جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان تاکید کرد:

لزوم راه اندازی یک کلینیک تخصصی مشاوره در فضای مجازی/مسئولان فضای مجازی را دریابند

  • شناسه خبر: 103796
لزوم راه اندازی یک کلینیک تخصصی مشاوره در فضای مجازی/مسئولان فضای مجازی را دریابند

سرهنگ خلیلی نژاد گفت: راه اندازی یک کلینیک تخصصی مشاوره در فضای مجازی ضروری است، کمتر خانواده ای است که در ان از فضای مجازی استفاده نشود و ورود در این موضوع می تواند ارزشمند و اثر بخش باشد.

خانه » اخبار ویژه » لزوم راه اندازی یک کلینیک تخصصی مشاوره در فضای مجازی/مسئولان فضای مجازی را دریابند

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ رضا خلیلی نژاد صبح امروز در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجانبا بیان اینکه اگر مراکز مشاوره به درستی عمل نکنند آسیب دیگری گریبانگیر جامعه خواهد شد اظهار داشت: مرکز مشاوره نیروی انتظامی شهرستان به صورت رایگان به پرونده های ارجاعی مشاوره می رساند.
وی افزود: در چهار ماه نخست امسال از ۱۶۸ پرونده مراجعه شده به این مرکز مشاوره ۹۸ مورد آن منجر به اصلاح ذات البین شده است.
خلیلی در ادامه فضای مجازی را زمینه ساز گسترش آسیب های اجتماعی برشمرد و گفت: تا کنون در زمینه شبکه های مجازی و سایت کم ار شده است اگر می خواهیم در زمینه کاهش آسیب ها قدمی برداریم بهتر است است فضای مجازی را دریابیم.
وی تصریح کرد: فضای مجازی کنونی در حال ضربه زدن به پیکره جوان جامعه ماست و دشمن در صدد است تا در این حیطه کار کند و آسیب بزند.
خلیلی بیان داشت: متاسفانه مراکز مشاوره در سطح شهرستان بیشتر به دنبال درامد زایی هستند تا ارائه بهترین خدمات و دست یافتن به نتیجه ای سودمند.
جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان  بر لزوم راه اندازی یک کلینیک تخصصی مشاوره در فضای مجازی تاکید کرد و  اظهار داشت: کمتر خانواده ای است که در ان از فضای مجازی استفاده نشود و ورود در این موضوع می تواند ارزشمند و اثر بخش باشد.

برچسب ها:
رفسنجان فضای مجازی مراکز مشاوره
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    سلام ضمن تشکر از سایت خانه خشتی واقعا دارن جوانهای ما رو به بیراهه می کشند جنناب سرهنگ تو روخدا به پلیس فضای مجازی دستور بدهید شبکه های مجازی مستحجن رو دست دراندرکارانشون رو دستگیر کنند پسر به فساد کشیدا شده .جنا
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان