رئیس اداره توزیع و فروش شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 6 کرمان  مطرح کرد :

نظارت بیشتر در زمینه بهداشت نانوایها /امسال در تولید گندم به طور واقعی به خودکفایی رسیده ایم

  • شناسه خبر: 104441
نظارت بیشتر در زمینه بهداشت نانوایها /امسال در تولید گندم به طور واقعی به خودکفایی رسیده ایم

رئیس اداره توزیع و فروش شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۶ کرمان  گفت:حدود ۸۰ % نانوائیها از نظر وضعیت داخل ،لباس و بهداشت و تابلواز شرایط یکسانی برخورداند ولی باید در زمینه بهداشت کنترل و نظارت بیشتری صورت بگیرد .

خانه » اجتماعی » نظارت بیشتر در زمینه بهداشت نانوایها /امسال در تولید گندم به طور واقعی به خودکفایی رسیده ایم

به گزارش خانه خشتی، حجه الله قنبری رئیس اداره توزیع و فروش شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۶ کرمان  در جلسه بررسی مشکلات نانوائیها اظهار داشت :در زمینه بحث امنیت غذایی نان ،باید کاشت ، داشت و برداشت را در نظر بگیریم .امسال نسبت به سال گذشته ،گندم هم از لحاظ کمی و کیفی در مرحله مطلوبی قرار گرفته است و می توان گفت که امسال به طور واقعی به خودکفایی رسیده ایم بطوریکه در منطقه جنوب ،گندمی کاشته می شود که از لحاظ کیفی مطلوبیت گندم خارجی را دارا  می باشد .

وی افزود :در این زمنیه با پیگیری های که توسط استاندار و جهاد کشاورزی صورت گرفت ما موفق هستیم بطوریکه در سال گذشته ۱۵۰هزار تن گندم خریداری شده است و در سال جاری هم بالغ بر ۲۰۰ هزار تن خریداری کرده ایم .

 قنبری از خریداری ۵ دستگاه نو و به روز شدن ناوگانهای حمل و نقل گندم خبر داد و بیان داشت :در زمینه بهداشت ناوگانهای حمل و نقل گندم اقداماتی صورت گرفته است  بطوریکه در گذشته ناوگانها مختص همه چیز بوده است از جمله زغال سنگ ،کود و… ولی هماهنگی شده است که کامیونهای مختص گندم فقط گندم حمل نمایند .و همچنین سیلوهای ذخیزه سازی از نظر سیستم و مکانیزه به روز شده اند .

وی با بیان اینکه ۷ کارخانه آرد در سطح استان داریم تصریح کرد :این کارخانجات از نظر تکنولوژی در سطح استان پیشرفته هستند آنچه مهم است انتظارات مردم می باشد .

قنبری تصریح کرد :رفسنجان بعد از کرمان با ۲۹۰ هزار جمعیت بالاترین جمعیت در استان کرمان را دارا می باشد و همچنین وجود کارخانه آرد توکل در رفسنجان با ظرفیت و توان مالی بالا باعث شده است انتظارات هم بالا رود .

وی افزود : ما با تمام توان و ظرفیتهای که داریم سعی خواهیم کرد نانوائیها را ساماندهی کنیم

وی بیان داشت :حدود ۸۰ % نانوائیها از نظر وضعیت داخل ،لباس و بهداشت و تابلواز شرایط یکسانی برخورداند ولی باید در زمینه بهداشت کنترل و نظارت بیشتری صورت بگیرد .

 

برچسب ها:
خودکفایی رئیس اداره توزیع و فروش شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 6 کرمان گندم نان نانوایی نظارت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان