در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح شد:

کنسرت موسیقی ولنگاری فرهنگی است

  • شناسه خبر: 103794
کنسرت موسیقی ولنگاری فرهنگی است

امام جمعه رفسنجان گفت: رهبر فرزانه انقلاب بحث ولنگاری فرهنگی را مطرح کردند و امروز کسی نیست که آن را جدی بگیرد، رهبری این مسئله را به مسئولان و دلسوزان نظام هشدار دادند اما جدی گرفته نمی شود، اگر به همین شکل پیش رود دستاورد خوبی نخواهیم داشت و شاهد ترویج ولنگاری خواهیم بود.

خانه » فرهنگی مذهبی » کنسرت موسیقی ولنگاری فرهنگی است

به گزارش خبرنگار خانه خشتی،جلسه شورای فرهنگ عمومی رفسنجان صبح امروز در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه در این جلسه نماز جمعه را قرارگاه ایمان و تقوا برشمرد و اظهار داشت: دستگاههای مرتبط بخصوص‌ شورای فرهنگ عمومی می توانند بازوی توانمند این قرارگاه باشد تا کارهای فرهنگی در شهرستان رصد شود و تحقق یابد.
وی افزود: تهاجم و شبیخون فرهنگی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب در سالهای اخیر مطرح شد بعضا جدی گرفته نشد و امروز هم شاهد هستیم که پدیده شوم فرهنگ ضاله غرب در جامعه رواج پیدا می کند.
رمضانی پور بیان داشت: امروز شاهد هستیم که پدیده بد حجابی و بی حجابی در جامعه جاری می شود و این یک بلای بزرگ است که دامن گیر جامعه شده است.
وی با بیان اینکه هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب جدی گرفته نشد و شاهد گرفتاریهایی در جامعه هستیم تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب بحث ولنگاری فرهنگی را مطرح کردند و امروز کسی نیست که آن را جدی بگیرد، رهبری این مسئله را به مسئولان و دلسوزان نظام هشدار دادند اما جدی گرفته نمی شود، اگر به همین شکل پیش رود دستاورد خوبی نخواهیم داشت و شاهد ترویج ولنگاری خواهیم بود.
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: باید در زمینه کار فرهنگی جدی برخورد کنیم، چطور افراد در رابطه با کسب ثروت و کار تجاری جدیت به خرج میدهند، امروز در برابر موضوع فیش های حقوق نجومی مقاومت می شود و هر چند به زیان دولت تمام می شود اما جدیت به خرج می دهد.
وی به فرمایشات امام(ره) و رهبری(معظم له) در زمینه خدمت کردن به نظام اشاره کرد و گفت: با وجود این فرمایشات امروز می بینیم که فیش های حقوق نجومی وجود دارد و در برخی مواقع افراد طلبکار هم می شوند.
رمضانی پور خاطر نشان کرد: چرا این افراد نباید با نظام هماهنگ باشند و ۶ تا ۷ برابر پایه حقوق دریافت کنند، رقم های حقوقی ۱۰ تا ۲۰ میلیون برای افراد عادی شده و این به زیان انقلاب است و ضربه کاری به بدنه نظام وارد کرده و می کند.
امام جمعه رفسنجان در ادامه به برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد و گفت: وزارت ارشاد دنبال قضایای کنسرت و موسیقی در کشور است و ما منتظر هستیم که دیدگاه مراجع در این زمینه چه خواهد شد، این دولت چه انگیزه ای برای کنسرت موسیقی دارد در حالیکه معیشت شغل و اقتصاد مردم را درست نمی کند ، به چه قیمتی می خواهد در جامعه نشاط ایجاد کند؟
وی افزود: چطور زمانیکه از سوی برخی نشریات در شهرستان در زمینه کنسرت در مقابل نظر مراجع سخن گفته می شود از سوی اعضای شورای فرهنگ عمومی هیج عکس العملی نشان داده نمی شود و حوزه ها ی علمیه و روحانیت پاسخی ندادند .
رمضانی پور عنوان کرد: بنده هم تنفر قلبی دارم و هم گفتاری و عملی بیان کرده ام ، شب گذشته قرار بود کنسرتی در رفسجان برگزار شود که به مناسبت شهادت حمزه سید الشهدا و عبدالعظیم حسنی به تاخیر انداخته شد و لی کنسل نشد.
وی با بیان اینکه کنسرت موسیقی ولنگاری فرهنگی است تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب بارها در مورد فتنه و کسانی که در این بحث موضعشان روشن نیست بیان داشتند که از این افراد حمایت نکنید در حالیکه حمایت می شوند.
امام جمعه رفسنجان بیان داشت: امروز رهبری از فتنه به شدت بحث می کنند و با جدیت برخورد می کنند تا فتنه های بعدی بوجود نیاید اما ما گوشمان فراخ است و نشنیده میگیرم.
وی روحیه انقلابی را دیگر موضوع مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: عده ای با بی تفاوتی به فرمایشات رهبری در واقع انان را به سخره میگیرند، فکر می کنیم ایشان کار خودشان می کنند  ما کار خودمان را، اگر واقعا تابع و مقلد ولایت هستیم باید انچه را که ایشان می فرماید عمل کنیم، در غیر اینصورت ما تابع نیستیم.
رمضانی پور گفت : شاید چنین سخنانی به مذاق برخی ها خوش نیاید اما واقعیت های جامعه این است، ما باید انچه را در دفاع از ولایت می توانیم باید انجام دهیم، مهم عمل به وظیفه است.
وی در پایان متذکر شد: شورای فرهنگ عمومی باید تاثیرگذار باشد، جلسات مکرر این شورا در صورتی که مصوبه قاطع ندارد و موثر واقع نیست فایده ای ندارد.

گفتنی است در ادامه این جلسه از سوی مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی موضوع جلسه با عنوان بررسی مباحث شیرین سازی زندگی و تحکیم بنیان خانواده به عنوان شعار فرهنگی شهرستان مطرح گردید و پیرامون اجرای طرح جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و نظارت بر مراکز مشاوره در سطح شهرستان توسط اعضای حاضر بحث شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کیان

    آقای حجت اسلام رمضانی بخدا اینقدر موضوع یک کنسرت رو بزرگ نکنید رهبری هم فرمودن داخل دانشگاه کنسرت نگذارید خوب باشه کنسرت رو هم از این جونها بگیرید بجاش چی میخواید بگذارید

    Moslem

    سلام ،یکی نیست بگه آخه با این همه بیکاری،فرهنگ غلط ازدواج ،دزدی و اختلاس و....بهتر نیست به جای گیر دادن به کنسرت به این جور موارد فکر کرد،اقای رمضانی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان