جوابیه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران به خبر منتشر شده در خانه خشتی

  • شناسه خبر: 103753
جوابیه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران به خبر منتشر شده در خانه خشتی

روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در واکنش به خبر بازنشر پایگاه خبری خانه خشتی جوابیه صادر و به این سایت ارسال کرد.

خانه » اجتماعی » جوابیه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران به خبر منتشر شده در خانه خشتی

به گزارش خانه خشتی، روز گذشته مطلبی با عنوان “ابهام در سهم معاون نعمت‌زاده از پاداش ۷۵۰ میلیون تومانی +سند” به نقل از خبرگزاری مشرق در پایگاه خبری خانه خشتی منتشر گردید و در پی آن جوابیه ای به شرح زیر از سوی روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران صادر و به این پایگاه خبری ارسال گردید:

در پاسخ به مطلبی با کد خبر ۳۴۸۵ مورخ ۲۹ تیر ماه ۹۵ با موضوع ” حاشیه های ناتمام شرکت مس و ابهام در پرداخت پاداش” اعلام می دارد:

۱- خبر فوق عاری از واقعیت است و این شرکت حق پیگیری حقوقی را برای خود محفوظ می دارد.
۲- رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با توجه به اصلاحیه ماده ۲۴۱ قانون تجارت، از سمت ریاست هیات مدیره مس و مبارکه خارج شده و در مصاحبه خبری خود، این نکته را اعلام کرده بود.
۳- ۱۲درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس متعلق به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی است،‌ حضور نماینده سازمان، ‌از منظر قانون بوده است و این سازمان – به عنوان سیاستگذار- صاحب یک کرسی در هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس است.
۴- مصوبه شرکت ملی صنایع مس به منظور اعطای پاداش، برای افراد نبوده است و طبق اسناد پیوست، رقم مصوب تنها به حساب شرکت ها به عنوان سهامدار قانونی واریز می شود. این در حالی است که قانون اجازه پرداخت پاداش به اعضای هیات مدیره را مجاز دانسته است. بنابراین تلاش وب سایت مشرق برای نشان دادن سهم اشخاص در پاداش،‌ افترا و تشویش اذهان عمومی است.
۵- حضور نماینده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، در هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه هم، به دلیل دارا بودن سهام عدالت است.
۶- طبق قانون قبلی، حضور همزمان در هیات مدیره شرکت دیگر، با شرط دریافت نکردن هر گونه حقوق و دستمزد، بلا مانع بوده است.

اسناد پیوست نشان می دهد وجوه مصوب سال های ۹۲ تا ۹۳ به حساب اشخاص حقوقی و شرکت های سهامدار واریز می شده طبیعتا پاداشی به حساب اشخاص حقیقی دیگر واریز نشده است.

۱ ۲ (۲) ۳

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • آموزش آشپزی

    ممنون از مطالب خوبتون
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان