در سایه تدبیر دستگاه دیپلماسی صورت گرفت؛

ممانعت از حضور تیم روبوکاپ VRU  دانشگاه ولی عصر رفسنجان در مسابقات جهانی آلمان

  • شناسه خبر: 102769
ممانعت از حضور تیم روبوکاپ VRU  دانشگاه ولی عصر رفسنجان در مسابقات جهانی آلمان

در سایه تدبیر دستگاه دیپلماسی تیم روبوکاپ VRU  دانشگاه ولی عصر رفسنجان موفق به حضور در مسابقات جهانی آلمان نشد.

خانه » آخرین اخبار » ممانعت از حضور تیم روبوکاپ VRU  دانشگاه ولی عصر رفسنجان در مسابقات جهانی آلمان

به گزارش خانه خشتی، تیم روبوکاپ VRU  دانشگاه ولی عصر رفسنجان که تاکنون موفق به کسب چندین رتبه برتر مسابقات بین المللی شده است در آخرین موفقیت خود موفق به کسب مجوز حضور در مسابقات جهانی روبوکاپ آلمان شد که با کم کاری که از سوی وزارت علوم و خارجه کشورمان صورت گرفت، از حضور در این مسابقات بازماند.

علت این مسئله را از ایمان علیزاده سرپرست تیم روبوکاپ VRU  دانشگاه ولی عصر رفسنجان جویا شدیم و وی در گفت و گو با خبرنگار ما، به برگزاری مسابقات ایران اپن ۲۰۱۶ که در فروردین ماه در تهران برگزار شد اشاره کرد و گفت: تیم روبوکاپ رفسنجان در این مسابقات موفق شد مقام سومی لیگ امدادگر واقعی و در پی آن جواز حضور در مسابقات جهانی روبوکاپ آلمان را کسب نماید.

وی افزود: این مسابقات قرار بود ۸ الی ۱۳ تیرماه در شهر لایپزیگ آلمان برگزار شود و با اینکه تمامی مقدمات لازم از سوی اعضای تیم از جمله ارتقاء ربات، هتل، مجوز خروج از کشور و … فراهم شده بود اما ما نتوانستیم ویزای آلمان را اخذ کنیم.

علیزاده ادامه داد: از طریق وزارت علوم برای گرفتن ویزا اقدام کردیم و وزارت علوم نیز قول آماده شدن ویزای اعضای گروه در مدت ۱۵ روز را دادند.

سرپرست تیم روبوکاپ VRU  دانشگاه ولی عصر رفسنجان خاطر نشان کرد: پنجم خردادماه گذرنامه های اعضای گروه به سفارت آلمان ارسال شد و ۲۵ خرداد ماه از سوی وزارت علوم اعلام شد که ویزا صادر می شود .

وی افزود: در ادامه نامه ای با مهر وزرات خارجه کشورمان که در آن گروه ۴ نفره روبوکاپ دانشگاه ولیعصر معرفی شده بود به سفارت آلمان ارسال شد که متاسفانه سفارت این نامه را نپذیرفت.

علیزاده بیان داشت: وزارت علوم با قدرت به ما اعلام کرد که ویزای شما صادر میشود اما در این زمینه کم کاری شدحتی از طریق سخنگوی وزارت خارجه نیز پیگیری کردیم که نتیجه ای در بر نداشت.

 

برچسب ها:
تیم روبوکاپ VRU  دانشگاه ولی عصر رفسنجان دستگاه دیپلماسی رفسنجان مسابقات جهانی آلمان ممانعت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان