مسئولین رفسنجان رو بازی کنید و فیش های حقوقی خود را منتشر نمایید

  • شناسه خبر: 103993
مسئولین رفسنجان رو بازی کنید و فیش های حقوقی خود را منتشر نمایید

در پی انتشار فیش های حقوق نجومی موسوم به فیش های کثیف مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج ) رفسنجان از مسئولین این شهر خواست تا فیش حقوقی خود را اطلاع رسانی عمومی نمایند.

خانه » اقتصادی » مسئولین رفسنجان رو بازی کنید و فیش های حقوقی خود را منتشر نمایید

به گزارش خانه خشتی، در پی انتشار فیش های حقوق نجومی موسوم به فیش های کثیف مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج ) رفسنجان طی نامه ای به شرح زیر از مسئولین این شهر خواست تا فیش حقوقی خود را اطلاع رسانی عمومی نمایند:

بسم رب المستضعفین

از: مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج ) رفسنجان

به:

جناب آقای رمضانی، امام جمعه شهر رفسنجان

جناب آقای ملانوری، فرماندار شهر رفسنجان

جناب آقای انارکی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی

جناب آقای پورمحمدی، رییس دادگستری شهر رفسنجان

جناب آقای سلطانی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان رفسنجان

جناب آقای عباسی، فرمانده نیرو انتظامی شهرستان رفسنجان

جناب آقای پورمحمدی، شهردار رفسنجان

جناب آقای خادم الحسینی، رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان

جناب آقای صفریان، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان

جناب آقای خلیلی نژاد، ریاست دانشگاه پیام نور رفسنجان

جناب آقای دهقان، ریاست دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

جناب آقای ایزدی، معاونت دانشجویی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

جناب آقای فصیحی هرندی، معاون فرهنگی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

جناب آقای مصباح، معاونت آموزشی دانشگاه ولی عصر(عج)رفسنجان

جناب آقای رنجبر عسکری، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

جناب آقای درکی، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

سلام علیکم

بی مقدمه سراغ اصل موضوع می رویم. متاسفانه با پدیده ای مواجه هستیم که مدیران کشور حقوق های بالا و آنچنانی می گیرند – نسبت به متوسط سطح زندگی عامه مردم – و در کنارشان محرومانی وجود دارند که با وجود کار و تلاش زیاد، حقوق های اندک دارند که باید با آن، هزینه مصارف زندگی و تحصیل خود و فرزندانشان را بدهند؛ دیگر مخارج ازدواج و سرمایه گذاری پیش کش. جالبش اینجاست که همان مسئول بلند پایه که فعال در افکار عمومی قشر ثروتمند محسوب می شوند قوانینی را تصویب می کنند که به نفع ثروتمندان می شود یعنی قشر خودشان. مثال دانشگاه را پولی و آموزش  و پرورش را خصوصی می کنند که نتیجه اش بالا رفتن هزینه های تحصیلی و فشار آمشدن به قشر  محروم می شود. اینگونه و با تحمیل این فشارها محرومان را از چرخه زندگی بیرون می کنند و برای  همیشه قدرت در دست خودشان می ماند چون فقط خودشان بهترین شرایط بقا را دارند. یعنی حفظ  قدرت در یک قشر خاص و حکومت برای عده ای خاص و ثروتمند.

یکی از عواملی که باعث به وجود آمدن این شکاف و اختلاف طبقاتی در جامعه می شود توزیع ناعادلانه  درآمد است. آیا در جامعه ما حقوق ها به نحوی است که عده ای پس از مدتی به قله ثروت میرسند و عده ای به دره فقر؟ آیا سیستم توزیع درآمد ما عادلانه است؟ فیش های حقوقی بحث این روزهای فضای  کشور است که به لطف الهی شاهد برخورد با آن ها می باشیم. البته در این حین عده ای سو استفاده  می کنند و قضیه را جناحی جلوه میدهند و تقصیر را بر گردن این دولت یا آن دولت می اندازند. مسئله  فقط فیش های حقوقی نیست و فراتر از آن را باید دید و نباید به ای قانع باشیم که فیش حقوقی  مسئولان عالی رتبه رو و علنی شد و تمام! چرا که با جابجایی و تعویض مسئولان دوباره ممکن است  همین قضیه تکرار شود.

مسئله بسیار مهم، وجود خوی اشرافیگری است که بعضا در بی مسئولان نظام حاکم شده است. همان مسئولینی که باید جمع آوری ثروت را بر خود حرام کنند. عده ای زالو صفت با نگاه سرمایه محور به  اموال بیت المال هجوم آورده اند و تغذیه می کنند و قله های ثروت را تشکیل می دهند و در مقابل آن  دره های فقر ایجاد می شود. باید به صورت ریشه ای با این مسئله برخورد شود و با خالی شدن مدیریت  کشور از آرمان های خمینی (ره) مقابله کرد. از مسئولان حرف های زیبا راجب آرمان های خمینی زیاد  شنیده می شود و حال نوبت بررسی عملکرد است.

مهم ترین عامل تبعیض و فساد در کشور، عدم شفافیت اطلاعات است. تا اطلاعات نباشد شاهد تبعیض های درآمدی در حکومت هستیم، به راحتی می توان یکی حقوق آن چنانی بگیرد و یکی چندرغاز، و کسی هم متوجه نشود. به راحتی می توان مسائل را پاس داد و به گردن دیگران انداخت یعنی مثال می  بینیم که یارانه ها به سختی داده می شد ولی هر ماه میلیاردها پول به جیب ثروتمندان واریز می شد و آن ها را ثروتمندتر می کرد و کسی یقه مسئولین را نمی گرفت و آماج صحبت ها و درخواست ها برای  قطع شدن یارانه از مردم بود. تا شفافیت اطلاعات نباشد جناح ها می توانند از افکار عمومی برای کسب  نتایج خود سو استفاده کنند.

حکومت اسلامی باید شفاف شود تا خائنان مشخص شوند. باید مشخص باشد فردی چگونه و با چه سطح  زندگی وارد حکومت می شود و چگونه از آن خارج می شود؟ اطلاعات حساب ها مشخص باشد. همه  اطلاعات باید مشخص باشد. همه اطلاعات به جز اطلاعاتی که دشمن از آن ها سو استفاده می کند. این  مرام حکومت اسلامی است. بدانید این بی آبرویی برای حکومت اسلامی است که حکومتش حیات خلوت  عده ای خاص باشد.

 این بی آبرویی است که در تاریکی اطلاعات، لجن زار باندهای قدرت و ثروت ایجاد  شود بدون آنکه کسی مطلع شود. این بی آبرویی باید شسته شود. وجود عدالت، مجد و عظمت اسلامی را می رساند نه کتمان و پنهان کردن بی عدالتی ها و لجن زارها.

همانطور که خیلی از کشورهای دیگر به این نتیجه رسیده اند؛ بهترین راه مبارزه با فساد، شفافیت  اطلاعات است. ما این مسئله را از مسئولین رفسنجان طلب می کنیم و در پله اول از آن ها میخواهیم که  رو بازی کنند و فیش های حقوقی خود را اطلاع رسانی عمومی نمایند تا خیال مردم محروم و مستضعف از جانب شما راحت شود و شما را حامی خود بدانند و به حکومت اسلامی امیدوار شوند.

انشالله ما  پیگیر خواهیم بود تا ازجانب شما این موضوع تحقق خورده و این مهم به ثمر بنشیند.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

برچسب ها:
فیش حقوقی فیش های حقوق نجومی فیش های کثیف مسئولان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • آموزش آشپزی

    ممنون مطلب خوبی بود

    احمد

    با سلام طرف داریم در سرچشمه با ۸ سال سابقه کار و مدرک فوق دیپلم ماهیانه ۹ میلیون می گیره به کی باید بگیم خدااااااا

    محسن

    با سلام معاونین فرماندار هم فیش حقوقشون رو نشون بدن البته هر چند تا فیش که دارن از فرمانداری دانشگاه ولی عصر حق مشاوره صنایع مس تازه طرف دانشجو هم هست لطفا منعکس کنیدء

    جلیل

    سلام اگه کارکنان مس هر حقی هم بگیرند بازم کمه اونجا دارن زحمت میکشن چه خطر رفت و آمد، چه هزاران خطر مخاطره آمیز، چه تنفس انواع گاز های خطرناک به عبارتی مرگ تدریجی پس قضاوت الکی نکنید

    hassan

    باسلام منظور شما دوست عزیز مسئولین این طرف پرده است یا پشت پرده است.

    hassan

    این درخواست بحقی است چراکه دراین دوره رکود وتورم جوانانی هستند که ناچارآدرسطح بازار باحقوقهای اندک مثلاماهی ۴۰۰هزارتومان دارند کار میکنند؛دراینجا انگار نگاه دوستان دانشجو کمی سطحی است چرا به مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و...اشاره نکردید.

    ناصری

    فیش های حقوقی مدیران شرکت مس سرچشمه رفسنجان هم باید اعلام شود. اگر نشد ریگی تو کفششان است.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان