معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان خبر داد؛

بهسازی، آسفالت و ساماندهی بیش از ۸ نقطه شهر رفسنجان در آینده ای نزدیک

  • شناسه خبر: 103772
بهسازی، آسفالت و ساماندهی بیش از ۸ نقطه شهر رفسنجان در آینده ای نزدیک

پورباقری معاون فنی وعمرانی شهرداری رفسنجان از بهسازی، آسفالت و ساماندهی بیش از ۸ نقطه شهر رفسنجان در آینده ای نزدیک خبر داد.

خانه » اجتماعی » بهسازی، آسفالت و ساماندهی بیش از ۸ نقطه شهر رفسنجان در آینده ای نزدیک

به گزارش خانه خشتی، سید علی پورباقری معاون فنی و عمرانی شهرداری با اشاره به بازدید شهردار رفسنجان از نقاط مختلف شهر، به تصمیمات اخذ شده پیرامون این مناطق اشاره کرد و گفت: در بازدید از مسیر پل رستم آباد تا ابراهیم آباد مقرر گردید با تأمین قیر مورد نیاز توسط دهیاری ابراهیم آباد، روکش آسفالت مسیر توسط شهرداری اجرا شود.

وی تکیمل و راه اندازی سالن ورزشی رحمت آباد و رستم آباد و ساختمان اداری آن را از دیگر برنامه های آتی شهرداری طی این بازدید عنوان کرد و افزود: در صورت تأمین بودجه، این سالن ورزشی سریعاً تکمیل و راه اندازی می شود.

پورباقری هم چنین به بازدید شهرداری از محله اسدآباد فارسی اشاره کرد و گفت: در این بازدید مقرر شد مسیر بعد از پل اسدآباد از رودخانه تا انتهای منازل مسکونی خیابان بازسازی و آسفالت شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان از جمع آوری و کانیوو جدول جوی ضلع غربی چهار راه علی آباد و تقاطع ۱۷ شهریور خبر داد و با اشاره به بازدید شهردار از رودخانه صادق آباد، گفت: به زودی پل ارتباطی بین صادق آباد و سمت دیگر رودخانه احداث می شود.

وی نقشه برداری، طراحی و بازسازی خیابان شهید سرچشمه پور را از دیگر تصمیمات شهردار در بازدیدهای اخیر عنوان کرد و افزود: پس از نقشه برداری انتهای خیابان شهید خالویی، آب های سطحی جمع آوری و آسفالت شود.

پورباقری هم چنین از استقرار اکیپ آسفالت در کوچه شهید پرتوی خبر داد و اظهار کرد: به زودی مسیر بین خیابان شهید مصطفی خمینی و کارگر لکه گیری، بازسازی و آسفالت می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه اصلاح و بهسازی پیاده روی ابتدای بلوار طالقانی تا خیابان شهید پورمحمدی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، از احداث پارکینگ حاشیه ای در مجاورت میدان شهدا خبر داد.

برچسب ها:
شهرداری رفسنجان معاونت فنی وعمرانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فاضل

    لطفا فکری به آسفالت مواصلاتی روستای علم آبادم بکنید دهیارمان داشت کار می کرد اما بخشدار اورا عزل کرد به چه دلیل چون بلد نبود....................
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان