سرپرست نیروی انتظامی شریف آباد کشکوئیه معارفه شد

  • شناسه خبر: 104586
سرپرست نیروی انتظامی شریف آباد کشکوئیه معارفه شد

مراسم معارفه سرپرست نیروی انتظامی شریف آباد کشکوئیه برگزار شد.

خانه » اخبار ویژه » سرپرست نیروی انتظامی شریف آباد کشکوئیه معارفه شد

به گزارش خانه خشتی، در این مراسم سرهنگ عباسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان ، بخشدارکشکوئیه، حجت الاسلام محرابی زاده امام جمعه،و سروان کیخا فرمانده سابق و سروان راستی فرمانده جدید نیروی انتظامی شریف آبادکشکوئیه و جمعی از روسای دستگاه های اجرایی ،شوراهای اسلامی ودهیاران حضور داشتند.
امام جمعه کشکوئیه در این مراسم با بیان اینکه همه باید قدردان نعمت امنیت حاکم بر کشور باشیم گفت:امنیت حاکم درکشور مرهون تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی وعمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است .
محمد محرابی زاده از امنیت و سلامتی به عنوان دو نعمت بزرگ و مجهول الهی که ارزش و اهمیت آنها در نبودشان تجلی دارد یاد کرد و گفت: همگان بر این موضوع مهم اذعان و تأکید دارند که بدون وجود امنیت هیچ فعالیت اثربخش و منتج به نتیجه نخواهد شد.
وی با بیان اینکه تولید، حفظ و حراست از نظم و امنیت مأموریتی حساس و خطیر در عین حال مقدس است، افزود: کارکنان انتظامی با پشتکار و همت مضاعف توانسته‌اند از عهده انجام این مأموریت برآمده و کارنامه درخشانی در سنگر تأمین نظم و امنیت جامعه کسب کنند.
امام جمعه کشکوئیه گفت: نیروی انتظامی در حقیقت در عرصه تامین امنیت و آرامش مردم خدمت‌گزاری صدیق با مجموعه‌ای کارآمد و توانمند است.
وی امنیـت را از نعـمت هـای کامل دنـیا دانست و اظهار کرد: قدر آن ناشناخته مانده چرا که آسایش زندگی دنیوی در گرو امنیت است و تمامی جوامع بشری به امنیت نیاز دارند.
حجت الاسلام محمد محرابی زاده گفت: با توجه به ناامنی های حاکم بر کشورهای منطقه وهمسایه خدا را شاکریم که به برکت ایثارگری های فرزندان این ملت ولایی و خون پاک شهدا امنیت کاملی در جمهوری اسلامی ایران حاکم است و ما باید چنین نعمتی را قدردان باشیم.
به گفته این مسئول، نیروی انتظامی مظهر تقوا، معنویت، دوری از فساد و کج روی در سطح جامعه است.

خبر ارسالی از : علی محرابی زاده- خبرنگار کشکوئیه

 

برچسب ها:
سرپرست نیروی انتظامی شریف آباد کشکوئیه معارفه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان