هفته نامه خانه خشتی کویر منتشر می شود

  • شناسه خبر: 104294
هفته نامه خانه خشتی کویر منتشر می شود

نخستین شماره هفته نامه فرهنگی اجتماعی تحلیلی “خانه خشتی کویر” ۲۴ مردادماه ماه منتشر می شود.

خانه » اخبار ویژه » هفته نامه خانه خشتی کویر منتشر می شود

به گزارش خانه خشتی، مجوز انتشار هفته نامه “خانه خشتی کویر” به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی ربابه بادپروا از سوی هیات نظارت بر مطبوعات کشور صادر شد و نخستین شماره این هفته نامه از ۲۴ مردادماه جاری منتشر خواهد شد
این هفته نامه در زمینه فرهنگی اجتماعی و تحلیلی و با گستره توزیع محلی و شهرستانی به چاپ می رسد.
گفتنی است سید عباس حسینی داورانی نیز سردبیری این هفته نامه را برعهده خواهد داشت.
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و سابقه فعالیت در روزنامه خراسان -هفته نامه تراز- ماهنامه سخن- فصلنامه چیدمان- فصلنامه ممالک محروسه -و پایگاه های خبری دیپلماسی ایرانی – سخن آنلاین- ایستار- تابناک وکرمان فردا را در کارنامه خود دارد.
روح الله بادپروا رئیس شورای سیاست گذاری هفته نامه خانه خشتی کویر در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: خط و مشی هفته نامه نیز در چهارچوب قانون اساس جمهوری اسلامی و در راستای های آرمان های انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی با اشاره به تلاش و پیگیری های فراوان صورت گرفته در جهت اخذ مجوز هفته نامه بیان داشت: امید است بتوانیم با همکاری اقشار مختلف جامعه و به دور از هرگونه تمایلات حزبی و جناحی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان گامی موثر برداریم.
بادپروا در پایان ضمن اینکه از برگزاری مراسم رونمایی از هفته نامه در روز ۲۴ مردادماه همزمان با روز میلاد حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور مسئولین خبر داد اظهار داشت: در شماره اول هفته نامه خانه خشتی کویر سعی شده است به موضوع اقتصاد و اشتغال شهرستان رفسنجان به صورت ویژه پرداخته شود.

برچسب ها:
خانه خشتی کویر رفسنجان هفته نامه خانه خشتی کویر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان