مدیر شرکت تعاونی مرغداران مطرح کرد:

قیمت پایین تر مرغ در رفسنجان به سبب وجود زنجیره کامل تولید / مرغ گرانتر نمی شود

  • شناسه خبر: 104308
قیمت پایین تر مرغ در رفسنجان به سبب وجود زنجیره کامل تولید / مرغ گرانتر نمی شود

مدیر شرکت تعاونی مرغداران رفسنجان کاهش جوجه ریزی را علت اصلی افزایش قیمت گوشت مرغ در روزهای اخیر عنوان کرد و گفت: هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه در بازار مصرف رفسنجان ۸ هزار و ۲۵۰ تومان است.

خانه » اقتصادی » قیمت پایین تر مرغ در رفسنجان به سبب وجود زنجیره کامل تولید / مرغ گرانتر نمی شود

محمد شهرآبادی مدیر شرکت تعاونی مرغداران رفسنجان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی با بیان اینکه قیمت عرضه مرغ در شهرستان رفسنجان نسبت به سایر مناطق استان ارزان تر است اظهار داشت: به واسطه فعال بودن تعاونی در شهرستان زنجیره تولید مرغ بصورت کامل اجرا میگردد و همین امر موجب می شود تا با قیمت پایین تری به مشتری عرضه شود.

وی علت افزایش سراسری قیمت مرغ را کاهش جوجه ریزی مرغداران و گرما و تلفات عنوان کرد و گفت: علت اصلی افزایش قیمت کاهش جوجه ریزی بوده است و در دوماه گذشته ۳۰ درصد مرغداری ها جوجه ریزی نداشتند.

شهرآبادی قیمت هر کیلو گوشت مرغ تازه در رفسنجان را ۸ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کرد و گفت: از سوی تعاونی تمامی امکانات مناسب رد اختیار مرغدار قرار میگیرد و مرغ در ۷۰ فروشگاه سطح شهر توزیع میگردد.

وی احتمال گران تر شدن قیمت مرغ را بسیار اندک دانست و خاطر نشان کرد: با فعال شدن تعاونی های مرغداران در سراسر استان می توان در مواقع نیاز قیمت را در سطح مقبول حفظ کرد.

شهرآبادی با بیان اینکه در دو هفته گذشته نزدیک به ۱۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۵۵۰۰ تومان در سراسر شهرستان توزیع شده است تصریح کرد: سردخانه تعاون مرغداران رفسنجان ظرفیت ۵۰۰ تن مرغ منجمد را داراست و به عنوان ستون اطمینان در مواقع ضروری می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

برچسب ها:
رفسنجان شرکت تعاونی مرغداران رفسنجان قیمت مرغ مرغ مرغداران رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان