فرماندار رفسنجان:

بانکها در رفع مشکلات سرمایه گذاران تأثیرگذار باشند

  • شناسه خبر: 103940
بانکها در رفع مشکلات سرمایه گذاران تأثیرگذار باشند

فرماندار رفسنجان با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در رفسنجان گفت: بانکها با ارائه تسهیلات کم بهره و به موقع، مشکلات سد راههای سرمایه گذاران جهت اجرای طرح های اقتصادی و ایجاد اشتغال را رفع نمایند.

خانه » اقتصادی » بانکها در رفع مشکلات سرمایه گذاران تأثیرگذار باشند

به گزارش خانه خشتی، حمید ملانوری در جلسه شورای بانکهای شهرستان رفسنجان در محل فرمانداری افزود: با اجرایی شدن هفت طرح امضا شده در مثلث توسعه شهرستان امیدواریم مشکل تعدادی بیکاران رفع شود و تعدادی از بیکاران به اشتغال گرفته شوند.
وی تصریح کرد: برخی از این سرمایه گذاران برای دریافت تسهیلات بانکی دارای مشکلاتی هستند که امیدواریم با تسهیل روند پرداخت تسهیلات بانکی مشکل انها حل شود.
ملانوری ادامه داد: با توجه به اینکه دولت نرخ سود بانکی را کاهش داده است موقعیت مناسبی برای اجرای طرح های اقتصادی در کشور است.
وی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی درونزا است و همه بانکها، سازمانهای مردم نهاد و مسئولان باید در حوزه اقدام و عمل گامهای موثری بردارند تا رشد و شکوفایی کشور را در راستای اقتصاد مقاومتی که دغدغه مقام معظم رهبری نیز هست بیش از پیش پدیدار شود.
فرماندار رفسنجان بیان کرد: برای دریافت تسهیلات بانکی و رفع مشکل افرادی که ساخت مسکن های مقاوم سازی در روستا ها را دارند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفاهم نامه خود را به سرپرستان بانکها ارسال کنند تا مشکلات در این حوزه رفع گردد.
رئیس بنیاد مکسن انقلاب شهرستان رفسنجان هم گفت: امسال ۴۳۰ سهمیه برای پرداخت تسهیلات مسکن و مقاوم سازی به بانکها معرفی کردیم.
حمیدرضا حداد زاده ادامه داد: از این تعداد ۱۱ مورد از کشکوئیه رفسنجان هستند که معرفی شده اند و هر متقاضی به میزان ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات با سود ۴ درصد می تواند دریافت نماید.
در ادامه رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان هم گفت: سال گذشته به میزان ۷۱ میلیارد ریال تسهیلات خرید خط مکانیزاسیون به متقاضیان شهرستان رفسنجان پرداخت شد.
حسین رضایی افزود: همچنین هزار هکتار باغ پسته جهت اجرای آبیاری نوین در نوبت دریافت تسهیلات بانکی هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان