شهردار رفسنجان در جمع مردم محله جنت گرامی حضور یافت

  • شناسه خبر: 102784
شهردار رفسنجان در جمع مردم محله جنت گرامی حضور یافت

علی اکبر پورمحمدی شهردار رفسنجان روز گذشته با حضور در جمع مردم محله جنت گرامی، به بررسی مشکلات شهری این منطقه پرداخت.

خانه » آخرین اخبار » شهردار رفسنجان در جمع مردم محله جنت گرامی حضور یافت

به گزارش خانه خشتی، علی اکبر پورمحمدی شهردار رفسنجان که به همراه اعضای شورای معاونین در حسینیه موسی بن جعفر (ع) حاضر شده بود، با اشاره به آغاز اجرای طرح میدان آزادی از ابتدای شهریور ماه سال جاری، گفت: اجرای این طرح در فاز اول بیش از یک میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

وی لکه گیری اساسی کوچه های این محله را از خواسته های اصلی مردم عنوان کرد و گفت: کلیه کوچه ها و خیابان هایی که در این محل نیاز به لکه گیری داشته باشند، در اولویت اجرا قرار می گیرند.

علی اکبر پورمحمدی ایجاد سرعت گیر در خیابان منتهی به میدان را نیازمند مصوبه شورای ترافیک دانست و افزود: ایجاد هر سرعت گیر در منطقه باید توسط شورای ترافیک مصوب شود.

شهردار رفسنجان در ادامه از آمادگی شهرداری جهت واگذاری زمین برای ساخت سالن ورزشی در این محله خبر داد و گفت: ساخت سالن ورزشی در این محله به همت اهالی و دیگران قطعاً بازخورد خوبی خواهد داشت.

تعریض کوچه ها و خیابان هایی که در طرح هستند، از دیگر خواسته های مردم این منطقه بود که علی اکبر پورمحمدی به آن پاسخ داد و گفت: برای اجرای کارشناسی این امر اهالی می توانند به شهرداری منطقه دو مراجعه و امور مربوط به عقب نشینی و هزینه های آن را محاسبه کنند.

در ادامه این بازدید، شهردار رفسنجان از مسجد موسی بن جعفر (ع) این محله که به تازگی تجدید بنا شده دیدن کرد و از سنگفرش و اختصاص شن و ماسه برای محوطه سازی مسجد توسط شهرداری خبر داد.

برچسب ها:
جنت گرامی شهردار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان