در برگزاری همایش به دنبال نفع سیاسی نیستیم/اگر مباحث سیاسی وارد کار شود هیچگاه توفیق پیدا نخواهیم کرد

  • شناسه خبر: 103884
در برگزاری همایش به دنبال نفع سیاسی نیستیم/اگر مباحث سیاسی وارد کار شود هیچگاه توفیق پیدا نخواهیم کرد

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه ما انگیزه ای جز به نمایش گذاشتن توانمندیها و ظرفیتها در رفسنجان نداریم اظهار داشت :ما به دنبال یک حرکت سیاسی نیستیم ما غرضی به جز اینکه برای رفع معضلات و مشکلات اقتصادی راه چاره ای پیدا کنیم و به فکر نسل آینده باشیم نخواهیم داشت .

خانه » اخبار ویژه » در برگزاری همایش به دنبال نفع سیاسی نیستیم/اگر مباحث سیاسی وارد کار شود هیچگاه توفیق پیدا نخواهیم کرد

به گزارش خانه خشتی , حمید ملانوری فرماندار رفسنجان صبح امروز در جلسه ستاد مثلث توسعه اقتصادی و ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت :طرحهایی که به فرمانداری ارائه می شود در جلسات ستاد مثلث مطرح می شوند هم نظارت مشورتی بر روی این طرحها انجام می گیرد و هم  اگر بحثهای اجرایی و اداری داشته باشند در این جلسات مطرح می شود .

وی افزود : ۷ طرح از طرحهایی قبلی است که امروز باید تفاهم نامه های آنها امضا ء شود .

فرماندار به انگیزه و اعتمادی که توسط ستاد مثلث اقتصادی ایجاد شده اشاره کرد و تصریح کرد :خدا توفیق داد در برنامه ستاد مثلث، هم دستگاه اجرایی ، مشاورین و دلسوزان رفسنجان و هم سرمایه گذران بخش خصوصی حضور پیدا کنند و همه شاهد هستیم یک انگیزه و اعتمادی ایجاد شده است که سرمایه داران بخش خصوصی ورود پیدا کردند و  طرحهایی را اجرایی کنند، اگر چه در رفسنجان در حوزه اقتصادی شاهد تلاش همه مردم از جمله  نخبگان و تحصیل کردگان و .. بودیم  ولی در عصر حاضر به دلیل خشکسالی و چالشی که در حوزه اقتصاد رفسنجان به وجود آمد باید یک رویکرد جدید برای سرمایه گذرای و ایجاد اشتغال ایجاد می شد .

حمید ملانوری بیان داشت :ستاد مثلث اقتصادی کمک می کند به ما که اقدامات جدی و عملی در حوزه سیاستهای اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد .

وی ادامه داد : بهترین راهکار برای بحرانهای اقصادی کشور که  مقام معظم رهبری هم به آن تاکید فراوان دارند همین سیاستهای اقتصاد مقاومتی می باشد امیدواریم در این زمینه شاهد موفقیت هایی باشیم .

فرماندار خاطرنشان کرد :امروز در  شهرستان باید جدی تر به این موضوع بپردازیم چراکه همه ما اعتقاد داریم دستور العمل و بهترین برنامه ای  که می تواند باعث حل مشکلات شود همین سیاستهای اقتصاد  مقاومتی است .

وی با بیان اینکه طبق شعار امسال باید عملکرد جدی در این زمنیه صورت گیرد اظهار داشت : برخی طرحهایی که مطرح و تفاهم نامه آنها  امضا می گردد ممکن است در عمل واجرا با مشکلاتی  مواجه شوند لذا ما مدعی نیستیم که هر چه در این جلسلات  مطرح و امضا می شود  همه آنها اجرا خواهند شد .

فرماندار به مشکلات طرحها در حوزه تسهیلات و اخذ مجوز اشاره کرد و گفت :به طور طبیعی در کشور مشکلاتی در این خصوص وجود دارد لذا ما این را قبول داریم و این را می دانیم اگر همت کنیم و باهم باشیم ،جنجالهای سیاسی و انتقادهای و دعواهای سیاسی وغیرحساس را  کنار بگذاریم گام بزرگی در شهرستان و کشور انجام خواهیم داد .

وی افزود :همانطور که تا حالا شاهد موفقیت و تلاش بوده ایم لذا اگر کوشش نماییم و از ظرفیتهایی که داریم از آن استفاده کنیم  به قوه الهی به نتیجه خوبی خواهیم رسید .

فرماندار رفسنجان با اشاره  به اینکه ما از انتقادات سازنده و پیشنهادات در برگزاری همایش استقبال می کنیم گفت : ما به دنبال ارائه یک همایش خوب هستیم که بازخوردش را  مردم ببینند این همایش در قالب تدبیر خردمندانه و جمعی و تلاش همه جانبه  همه مردم  شکل خواهد گرفت تا به  رشد و توسعه اشتغال و ایجاد تحولات و به رونق اقتصادی و خارج شدن از تک محصولی برسیم .

وی بیان داشت :غرض اصلی این همایش معرفی مجدد رفسنجان با ظرفیتهای فعلی می باشد و برنامه ریزی مناسب با توجه به این ظرفیتها و داشتها برای  رفع نداشته هامون و رفع معضلات و مشکلات اقتصادی می باشد .

وی افزود :ما به دنبال این هستیم  در قالب مدیریت بومی و محلی و با توجه به توانائیهایی که داریم یک راهکار ی برای برون رفت از مشکلات پیدا کنیم .

فرماندار تصریح کرد :این همایش از ۲۴ تا ۲۹ شهریور برگزار می شود که دو روز به جشنواره بازیهای محلی، دو روزش به صنعت اسب و برنامه های در این خصوص ، دو روز دیگر آن به  تیمهای گردشگری که برای دیدن ظرفیتهای گردشگری می آیند و دو روزدیگر آن  همایشهای تخصصی در زمینه های مختلف برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه ما انگیزه ای جز به نمایش گذاشتن توانمندیها و ظرفیتها در رفسنجان نداریم اظهار داشت :ما به دنبال  یک حرکت سیاسی نیستیم ما غرضی به جز اینکه برای رفع معضلات و مشکلات اقتصادی راه چاره ای پیدا کنیم و به فکر نسل آینده باشیم نخواهیم داشت .

فرماندار افزود :اگرمباحث سیاسی ،دلخوری ها و انتقادها باشد موفق نخواهیم شد لذا رسانه ها و مسئولین و همه مردم کمک کنند تا با استفاده از ظرفیتها و نخبگان داخل و خارج از کشور بتوانیم همایشی در خور رفسنجان برگزار کنیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان