در دیدار شهردار با اهالی محله ماهونک مطرح شد؛

لکه گیری کامل کوچه ها و خیابان های ماهونک از نیمه دوم مرداد ماه

  • شناسه خبر: 102931
لکه گیری کامل کوچه ها و خیابان های ماهونک از نیمه دوم مرداد ماه

علی اکبر پورمحمدی شهردار رفسنجان شب گذشته در دیدار با اهالی محله ماهونک، از لکه گیری کامل معابر این منطقه از نیمه دوم مرداد ماه سال جاری خبر داد.

خانه » اجتماعی » لکه گیری کامل کوچه ها و خیابان های ماهونک از نیمه دوم مرداد ماه

به گزارش خانه خشتی، علی اکبر پورمحمدی که شب گذشته به همراه اعضای شورای معاونین در مسجد جوادالائمه ماهونک حضور یافته بود، با اشاره به پراکندگی شهرستان، میزان تراکم جمعیت در رفسنجان را ۱۸ نفر اعلام کرد و گفت: گسترش فضای شهری و سکونت ۱۸ نفر در هر هکتار، فاجعه شهرسازی است که ارائه خدمات را دچار مشکل می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای خرداد ۸۶ به طور متوسط هر ماه دو خیابان احداث شده است، اظهار کرد: با وجود احداث این همه خیابان، هنوز تقاضای مردم بالاست؛ ضمن اینکه امکانات شهرداری هم محدود است.

شهردار رفسنجان تأکید کرد: من شهردار شهرم و باید به طور مساوی به همه مناطق برسم؛ تلاش کردیم این امر محقق شود و به همه نقاط شهر رسیدگی کنیم.

پورمحمدی خواستار توجه به گلزار شهدای ماهونک شد و افزود: مردم ماهونک عزیز و بزرگوارند و گلزار شهدای این منطقه اولین گلزار شهدای شهرستان است که در شأن مردم نیست و باید آباد شود.

وی با اعلام مهلت مقرر یک ماهه به اهالی محله ماهونک جهت برخورداری از تخفیف ویژه شهرداری برای آسفالت کوچه ها، گفت: مردم این منطقه تا ۱۴ مرداد ماه سال جاری می توانند به شهرداری منطقه یک مراجعه و از تخفیف ۸۰ درصدی برای آسفالت کوچه های خاکی این منطقه بهره مند شوند.

شهردار رفسنجان ادامه داد: کوچه هایی که در آن ها خانواده شهدا، افراد تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی سکونت داشته باشند، به طور رایگان آسفالت می شوند.

علی اکبر پورمحمدی هم چنین از لکه گیری کامل خیابان ها و کوچه های این محله از نیمه دوم مرداد ماه خبر داد و افزود: از ۱۵ مرداد ماه اقدامات اجرایی برای لکه گیری معابر در محله ماهونک آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت خیابان شهید صدوق از نیمه دوم مهر ماه سال جاری آغاز می شود، اظهار کرد: آسفالت خیابان علامه حلی نیز همزمان توسط شهرداری انجام می شود.

برچسب ها:
ماهونک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان