لکه گیری و روکش آسفالت محور رفسنجان-سرچشمه

  • شناسه خبر: 103904
لکه گیری و روکش آسفالت محور رفسنجان-سرچشمه

به گزارش خانه خشتی، علی عباسی پور رئیس اداره راه وشهرسازی رفسنجان اعلام کرد: به منظور ترمیم و نگهداری رویه آسفالت باند قدیم محور رفسنجان-سرچشمه عملیات فوگ سیل ، لکه گیری و روکش آسفالت این محور از ۱۵ تیرماه سال جاری در دستور کار اداره راه وشهرسازی رفسنجان قرار گرفت. وی افزود: بیش از ۲۵ سال […]

خانه » اجتماعی » لکه گیری و روکش آسفالت محور رفسنجان-سرچشمه

به گزارش خانه خشتی، علی عباسی پور رئیس اداره راه وشهرسازی رفسنجان اعلام کرد: به منظور ترمیم و نگهداری رویه آسفالت باند قدیم محور رفسنجان-سرچشمه عملیات فوگ سیل ، لکه گیری و روکش آسفالت این محور از ۱۵ تیرماه سال جاری در دستور کار اداره راه وشهرسازی رفسنجان قرار گرفت.
وی افزود: بیش از ۲۵ سال از عمر رویه آسفالت باند قدیم این محور می گذرد و با توجه به وضعیت و کیفیت نامطلوب آن و به منظور تردد آسان و ایمن خودروهای عبوری ابتدا عملیات فوگ سیل بطول ۵۰ کیلومتر با استفاده از قیر پلیمری جهت آب بند نمودن ترک ها و افزایش چسبندگی انجام و در ادامه از ابتدای این محور عملیات روکش با آسفالت سرد و به صورت ریگلاژی در حال انجام است.
عباسی پور اظهار داشت: نظر به اینکه عملیات روکش با آسفالت گرم این محور نیاز به اعتبار قابل ملاحظه ای دارد و در حال حاضر تامین آن مقدور نمی باشد لذا در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی اقدام به اجرای این پروژه گردید.

وی در پایان گفت: این پروژه بصورت امانی و با صرفه هزینه ای معادل ۱۴۰ میلیون تومان در حال انجام است.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هاشم

    فکری به حال جاده نوق هم بردارید . هزار بار

    علی

    سلام فکری به آسفالت روستای علم آبادم بکنید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان