غرب تا پایان ماه رمضان جمع‌بندی از گفت‌وگوهایش را به ایران اعلام می‌کند

  • شناسه خبر: 10282
غرب تا پایان ماه رمضان جمع‌بندی از گفت‌وگوهایش را به ایران اعلام می‌کند

خانه خشتی:اشتون در گفت‌وگوی تلفنی با جلیلی اظهار داشت که تا پایان ماه رمضان جمع‌بندی گفت‌وگوهای خود با ۶ کشور را به اطلاع وی می‌رساند. خانه خشتی به نقل از فارس،کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، عصر پنجشنبه با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی تلفنی گفت‌وگو کرد. سعید جلیلی نماینده مقام معظم […]

خانه » آخرین اخبار » غرب تا پایان ماه رمضان جمع‌بندی از گفت‌وگوهایش را به ایران اعلام می‌کند

خانه خشتی:اشتون در گفت‌وگوی تلفنی با جلیلی اظهار داشت که تا پایان ماه رمضان جمع‌بندی گفت‌وگوهای خود با ۶ کشور را به اطلاع وی می‌رساند.

خانه خشتی به نقل از فارس،کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، عصر پنجشنبه با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی تلفنی گفت‌وگو کرد.

سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در این گفت‌وگو با اشاره به برخورد سازنده، موثر و مبتکرانه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو‌ها تصریح کرد: پاسخ روشن و مشخص به ایده‌های واقعی جمهوری اسلامی ایران یک انتظار منطقی است.

اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده گفت‌وگو‌های گروه ۱+۵ با جمهوری اسلامی ایران نیز با استقبال از ایده‌های مطرح شده از سوی طرف ایرانی در گفت‌وگو‌های اخیر در استانبول، اظهار داشت: برای جمع‌بندی دیدگاه‌های ۱+۵ درباره ایده‌های جمهوری اسلامی ایران قصد دارد تا با ۶ کشور گفت‌وگو کرده و تا پایان ماه رمضان جمع‌بندی را به دکتر جلیلی اعلام کند.

بر این مبنا توافق شد پس از ماه مبارک رمضان مجدداً اشتون با جلیلی گفت‌وگو کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان