چند خبر از کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان

  • شناسه خبر: 10448
چند خبر از کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان

۵۲۱ یتیم بی سرپرست وبد سرپرست در رفسنجان وجود دارد/۵۵۰ طرح با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در رفسنجان اجرا خواهد شد/۷۷ مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان ساخته خواهد شد. “خانه خشتی“: ۵۲۱ یتیم بی سرپرست وبد سرپرست در رفسنجان وجود دارد حسین شعبانی رییس کمیته امام خمینی (ره) رفسنجان گفت […]

خانه » رفسنجان » چند خبر از کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان

۵۲۱ یتیم بی سرپرست وبد سرپرست در رفسنجان وجود دارد/۵۵۰ طرح با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در رفسنجان اجرا خواهد شد/۷۷ مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان ساخته خواهد شد.

خانه خشتی“:

۵۲۱ یتیم بی سرپرست وبد سرپرست در رفسنجان وجود دارد
حسین شعبانی رییس کمیته امام خمینی (ره) رفسنجان گفت در حال حاضر ۵۲۱ یتیم بی سرپرست و بد سرپرست در رفسنجان وجود دارد . ۱۱۰۰حامی و خیر این ایتام را مورد اکران و تحت پوشش خود قرار داد وی ازود : به مناسبت تولد امام حسن مجتبی (ع) هفته اکران و ایتام از دیروز در رفسنجان به مدت یک هفته در حال اجراست . شعانی اظهار داشت : رمضان ماه نزول برکات و رحمت های خداست و این رحمت و برکت با کمک به این ایتام و به فکر بودن هم نوعان که بضاعت مالی ندارند بیشتر می شود .

۵۵۰ طرح با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در رفسنجان اجرا خواهد شد
سال جاری این اعتبار در قالب وامهای بدون بهره از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) برای اجرای ۵۵۰ طرح در اختیار مدد جویان تحت پوشش این اداره قرار خواهد گرفت . حسین شعبانی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان با اعلام این خبر افزود : اعتبار این طرح ها به میزان ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان است که برای طرح ها برداشت . قارچ ، قالیبافی ، خیاطی ، دامداری ، شرکت های تعاونی امور کشاورزی ، امور صنعتی قابل اجراست . وی اظهار داشت افرادی که تحت پوشش کمیته امداد هستند و با شرایط از جمله داشتن مدرک مورد قبول در طرح ها ذکر شده می تواند از این وام بهره مند و به خود کفایی برسند .
شعبانی یادآور شد : سال گذشته ۵۸۲ طرح با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان در همین راستا رفسنجان اجرا شد که سال جاری این اعتبار شد ۸۵ درصدی به ۴۵ میلیلرد ریال رسیده است .
وی همچنین گفت : درصد بالای افراد متقاضی وام با اجرای طرح ها ، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت و هزینه این بیمه را کمیته امداد تقبل خواهد کرد .

۷۷ مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان ساخته خواهد شد

شعبانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان گفت:در مرداد ماه سال جاری ساخت ۷۷ مسکن روستایی در رفسنجان با ارزش ۲۰ میلیارد ریال شروع و پایان سال ۹۱ به مددجویان روستاه های بخش مرکزی رفسنجان _کشکوییه- نوق و انار که تحت کمیته امداد هستند،تحویل داده خواهد شد.وی افزود این اعتبار از طرف کمیته امداد است که قسمتی به صورت وام و قسمتی از آن به طور بلا عوض در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت . شعبانی اظهار داشت:سال گذشته ۱۰۲ مسکن روستایی برای مددجویان  تحت پوشش کمیته با ارزش ۱۶ میلیارد ریال ساخته شد و ۵۹ مسکن دیگر نیز با ارزش ۴ میلیارد ریال  از طرف کمیته خریداری که در مجموع ۱۶۱ مسکن روستایی با ارزش ۲۰ میلیارد ریال در اختیار مددجویان قرار گرفت.وی در پایان یاد آور شد،سال گذشته ۱۵۰ خانه مددجویان روستایی نیز از طرف کمیته امداد رفسنجان مورد تعمیرات جزئی با صرف هزینه ۸۸۰ میلیون ریال قرار گرفتند.

برچسب ها:
رفسنجان،کمیته امداد،یتیم بد سرپرست،بی سرپرست،مسکن روستایی.مدد جویان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان