شهدا واقفان اصلی امنیت جامعه هستند

  • شناسه خبر: 103730
شهدا واقفان اصلی امنیت جامعه هستند

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: در واقع شهدا که عزیز ترین گوهر وجودی خود را در راه خدمت به اسلام و نطام مقدس جمهوری اسلامی دادند واقفان اصلی به شمار می روند.

خانه » رفسنجان » شهدا واقفان اصلی امنیت جامعه هستند

به گزارش خانه خشتی، سردار رضا بنی اسدی در تجلیل از واقفان امنیت شهرستان رفسنجان که در محل هتل باغ رفسنجان برگزار شد افزود: شهدای انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت در جامعه اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گداشتند و این چنین ما امروز شاهد امنیت در سراسر کشور هستیم .
وی تصریح کرد: امروز در بین کشورهای همسایه جنگ افروزی است در حالی که به برکت هوشمندی شهدا است که امنیت برقرار است و کشور ایران در بین تمامی کشورهای همسایه در حال جنگ، از آرامش برخوردار است.
وی ادامه داد: در حوزه ایجاد امنیت و سلامت افتخار داریم که همکاران نیروی انتظامی شبانه روز در جای جای استان تلاش می کنند تا در سایه امنیت فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره شکل گیرد.
بنی اسدی خاطرنشان کرد: اگر امنیت که در کشور حاکم است خدشه دار شود زحمات تمامی دستگاههای اجرایی هدر می رود و دشمن به راحتی می تواند ایران اسلامی را تسخیر کند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته بر اثر تصادف در جاده های استان کرمان یکهزار و ۴۰ نفر در سال گذشته جان خود را از دست دادنداظهار کرد: برای از دست رفتن این افراد که اکثرا متآهل و نان آور خانواده بودند بیش از دو هزار میلیارد ریال دیه پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: اما با پرداخت دیه این افراد، مشکلی حل نمی شود.
سردار بنی اسدی عنوان کرد: انسان در حوزه های علم و دانش می تواند ماندگار شود اما برخی هم از طریق مال خود کارهای خیر انجام می دهند و هم به فکر آباد کردن میهن خود و هم به فکر آباد کردن اخرت خود هستند.
وی اظهار کرد: اگر خیران برای خرید دوربین ثبت سرعت، تجهیزات کلانتری، خودرو، موتور سیکلت و یا هرچیزی که برای ایجاد امنیت مفید است کمک کنند تلفات جاده ای کاهش میابد و این ثوابی بسیار دارد.
بنی اسدی تأکید کرد: در ایران اسلامی به واسطه وجود خیمه ولایت ، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت برقرار است و هیچ دشمنی نگاه چپ به ایران نمی تواند بکند.
در این آیین از پنج خیر در حوزه امنیت و سلامت شهرستان رفسنجان تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان