حمله فیس بوک به خاتمی بعداز حضور وی در پای صندوق رای

  • شناسه خبر: 1032
حمله فیس بوک به خاتمی بعداز حضور وی در پای صندوق رای

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: خبر شرکت سید محمد خاتمی در انتخابات مجلس نهم، پاتوق‌های مجازی فتنه‌گران را با التهابات فراوانی روبرو کرده است. خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پس از آنکه اخبار ضد و نقیضی از شرکت سید محمد خاتمی رئیس جمهور قبلی کشورمان در انتخابات در رسانه‌ها منتشر شد، سرانجام خبرگزاری فارس، […]

خانه » اجتماعی » حمله فیس بوک به خاتمی بعداز حضور وی در پای صندوق رای

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: خبر شرکت سید محمد خاتمی در انتخابات مجلس نهم، پاتوق‌های مجازی فتنه‌گران را با التهابات فراوانی روبرو کرده است.

خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پس از آنکه اخبار ضد و نقیضی از شرکت سید محمد خاتمی رئیس جمهور قبلی کشورمان در انتخابات در رسانه‌ها منتشر شد، سرانجام خبرگزاری فارس، به این گمانه زنی‌ها پایان داد و رسماً خبر حضور خاتمی در انتخابات را در حوزه انتخابیه دماوند منتشر کرد.

این خبر به سرعت در رسانه‌های داخلی و البته ضدانقلاب خارج‌نشین بازتاب یافت؛ رسانه‌های ضدانقلاب که در پی تحریم انتخابات بودند و مبدع این تئوری را خاتمی و همفکران وی می‌دانستند با شرکت خاتمی در انتخابات، از این خبر حیرت کرده و تنها به عکس آرشیوی این خبر ایراد گرفته و بر این اساس آن را دروغ خوانده و به فحاشی به خبرگزاری فارس روی آوردند!

اما موضوع به اینجا ختم نشد و سرانجام بخش فارسی شبکه رژیم سلطنتی انگلیس(بی بی سی) نیز وارد میدان شد و طی خبری کوتاه اعلام کرد که یکی از نزدیکان محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران در تماسی که بی‌بی‌سی با او داشت، رأی دادن آقای خاتمی را تأیید کرد.

اما دقایقی نگذشت که سایت صهیونیستی بالاترین مرجع توهین به خاتمی به عنوان مبدع طرح تحریم انتخابات شده و کاربران این سایت طی پست‌هایی از خاتمی انتقادات شدیدی کردند.اولین پست‌های کاربران سایت صهیونیستی بالاترین پس از تأیید خبر شرکت خاتمی در انتخابات امروز این بود: “واقعیتی تلخ؛ خاتمی خیانت کرد.”

اما موضوع به اینجا هم ختم نشد و کش‌و‌قوس‌ها و درگیری‌های اصلاح‌طلبانه به شبکه اجتماعی فیس بوک هم کشیده شد و یاران دیروز خاتمی در صفحات فیس بوک نزدیکان وی از جمله زهرا اشراقی انتقادات تندی از خاتمی کرده و خواستار پاسخگویی و آنها نسبت به این اقدام خاتمی شدند.

فردی با عنوان سایه حبیبی در پستی نوشته است: “خانم اشراقی سکوت نکنید جواب بدید، اینهمه طرفدار شما بودیم در روزهای سخت، فقط یک کلام بگید رای داید یا نه، تکلیف اینهمه دوستان رنجیده خاطر مشخص بشه؟”

فرهاد گنجی هم در این فیس بوک نوشت که “از سید محمد خاتمی چه خبر !!؟؟ تاریخ همین امروز قضاوت می کند …”

شخصی به نام سمانه هم در فیس بوک زهرا اشراقی نوشت که “خانم اشراقی ریاکاری پذیرفته شدنی نیست. اگر می خواست شرکت کنه چرا در تهران شرکت نکرد! چرا نگفت که شرکت می‌کنه! چرا پنهان کاری! چرا یه روستا در دماوند!”

فرد دیگری هم به نام رضاپور در فیس بوک زهرا اشراقی نوشت که “همه رأی دادند که …..؛ واقعا که”

البته موضوع همچنان ادامه دار است و میلاد راور طی پستی خطاب به همسر برادر سید محمد خاتمی نوشت که “مطمئنم که از جملات تند ما رنجیده خواهید شد. ولی فکر نکنم به اندازه ما بعد از شنیدن خبر. مگه قرار نبود که شرکت نکنیم؟ شما پاسخگوی محمد خاتمی و حسن خمینی نیستید ولی آیا در برابر عملکرد همسرتون هم مسئولیتی ندارید؟ خب یک تکذیبیه‌ایی یا تاییدیه‌ایی بدین تا ما بدونیم چه بلایی سرمون اومده! البته اگر خود شما شرکت نکرده باشید.”البته به غیر از اینها صفحات نزدیکان دیگر خاتمی از جمله معصومه ابتکار هم پر از انتقاداتی است که موضوع آن خیانت خاتمی به آنچه که تحریم خوانده می‌شود، بود.

برچسب ها:
حمله فیس بوک به خاتمی بعداز حضور وی در پای صندوق رای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان