیطالب شهر زاهدان ،البته اکنون وهابیت در عربستان در راستای عملی کردن این احکام در کشور خود گام بر میدارد.
وهابیت تلاش فراوانی برای نفوذ در سوریه کرد در این کشور اهل سنت متعادل حکومت را به دست دارند از همین رو حکومت آن با ایرانیان هیچ مشکلی ندارد زیرا ایران را یک کشور اسلامی می داند.
وهابیت در ابتدا تلاش می کرد حکومت سوریه را به سمت خویش و گرایش های خویش بکشاند.دیدارهای مسئولین عربستان و مسئولین سوریه بیانگر این مطلب است.
آنها زمانی که دیدند این حکومت حاضر نیست این فرقه انحرافی را بپذیرد،در تلاش برای حذف این حکومت افتادند و اعتراضات گروهی آشوبگر در سوریه را صدای کل ملت سوریه خواندند و شعار هیهات من الذله سر دادند و به آشوبگران کمک کردند که مرم بی گناه بسیاری را قتل عام کنند.
پیشتر گفتیم از آنجایی که حکومت بحرین همسو با حکومت آل سعود است حکومت عربستان با آل خلیفه در کشتار مردم این کشور همدست است و ترس آل سعود از این است که مبادا یک حکومت شیعی دیگر و یا یک حکومت متعادل سنی مانند حکومتهای ایران و سوریه تشکیل گردد.
این موضوع که دست آل سعود  و آمریکا و اسرائیل در دست هم است بارها اثبات شده است و نیازی به بازگویی دوباره ندارد و از آنجایی که تعلیمات فرقه ی وهابیت در راستای سیاستهای صهیونیزم جهانی است آمریکا و اسرائیل تمام تلاش خود را برای ماندگاری رژیم آل سعود  و همدستان ، هم پیمانانش در سایر کشورها میکنند.
اگر دولتهای عربی مسلمان واقعی بودند اگر وهابیت جزء مذهب تسنن بود سالها پیش ریشه اسرائیل خشک شده بود.
مردمی که در فلسطین هدف گلوله ها وموشکها و سلاح های شیمیایی خون خواران و تروریستهای اسرائیلی و آمریکایی هستند مسلمان و اغلب سنی اند اگر در دولت مردان حکومتهای به خواب رفته آل سعود،آل خلیفه وحکومتهای قطر و عمان و کویت و سایر حکومتهای خاموش کشورهای عربی اندکی نشان از مسلمانی بود هیج کودکی امروز در فلسطین ناجوانمردانه ترور نمی شد زیرا مسلمان چه شیعه باشد چه سنی غیرت دارد و ما در میان دولتمردان این دول غیرت نمی بینیم.
دوباره می گویم که وهابیت جزء اسلام نیست آنها شبیه مسلمانان رفتار میکنند اما افکارشان کاملا یهودی و اغلب افکار و اعتقادات صهیونیسم است و این همان دلیل دم تکان دادن حکومت آل سعود برای اربابان خود است.
وهابیت بدعتی است که عملاً باعث اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان جهان گشته و طبیعی است که از حمایت دول استعمارگر برخوردار باشد.
اغلب مردم روشن فکر و حق طلب جهان از انگلیس و آمریکا و سایر کشورهای مستبد و استعمارگر خاطره خوبی ندارند و مولود آنها یعنی اسرائیل هم برای کشورهایی که در بایکوت خبری به سر نمی برند کاملا شناخته شده است و به زودی برای دیگران هم حقایق آشکار خواهد شد زیرا فریاد مردم فلسطین هرگز خاموش نخواهد ماند.
آنها هرچه سعی در پنهان کردن حقایق کنند نیروی عظیم الهی وجدانهای سالم را آگاه خواهد کرد و بلاخره روزی میرسد که ما با کمک یکدیگر بحرین وفلسطین را آزاد خواهیم کرد.
وهابیتی که ایران را دشمن خویش میداند هیچگاه در قبال ما خاموش نبوده او تروریستهایی مانند جند الشیطان را تربیت کرد و به آمریکا سپرد تا در ایران عملیاتهای خرابکارانه ی ترور وقتل انجام دهند.
اما فاجعه وقتی بزرگ میشود که بدانیم آنها با دروغها و عقاید شیطانی خود قصد نفوذ در افکار ایرانیان و اغلب ایرانیهای اهل تسنن را دارند.
 
متاسفانه برخی از اهل سنت ایران بدون توجه به این مطلب که واقعیت وهابیت چیست، فقط چون این فرقه بر علیه شیعه هست آنرا با آغوش باز پذیرفتند.
عزیزان اهل سنت زمانی که وهابیت می گوید: توسل شرک هست، زیارت قبور شرک هست و…. در واقع در برابر عقاید شیعیان به تنهایی نیست، بلکه در برابر عقاید اهل سنت، در برابر آموزش هایی هست که شما از صحابه آموختید آنجا که علمای شما در صحاح سته جواز و استحباب زیارت قبور را می گویند .
وهابیت همچنین در حکومت عبدالله صالح نفوذ کرده بود و با او در ظلم به مردم یمن شریک شده بود ، رژیم عبدالله صالح  وهابیتش از نوع وهابیت عربستان است و آل سعود تمام تلاشش را برای حفظ او میکند.
وهابیت حاکم بر برخی کشورهای عربی اگر غیرت مسلمانی داشت مانند مقامات آمریکایی مانند اسرائیلی ها و کشور های عربی در برابر قرآن سوزی هایی که در غرب اتفاق افتاد سکوت نمی کرد مگر نه اینکه قرآن کتاب مقدس مسلمانان است پس غیرت مسلمانی اشان کجاست.
همه ظلمی که به مردم دنیا روا می شود ریشه در یهودیت دارد اسرائیل نمونه بارز یهودیان ظالم و از خود راضی است.
در آمریکا هم اغلب گردانندگان کشور یهودی هستند و اداره آن به دست یهودیان با افکار صهیونیسمی صورت میگیرد.
کشورهای اروپایی و سایر همپیمانان آمریکا و اسرائیل از این قاعده مستثنی نیستند و کشورهای به ظاهر مسلمان عربی نیز از این قماشند اما در میان آنها سعودی ها از آنجا که ریشه و تبار آنها به یهودیان خیبر میرسد با آنها همسوترند و ما بقی ظالمان تربیت شده آنها هستند.
حرف آخر:
طبق آیات قرآن کریم که بر حق ترین کتاب در میان کتب مقدس است زمین در نهایت میراث مستضعفین خواهد شد با ظهور مهدی موعود همان که ستمگران از آمدنش در هراسند بر زبان مردم این آیه بار دیگر نقش خواهد بست که جاء الحق و زهق الباطل.
به امید ظهور منجی مظلومان

برچسب ها:
اسلام اصلی دشمن وهابیت،
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان