دادستان رفسنجان :

بحث آلودگی محیط زیست یکی از دغدغه های مهم جامعه است

  • شناسه خبر: 103782
بحث آلودگی محیط زیست یکی از دغدغه های مهم جامعه است

دادستان رفسنجان گفت: هر کشوری برای آلودگی ظرفیتی دارد اگر در این مورد اقدام جدی صورت نگیرد با آلودگی زیست محیطی ،ایران باید میلیارد دلار خسارت بپردازد .

خانه » اجتماعی » بحث آلودگی محیط زیست یکی از دغدغه های مهم جامعه است

به گزارش خانه خشتی، حسین رئیسی نژاد دادستان رفسنجان در جلسه ساماندهی کوره های زغال سوز ضمن اشاره به اینکه برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست ،هر شهروند ایرانی باید در این زمینه دغدغه داشته باشد اظهار داشت :هر کشوری برای آلودگی ظرفیتی دارد اگر در این مورد اقدام جدی صورت نگیرد با آلودگی زیست محیطی ،ایران باید میلیارد دلار خسارت بپردازد .
وی افزود :دستگاه قضایی در این مورد از هیچ کاری امتناع نمی کند و لذا باید به سمت و سویی برویم که اقدامات لازم دراین خصوص صورت بگیرد .
دادستان بیان داشت :اگر امروز برای این معضل گامی برداشته نشود مطمئنا در آینده مشکلات زیادی را برای جامعه و مردم ایجاد خواهد کرد .
وی از بحث آلودگی کوره های زغال سوز به عنوان دغدغه مهم جامعه یاد کرد و گفت :اگر در این مورد بلافاصله با قوه قهریه با آنان برخورد کنیم تنش اجتماعی ایجاد می شود لذا باید در کنار برخورد، بسته های تشویقی هم برای آنان در نظر بگیریم تا این مشکل برطرف گردد .
رئیسی نژاد بیان داشت : هر عملی که ما انجام می دهیم پای نظام نوشته می شود لذا باید با برنامه ریزی درست با اصل واحد زغال سوز برخورد صورت گیرد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان