واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان اعلام کرد:

تا جان در بدن داریم پای ولایت ایستاده ایم و از نماینده ولی فقیه در شهرستان حمایت میکنیم

  • شناسه خبر: 103988
تا جان در بدن داریم پای ولایت ایستاده ایم و از نماینده ولی فقیه در شهرستان حمایت میکنیم

واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان رفسنجان اعلام داشتند: تا جان در بدن داریم پای ولایت ایستاده ایم و از نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان حمایت میکنیم.

خانه » اجتماعی » تا جان در بدن داریم پای ولایت ایستاده ایم و از نماینده ولی فقیه در شهرستان حمایت میکنیم

به گزارش خانه خشتی، واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان با حضور در دفتر امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در این شهرستان ضمن قدردانی وسپاس گزاری از ایشان اعلام داشتند: تا جان در بدن داریم پای ولایت ایستاده ایم و از نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان حمایت میکنیم.

۴۲۵۴۰۳۵۰۱_۸۵۱۳۶
در این دیدار صمیمانه حجت الاسلام رمضانی پور ضمن خوش آمدگویی به یاوران خوب و ارزشمند مجموعه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان بیان داشت: شما سربازان و افسران ولایت در زمینه ها و عرصه های مختلف هستید و الحمدالله شاهد برجستگی و درخشندگی کار دانش اموزان عزیز و بزرگوار ،مخصوصا شما بزرگواران که اهل فداکاری وایثار وگذشت هستید، بوده ایم.
وی افزود: شما هستیدکه دل سوز انقلاب وارزش های انقلاب هستید و بسیار تاثیرگذار و موثرید.
رمضانی پور خاطر نشان کرد: هرچه ما بر بصیرت خودمان بیفزاییم واطلاعات خوب وارزشمند که امکان دارد به ان دست پیدا کنیم، اطلاعات ارزشمند را داشته باشیم وبه دوستانمان منتقل کنیم.
وی تصریح کرد: ما در یک جبهه و یک خط هستیم و نزدیک به ولایت و امامت هستیم باید تلاش وکوشش را آغاز کنیم و به بهتر شدن و بالا بردن کاراییمان بیاندیشیم.

گفتنی است در این جلسه از دانش اموزان برتر مسابقه حفظ سوره یاسین که در ماه مبارک رمضان توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان رفسنجان برگزار شده بود نیز تقدیر به عمل آمد.

 ۴۲۵۴۰۵۵۳۸_۸۵۹۵۲ ۴۲۵۴۰۷۲۳۹_۸۷۳۲۱ ۴۲۵۶۱۷۳۴۹_۲۹۶۰۲

برچسب ها:
اتحادیه انجمن های اسلامی امام جمعه رفسنجان نماینده ولی فقیه در رفسنجان ولایت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان