رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در جمع مردم رفسنجان مطرح کرد:

مساله فیش های حقوق نجومی سیاسی نیست/هرکس بیش از قسطش برده باید از حلقومش بیرون کشید

  • شناسه خبر: 103329
مساله فیش های حقوق  نجومی سیاسی نیست/هرکس بیش از قسطش برده باید از حلقومش بیرون کشید

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: جنبش امروز انقلاب اسلامی مطالبه قسط است هرکس بیش از قسط برده حتی اگر مهر زنانشان هم شده باشد باید از حلقومشان بیرون کشیده شود.

خانه » سیاسی » مساله فیش های حقوق نجومی سیاسی نیست/هرکس بیش از قسطش برده باید از حلقومش بیرون کشید

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، دکتر حسن عباسی امشب در جمع مردم رفسنجان در مسجد امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به گرامیداشت روز عفاف و حجاب و برگزاری راهپیمایی بانوان سراسر کشور با شعار بازگشت به ارزشهای خانواده اظهار داشت: اینچنین برنامه هایی می تواند زمینه ساز غیرت در مردان و عفت در زنان باشد در عصری که عصر بی غیرتی و بی عفتی  وعصر قتل عام اخلاق بشر است .

وی افزود: در ایالات متحده آمریکا بیش از ۴۰۰ میلیون پیج با تصاویر قبیح در قالب ۳۰ میلیون وب سایت قبیح در فضای سایبری فعالیت می کنند که ۸۹ درصد کاربران آنها خود آمریکاییها هستند و با این آمار فرضیه اینکه بی حجابی باعث کاهش اشتهای جنسی می شود رد و منتهی می شود.

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال تصریح کرد: خطربدحجابی و بی حجابی در سطح جامعه  و هم در رسانه ها، فیلم های سینمایی و ماهواره بلایی را بر سر بشر می اورد که در قرآن از آن به مشارکت ابلیس در تشکیل اولاد تعبیر شده است.

پیام بزرگداشت حجاب و عفاف اصلاح نسل است

وی بیان داشت: مقوله حجاب تنهابه بانوان اختصاص ندارد پوشش برخی مردان مصداق بدحجابی است که محرک است و خطرات گوناگونی دارد.

تحلیل‌گر علوم استراتژیکاهل ایران خاطر نشان کرد: اگر قرار است نسل اصلاح شود و حلال زادگی کامل باشد نیاز به مساله حجاب و عفاف است، خروجی غیرت و عفت در حیاست انسان مسلمانی که بی حیاست اصلا زنده نیست.

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

وی با بیان اینکه عفت به درون ما برمیگردد که ما قلبمان را از تصاویر قبیح نجات دهیم تصریح کرد: بر اساس گزارش سازمان ملل در نقشه خانواده ۲۰۱۴ بیش از نیمی از جمعیت جهان غرب زنازاده هستند که کشور آمریکای لاتین بدترین وضعیت را دارد و عمده کشورهای اسلامی در این نقشه از این حیث وضعیتی نزدیک به صفر است و این افتخار ماست که مردمانمان حلال زاده هستند.

عباسی اضافه کر: پیام حجاب و عفافی که امروز در سراسر کشور بزرگداشت گرفته شد اصلاح نسل است ،عاقبت به خیری برای انسانهایی که در وضعیت جنینی قرار دارند.

وی در ادامه به مساله مهدویت پرداخت و گفت: اساس موعود گرایی در فلسفه امید است و امید در ادیان ابراهیمی وجوه مختلف دارد.

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

دکتر حسن عباسی آخرت گرایی، تغییر نفوس و ایمان به شخصیت زنده ای که نهضت را در جامعه بسط می دهد سه شاخصه اصلی موعودگرایی در اسلام برشمرد و گفت: کسانی که دزدی می کنند، فیش حقوقی آنچنانی دارند، بی حجابند و شرب خمر می کنند ایمان به آخرت ندارند و بسیاری از فسق و فجور ها از اینجا ناشی می شود.

وی افزود: ایمان به آخرت موجب خود کنترلی می شود، آنکس که فیش حقوقی انچنانی برای خود صادر می کند فکر نمی کند که مرمی هستند که زندگی خود را با ۴۵ هزار تومان هدفمندی یارانه می گذارانند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال اظهار داشت: امام زمان(عج) در بین ماست و از جایی نمی آید اینکه انقلاب اسلامی ۳۷ سال دوام آورده، پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، پیروزی های سوریه با وجود پول عظیم عربستان و قطر و حمایت کشورهای ناتو به خاطر این است که خود حضرت در بین ما حضور دارند، ما منتظر آمدن نیستیم منتظر ظهور هستیم.

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

وی تصریح کرد: کسی که مدعی مهدویت است باید بیشتر از دیگران برای اصلاح جامعه قدم بردارد و باید امیدوارتر از دیگران زمینه ساز ظهور باشداین تفکر که نباید حکومت دینی تشکیل داد تا امام ظهور کند غلط است.

تحلیل‌گر علوم استراتژیکاهل ایران گفت: نهضت شیعه چندین سال جابه جا شده و سنگ بنای آن نهاده شد تا به انقلاب اسلامی رسید، مهدویت یعنی بدانیم که نهضت از شیخ مفید ، سید طاووس، علامه رضی تا امام راحل دست به دست شده و امروز به رهبر فرزانه انقلاب رسیده است.

وی افزود: اینکه رهبری می فرمایند اقتصاد مقاومتی  و روی تولید کار کردن نه واردات اینکه می فرمایند مگر چند درصد جامعه هواپیما سوار می شوند یا اینکه ازفکر بیگانه استفاده نکنید هرکس که این سخنان را جدی گرفت برای ظهور زمینه سازی می کند.

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

عباسی خاطر نشان کرد: مهدویت از دید شیعه مبتنی به تغییر نفوس، آخرت گرایی و ایمان به وجود کسی است که نهضت را در جامعه ترویج می کند و بسط می دهد.

سقف انقلاب اسلامی ظهور است

وی ادامه داد: کسانی که دور ولی امر را میگیرند و ادعای همراهی او را دارند باید قصه انبیاء را مطالعه کنند تا فوادشان تثبیت گردد.

تحلیل‌گر علوم استراتژیکاهل ایران تصریح کرد: اینکه عده ای از انقلاب خسته شدند و آن را به پای مردمی می دانند که در گرمای ۵۰ درجه برای دفاع از فلسطین راهپیمایی می کنند یا هستی خود را می گذارند برای دافع جانانه در سوریه،  نادرست است.

وی افزود: وقتی انقلابیون خسته شوند مهدویت خرافه می شود، آقایان انقلابی دیروز، بفرمایند نگاه شما به مهدویت چیست و از ان چه تعبیری دارید؟

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

دکتر عباسی خاطر نشان کرد: خیلی ها در صدر اسلام در کنار پیامبر(ص) جایگاه داشتند و امروز قضاوت در مورد آنها چگونه است؟ بودن در کنار بزرگان موجب مسئولیت می شود نه قداست بسیاری از فرزاندان پیامبران و همسرانشان گمراه بودند و خیانت کردند، همراهی امام راحل مسئولیت بالاتری می آورد نه ابهت و مقام بالاتر.

وی بیان داشت: کسی که بگوید انقلاب اسلامی تمام شده و نباید به گذشته رجعت کنیم و ما به جمهوری اسلامی رسیده ایم چطور دیگران را متهم به غیر انقلابی بودن م یکند.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند من انقلابی ام و انقلاب اسلامی پابرجاست؛ سقف انقلاب اسلامی ظهور است، تا ظهور محقق شود ما در انقلابیم، اگر روحیه انقلابی را از ما بگیرند خدا می داند چه بلایی بر سر انقلاب می آید.

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

حربه امروز دشمن این است که اسلام جعلی را به جان اسلام ناب بیندازد

وی افزود: آمریکا به این نتیجه رسیده است که با جنگ نظامی، ارزی و پولی نمی تواند منطقه را به دست گیرد توطئه جدید جنگ مذهبی ۳۰ ساله است، در ۳۰ سال آینده داعش و القاعده و این اقدامات خشونت بار وجود دارد و تمام نخواهد شد.

عباسی گفت: به گفته رئیس شورای روابط خارجی امریکا جنگ شیعه و سنی آغاز شده است  و در مدت ۳۰ سال تمام ظرفیت اسلام گرفته می شود و مسلمانان به جان هم می افتند.

وی تصریح کرد: داعش به این خاطر سر مسلمانان را میبرد و فیلم آن را متشر می کند تا دنیا از اسلام نفرت پیدا کند، شخصی که به اسم شیعه به مقدسات سنی توهین می کند آب به آسیاب دشمن می ریزد او با لباس جعلی شیعه به اهل سنت توهین میکند و این همان تشیع انگلیسی و عمامه انگلیسی است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال خاطر نشان کرد: امروز دشمن از دل اسلام به جنگ اسلام آمده است به این دلیل که نهضت ائمه به سمت ظهور در حال حرکت است و استمرار ان زمینه ساز ظهور است.

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

وی افزود: حربه امروز دشمن این است که اسلام جعلی را به جان اسلام ناب بیندازد و از طرفی چهره اسلام ناب را به بدی ارائه کند.

وزیری که دغدغه مساله لیبرالیزم به جای اسلام داشته باشد اشتباهی سر جای خودش است

تحلیل‌گر علوم استراتژیکاهل ایران خاطر نشان کرد: اگر بپذیریم انقلاب تمام شده است  و در جهوری اسلامی هستیم یعنی ما رهبر انقلاب اسلامی نمی خواهیم و رئیس جمهور اسلامی کافی است یعنی ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی خواهیم و ارتش جمهوری اسلامی کافی است کسانی که اینگونه سخنانی می گویند بر خلاف قانون اساسی حرف می زنند و به بهانه تولد ثروت در داخل کشور مدل چینی را در ایران پیاده می کنند.

وی ادامه داد: مدل اقتصاد کشور چین همچون امریکا و اروپا است و پوسته حکومت ان مانند شوروری است به فرموده رهبر دشمن با اینکه یک عمامه به سر این مملکت باشد مشکلی ندارد و با صورت جمهوری اسلامی کاری ندارد بلکه با سیرت آن کار دارد.

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

عباسی اظهار داشت: وزیر ی که گفت اگر بخواهیم توسعه پیدا کنیم باید لیبرالیزم را در کشور فراهم کنیم باید بداند که امام راحل در سال ۶۸ به منتظری گفتند که بعد از من تو کشور را به دست لیبرال ها می دهی، آقای وزیر اینجا جمهوری اسلامی است..

وی گفت: وزیری که دغدغه هواپیما از آمریکا را داشته باشد، دغدغه مساله لیبرالیزم به جای اسلام داشته باشد اشتباهی سر جای خودش است، دشمن می خواهد مغز جمهوری اسلامی تهی شود و این همان لیبرال است..

دکتر حسن عباسی تصریح کرد: مساله فایده و ضرر در قران امده است اما بالاتر از اینها خسارت و فلاح است  ممکن است در دنیا ربا خواری سود ببرد اما در اخرت خسارت می بیند کسی نمی تواند خسارت را جبران کند، ممکن است کسی فیش حقوقی بالا داشته باشد اما در آخرت خسارت می بیند.

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

وی با بیان اینکه زمینه سازی برای ظهور این است که همچنان انقلابی بمانیم و بصیرت ما نسبت به آنچه رهبری فرمودند خدشته نداشته باشد خاطر نشان کرد: ما هم برنامه ۳۰ ساله برای عالم کفر داشته باشیم، لازمه انقلابی بودن تحمل سختی هاست ادم انقلابی دنبال راحت طلبی نیست..

عباسی بیان داشت: جوانی که کل دنیا را برای دنیاگراها می گذارد و با رشادت در سوریه شهید می شود نهضت امام راحل را فهیمده است چرا ما نمی توانیم نسبت به دنیا فاصله داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به حول و قوه الهی ادامه دارد و صرفا در کانون آن ایران نیست بلکه در یمن، سوریه، عراق، عربستان انقلابیون کار را جلو می برند و جمهوری اسلامی برای آنان الهام بخش است.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: اگر ما عادت کردیم که شریک مظلومان باشیم باید به مظلومان داخل جامعه هم توجه کنیم بسیاری از مردم با سیلی صورتشان را سرخ نگه می دارند، بخشی از هسته های انقلابی برای ظهور در فقر زدایی است.

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

وی گفت: در جایی که هر روز از یک فیش حقوق نجومی رونمایی می شود وضعیت روانی جامعه به هم می ریزدمساله فیش های حقوقی سیاسی نیست که گردن این جناح و ان جناح انداخته می شو.د.

تحلیل‌گر علوم استراتژیکاهل ایران بیان داشت: کارکرد اسلام قسط است سهم هرکس هر اندازه که هست باید پرداخت شود عوام قیام به قسط هستند و خواص قوام به قسط، جنبش امروز انقلاب اسلامی مطالبه قسط است هرکس بیش از قسط برده حتی اگر مهر زنانشان هم شده باشد باید از حلقومشان بیرون کشیده شود.

وی تصریح کرد: اگر می خوهیم جامعه ارمانی که قران می گوید نشان دهیم باید کارکرد دین را نشان دهیم اگر مردم ببینند که اسلام قسط را برپا نمی کند دین را کنار میگذارند و ما مقصر هستیم.

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

حسن عباسی با بیان اینکه جنبش مطالبه قسط در کشور راه افتاده است تصریح کرد: این مساله جناحی نیست بلکه مساله قران است، باید برای ملتی که در گرمای ۵۰ درجه در راهپیمایی دفاع از مظلوم شرکت می کنند و جان خود را در سوریه در کفت دست قرار می دهند زمینه قسط فراهم کنیم نگویید این حرف سیاسی است، مشکل اینجاست که خواص ما قوام به قسط نیستند.

وی گفت: اگر فیش حقوقی باید اصلاح شود روزش و هنر ما نیز باید اصلاح شود چرا سرمربی خارجی تیم ملی کشور برای آموزش توپ زدن باید ماهانه یک میلیارد تومان از پول بیت المال را بگیرد انوقت یک جوان  زندگی خود را با حقوق ۸۰۰ هزار تومان بگذارند.

سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان سخنرانی دکتر حسن عباسی در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    کلکم راع و کلکم مسئول، بهشت زوری نیست اما تبلیغ دین و جلوگیری از انحراف جامعه وظیفه است به حکم قرآن، اگر قرار بود هر کاری میخوای بکنی که رسالت انبیاو امامان و کلا قانون گذاری و ... بی معنی جلوه میکرد خود خدا هم ما را راهنمایی کرده، سپس در انتخاب آزاد گذاشته و در نهایت بابت انتخاب ما ما را پاداش یا عقاب می کند، اگر بتونی یک نفر رو درست راهنمایی کنی اشکالی داره؟ در قرآن هم آمده پیامبر به هدایت مردم بسیار حریص بودند تا جایی که نزدیک بود در راه هدایت آنها جان خود را از دست بدهند. حالا مسلمانی هیچ، منافع مردم و ملت را هم که بخواهی باید مقابل چپاولگران بایستی، شما برو تکلیفت رو با غیرتت مشخص کن

    رضا

    سلام مسئول محترم سایت خانه خشتی من یه سوال درمورد مدرک دکتری ایشون تو کامنت قبلیم پرسیدم ولی به نظر به مذاقتون خوش نیومد که تاییدش نکردین؟؟؟؟

    امیررضا

    اون بزرگ شما بیاد اول جواب فساد اقتصادی دولتش رو در رابطه با فیش های حقوقی بده .. دوما مردم به زور بهشت نبرن چشم شما هم به زور مردم رو جهنم نبرید.. دارن تو مملکت اسلامی اقایون ربا خوری میکنند به اسم وام فلان ... و فقط و فقط کسی مثل دکتر عباسی مقابل این ها وایمیسته .. مردم به زور بهشت نمی بریم اما شما با پول ربا اوردنی که در قران حکم مبارزه با خداست سر سفره مردم مردمو به زور جهنم نبرید ... ربا ندن بزرگ شما این نظام اقتصادی لیبرال رو منحل کنند .. نه اقای وزیر میاد میگه ما لیبرالیم !

    ناشناس

    شما به عنوان انسان منطقی و غیر انقلابی یکبارم شده نسبت به یک امر باطل و نابودی حق مردم موضع بگیر بعد بیا واسه همه تعریف کن، پز غیر انلابی بودنتم بده

    ناشناس

    شیر مادرت حلالت آقای عباسی، من چند سال پیش بحث حقوق های نا متعارف و دست اندازی به بیت المال رو در یکی از سخنرانی ها از ایشون شنیدم، حالا تازه یه دسته از مسئولا ادعای مبارزه با فیش های حقوقی رو میکنن، حتما قرار چند سال بگذره تا بفهمیم حقوق کی روش به عنوان مربی فوتبال جزء چند حقوق بالا در بین مربیان فوتبال جهان است. آقای محسن ایشون شاید به زعم شما غیر منطقی باشن اما کسی هستن که به خاطر مواضع واضحشون نسبت به چپاول بانک ها تهدید به مرگ شدن شما تونستی یکبار مقابل یکی از مفسدای مال مردم خور وایسا تا باورمون شه منطقی هستی، اما اینکارو نمیکنی چون مثل یک انقلابی دست از جان شسته نیستی.

    کیان

    متاسفانه در این مملکت این حزب سیاسی میاد کارهای حزب مقابل رو نشانه میگیره و اون حزب هم میاد مقابله به مثل میکنه و متاسفانه ما مردم بازی خورده ایم چرا حزبهای سیاسی بجای هم کاری و هم دلی به فکر جیب خودشونند بخدا مردم خسته شدن خسته

    mohammad

    باسلام اره واقا چرا بعضی ها نمیزارن مردم خودشون راه بهشت وجهنم را انتخاب کنند چرا به زور میخوان مردم رو ببرن بهشت این جمله یکی از بزرگان در جواب اقای عباسی

    محسن

    برخی حرفاش منطقی نیست .از روی احساسات هست .معمولن کسانیکه ادعای انقلابی دارن همه حرفاشون منطقی نیست .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان