فرماندار مطرح کرد :

 ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مجموع اعتبارات شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 104499
 ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مجموع اعتبارات شهرستان رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: مجموع اعتبارات شهرستان ۲۸ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته ۸ میلیارد تومان افزایش یافته است .که از این میزان اعتبار ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از ماده ۴۸۰ قانون و ما بقی از اعتبارات استانی می باشد .

خانه » اقتصادی »  ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مجموع اعتبارات شهرستان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی ضمن گرامیداشت میلاد علی ابن موسی رضا (ع) اظهار داشت :در ابتدای سال جلسه موضوع اعتبارات سرمایه ای تشکیل شد و امسال به دلیل اینکه بودجه ها کمی دیرتر به تصویب رسید و به مجلس ابلاغ شد نهایتا با چند ماه تاخیر اعتبارات ابلاغ شده است .
وی افزود :شهرستان رفسنجان با وسعت و جمعیت زیادی که دارد با مشکلات و انتظاراتی که در سطح مردم و نهادها وجود دارد این اعتبارات جوابگوی نیازهای فعلی ما نیست .
ملانوری تصریح کرد :ما در حوزه اب رفسنجان دچار بحران جدی هستیم در بحث صنعت ، کشاورزی و اب شرب روستایی مشکلات عدیده ای وجود دارد بطوریکه تعدادی از روستاها با تانکر ابرسانی می شود .
وی بیان داشت :در حوزه اموزش و پرورش بعد از انقلاب با مشارکتهای مردم بسیار موفق بودیم ولی به علت کاهش درامد مردم در سطح کشاورزی امروز در باب احداث مدارس ما دچار مشکل هستیم .
وی با اشاره به اینکه اعتبارات کم و مشارکتهای مردمی هم کاهش پیدا کرده است اظهار داشت : در همه حوزه ها ،رفسنجان نیاز به اعتبارات خوبی در حد مطلوب می باشد ولی ما اعتبارات دولتی در همه حوزه ها ان چنان نیست که بتواند نیاز همه بخش ها را تامین نمایند .
فرماندار با بیان اینکه در حوزه راه ها از جمله جاده رفسنجان –نوق و زرند –رفسنجان نیاز به اعتبار لازم می باشد اظهار داشت :لذا مدیران اجرائی دولتی نباید به این میزان اعتبار اکتفا کنند لذا باید تلاش کنند که بتوانند اعتباراتی از سطح ملی و استانی جذب کنند و تا مشکلات رفع گردد .
ملانوری افزود : در سال گذشته با تلاش برخی مدیران اجرائی اعتبارات خوبی جذب گردید که جای دارد ا زهمه مدیرانی که در راستا اقدام کردند تقدیر و تشکر نمایم .
فرماندار تصریح کرد :مجموع اعتبارات شهرستان ۲۸ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته ۸ میلیارد تومان افزایش یافته است که از این میزان اعتبار ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از ماده ۴۸۰ قانون ،و ما بقی از اعتبارات استانی می باشد .

برچسب ها:
اعتبارات تخصیص رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان