کلاس‌های طرح نشاط معنوی در امامزاده سید جلال الدین اشرف

  • شناسه خبر: 103745
کلاس‌های طرح نشاط معنوی در امامزاده سید جلال الدین اشرف

طرح نشاط معنوی همزمان با ایام تعطیلات تابستان, ویژه دانش آموزان درآستان مقدس امامزاده سیدجلال الدین اشرف نوق رفسنجان اجرا شد.

خانه » اجتماعی » کلاس‌های طرح نشاط معنوی در امامزاده سید جلال الدین اشرف

به گزارش خانه خشتی به نقل از  پایگاه مذهبی دارالصادقیون، اعظم سادات ترابی مسئول امور فرهنگی خواهران و مدیر برگزاری کلاس‌های نشاط معنوی در آستان مقدس امامزاده سیدجلال الدین اشرف رفسنجان اظهار داشت: در جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی،و همزمان فرا رسیدن فصل تابستان و در راستای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، طرح نشاط معنوی در بقعه متبرکه، امامزاده سید جلال الدین اشرف برگزار شد.
وی طرح نشاط معنوی را ویژه خواهران و برادران مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان عنوان کرد و افزود: برگزاری اردوهای یک روزه، کلاسهای آموزشی، هنری، ورزشی و قرآنی برای مقاطع سنی مختلف ویژه خواهران و برادران از مهمترین برنامه‌های این طرح است.
ترابی از برگزاری کلاس آموزش نقاشی  برای کودکان خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح برنامه‌ریزی برای افزایش آگاهی و بصیرت نوجوانان و جوانان در طرح اوقات فراغت و ارتقای معنوی دانش‌آموزان است و هزینه‌های آن از محل نیت واقفان تهیه می‌شود.
اعظم سادات ترابی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در ایام تابستان بیشترین بهره‌برداری فرهنگی را از فضای معنوی بقاع متبرکه داشته باشند، اظهار کرد: برای اجرای موفق طرح نشاط معنوی حمایت خانواده دانش‌آموزان ضروری است و باید علاوه کلاسهای قرآنی و فرهنگی فرزندان  به فکر کلاسهای تقویتی  و هنری خود نیز باشند.
ترابی هدف از اجرای این طرح را غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و بهره مندی از ظرفیت آموزشی مبلغان با برنامه های آموزشی و تفریحی عنوان کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان