خطیب جمعه رفسنجان مطرح کرد:

تقویت جامعه نقش یک رسانه / برخی بر یاوه گویی عادت کردند/ برجام هیچ عزت و تاثیری در زندگی مردم نداشته است

  • شناسه خبر: 104325
تقویت جامعه نقش یک رسانه / برخی بر یاوه گویی عادت کردند/ برجام هیچ عزت و تاثیری در زندگی مردم نداشته است

امام جمعه رفسنجان گفت: برجام هیچ عزت و سود و تاثیری در زندگی مردم نداشته و تنها منفعت آن به تعبیر رهبری این بود که فهمیدیم مذاکره با آمریکا فایده ای ندارد و آمریکاییها بدعهدند.

خانه » سیاسی » تقویت جامعه نقش یک رسانه / برخی بر یاوه گویی عادت کردند/ برجام هیچ عزت و تاثیری در زندگی مردم نداشته است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان با توصیه به رعایت تقوا و اصلاح ذات البین، نصیحت و دخالت کردن برای وصال را موثر دانست و اظهار داشت: تنها راه حل اختلافات گذشت است، پدر و مادرها دخالت کنند و نگذارند جدایی ها رقم بخورد و زندگی ها متلاشی شود.
وی ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت فاصله میان میلاد کریمه اهل بیت(ع) و آقا علی ابن موسی الرضا(ع) بیان داشت: خلق و خو و سبک زندگی این بزرگواران باید سرمشق قرار گیرد که اگر درست کردار شویم مقرب درگاه خداوند خواهیم شد.
رمضانی پور رسیدگی بیشتر به بقاع متبرکه را لازم دانست و گفت: این اماکن مقدسه تجلی گاه ولایت و کانون مهر و صفا و صمیمیت و قطب های بزرگ فرهنگی در سراسر کشور هستند.
امام جمعه رفسنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در سال ۷۷ در مزار شریف افغانستان بدست گروهک تروریستی به شهادت رسید، روز خبرنگار را به فعالین این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: رسانه نقش تقویت جامعه را بر عهده دارد و خبرنگاران باید همچون شهید صارمی امین و باصداقت بوده و به دور از بزرگنمایی و دروغ در خدمت مردم و نظام باشند.
وی افزود: یک خبرنگار بایستی خط قرمز های نظام را رعایت کند نه اینکه در خدمت جناح و باند بازی و سیاست بازی باشد و فکر و روح مردم به ویژه جوانان را خراب کند.
رمضانی پور تصریح کرد: متاسفانه برخی بر یاوه گویی عادت کردند و بد به حال آنان که رسالت خود را به خوبی انجام نمی دهند، خبرنگار بایستی در کارش انصاف داشته باشد نه آنکه بخواهد انتقام بگیرد.
وی در ادامه دوری از خوی اشرافی گری را از ویژگیهای یک نظام علوی و اسلامی برشمرد و اظهار داشت: رئوسای قوا و دست اندرکاران نظام ماشین داخلی سوار شوند تا به تولید داخل توجه شود، متاسفانه برخی به خوی اشرافی گری عادت کردند.
رمضانی پور تصریح کرد: اگر خوی اشرافی گری در جامعه نهادینه شود پایین دستی ها هم یادمیگیرند و دیگر به فقرا و محرومین توجه نمی شود، امروز لازم است که به این مسائل توجه شود.
خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: دستگاه های قضایی، مقننه و مجریه روحیه انقلابی داشته باشند و انقلابی عمل کنند، تا کی می خواهید دستورات رهبری را در مبارزه با فساد جدی نگیرید، چرا در این باره کاری نمی کنید؟
وی افزود: تاکنون یک اقدام انقلابی که دل مردم را شاد کرده باشد صورت نگرفته است، دولت و دستگاه قضا اقدام جانانه ای در این زمینه نکرده است، آیا می خواهید دامان خودتان را بگیرد؟
رمضانی پور بیان داشت: چرا باید سخنگوی دولت رسما اعلام کند که حقوق افراد اجرایی تا ۱۰ میلیون تومان است مگر شکم اینها با محرومین فرق می کند که زندگی خود را با ۵۰۰ هزار تومان می گذرانند؟
وی تصریح کرد: صاحبان این نظام و انقلاب و مشروعیت بخش به کار شما این مردم هستند و راضی نیستند که حقوق های انچنانی دریافت کنید.
رمضانی پور خاطر نشان کرد: مردم را از اسلام، نظام، انقلاب و کار ارزشمندی که ۴۰ سال قبل انجام دادند پشیمان نکنید مردم انقلاب کردند که محرومین بر سرکار آیند نه اشرافی گری، مردم انقلاب کردند که حکومت مال خودشان باشد.
امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم راه اندازی و رونق صنایع کوچک و متوسط ، به فرمایشات چند روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب در جمع مردم استانهای مختلف کشور اشاره کرد و گفت: راه علاج مشکلات اقتصاد مقاومتی است نه سرمایه گذاری های خارجی، خواب کسانی که گمان می کنند این سرمایه گذاری های خارجی به کشور رونق می دهد تعبیر نخواهد شد و اینها به ما عزت نمی دهد.
وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم اعلام کردند که برجام عزت اور بود این خوابی است که ایشان دیده اند، برجام هیچ عزت و سود و تاثیری در زندگی مردم نداشته و تنها منفعت ان به تعبیر رهبری این بود که فهمیدیم مذاکره با آمریکا فایده ای ندارد و آمریکاییها بدعهدند.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان برجام خانه خشتی رسانه عزت نماز جمعه یاوه گویی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان