حجت الاسلام ایزدخواه در جمع مردم رفسنجان؛

حجاب در ایجاد آرامش فکری مؤثر است

  • شناسه خبر: 103667
حجاب در ایجاد آرامش فکری مؤثر است

حجت الاسلام ایزدخواه در جمع مردم رفسنجان در بوستان جوان بر اهمیت رعایت حجاب تأکید و آن را در ایجاد آرامش فکری مؤثر خواند.

خانه » اجتماعی » حجاب در ایجاد آرامش فکری مؤثر است

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، حجت الاسلام ایزدخواه عضو نخبگان تبلیغ دفتر تحقیقات حوزه علمیه در جمع مردم رفسنجان در بوستان جوان با اشاره به اهمیت رعایت حجاب، چادر را حجاب برتر دانست و گفت: حجاب به معنی عدم جلب توجه است.

وی به انواع حجاب از لحاظ ظاهری و باطنی اشاره کرد و افزود: حجاب ظاهری شامل پوشش اندام در حدود اسلامی است و حجاب باطن به معنی فکر نکردن به گناه است.

ایزدخواه با بیان اینکه عوامل زیادی منجر به بدحجابی می شود، اظهار کرد: شکست های عشقی، خودنمایی، تقلید کورکورانه، عادی سازی گناه و سریال های تلویزیون عاملی برای بدحجابی هستند.

این مربی آموزش تحکیم بنیان خانواده حجاب را در ایجاد آرامش فکری مؤثر خواند و تصریح کرد: حجاب زن را از موضع اتهام دور نگه می دارد و به سلامت جسمی و جنسی منجر می شود.

حجت الاسلام ایزدخواه ادامه داد: دور شدن از بدبینی و تأثیر نگاه منفی نامحرم بر اندام زن از دلایل رعایت حجاب است.

لازم به ذکر است در حاشیه این برنامه که به مناسبت هفته حجاب و عفاف در بوستان جوان برپا شد، غرفه عرضه و فروش محصولات حجاب نیز دایر گردید.

برچسب ها:
بوستان جوان حجاب حجت الاسلام ایزدخواه شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    سلام استاد ایزدخواه واقعا عالی هستند

    علی حاتمی

    هیچکس نمیداند من چقدر خوشحال شدم که رسول خدا (ص)مرا از ظاهر شدن در پیش چشم مردان معاف کرد حضرت فاطمه (س)-زن به خاطر ارزش و کرامتی که دارد باید با رعایت حجاب محفوظ بماند و خود راحراج نکند تا با امنیت کامل و حفظ شان و منزلت و اقعی در اجتماع حضوری موثر داشته باشد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان