شهردار منطقه دو خبر داد؛

صدور بیش از ۲۰۰ پروانه مسکونی و تجاری در منطقه دو شهری طی سه ماهه نخست امسال

  • شناسه خبر: 104304
صدور بیش از ۲۰۰ پروانه مسکونی و تجاری در منطقه دو شهری طی سه ماهه نخست امسال

شهردار منطقه دو از صدور بیش از ۲۰۰ پروانه واحد مسکونی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

خانه » اجتماعی » صدور بیش از ۲۰۰ پروانه مسکونی و تجاری در منطقه دو شهری طی سه ماهه نخست امسال

به گزارش خانه خشتی، جهانگیر ملکی با اعلام این خبر افزود: در سه ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱۶۰ پروانه واحد مسکونی، ۲۵ پروانه واحد تجاری و ۳۰ پروانه به طور مشترک برای واحدهای مسکونی و تجاری صادر شده است.

وی در ادامه از صدور بیش از ۸۰ گواهی عدم خلافی در این مدت در منطقه دو شهری خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۱۵ گواهی پایان کار و بیش از ۲۵ مجوز حصارکشی توسط معاونت شهرسازی شهرداری منطقه دو صادر گردیده است.

ملکی میزان صدور مجوز آسفالت شکافی اداره آب و فاضلاب و گاز توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه دو را بیش از ۱۵۰۰ متر عنوان کرد و افزود: از این میزان بیش از ۸۰۰ متر مربوط به مسیر خاکی، ۵۸۰ متر آسفالت و بیش از ۱۴۰ متر مربوط به پیاده رو بوده است.

شهردار منطقه دو میزان صدور مجوز آسفالت شکافی برای اداره مخابرات را ۳۸۰ متر آسفالت اعلام کرد و گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه دو در سه ماهه ابتدای امسال برای اداره آب و فاضلاب ۴۵۰ متر مسیر خاکی و ۳۸۰ متر مسیر آسفالت مجوز آسفالت شکافی صادر کرده است.

وی با اشاره به کنترل و بازدید روزانه از ساخت و سازهای سطح شهر، تعداد ساخت و سازهای غیرمجاز در سه ماهه ابتدای امسال در منطقه دو شهری را بیش از ۶۰ مورد عنوان کرد و گفت: به همت معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه دو از فعالیت و ساخت و ساز آن ها جلوگیری شد.

جهانگیر ملکی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۴۰ تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در سطح شهر جمع آوری شده و ۱۱ مغازه متخلف و ساختمان غیر مجاز نیز پلمپ گردیده است.

شهردار منطقه دو با بیان اینکه لایه روبی جوی های سطح شهر به صورت روزانه توسط معاونت خدمات شهری انجام می شود، اظهار کرد: در فصل بهار بیش از ۱۲۵ مورد بارگیری نخاله های ساختمانی توسط این معاونت انجام گرفته است.

برچسب ها:
پزوانه مسکونی شهردار منطقه دو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان