معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان اعلام کرد؛

همکاری واحدهای خدماتی شهرداری در برپایی منظم مراسم شب های قدر

  • شناسه خبر: 102694
همکاری واحدهای خدماتی شهرداری در برپایی منظم مراسم شب های قدر

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: کلیه واحدهای خدماتی شهرداری همزمان با فرا رسیدن شب های قدر به منظور برپایی منظم مراسم همکاری کردند.

خانه » آخرین اخبار » همکاری واحدهای خدماتی شهرداری در برپایی منظم مراسم شب های قدر

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، علینژاد با اعلام این خبر به اهم فعالیت های واحدهای خدماتی شهرداری در شب های قدر پرداخت و افزود: نصب پل عبوری برای خودروهای سواری و عابرین از ورودی های اطراف مصلی به داخل پارکینگ و آب پاشی محوطه جهت جلوگیری از گرد و غبار ناشی از تردد اتومبیل ها از اقدامات سازمان های عمران و آتش نشانی بود.

وی با بیان اینکه تأمین روشنایی محوطه پارکینگ و خیابان های اطراف مصلی توسط واحد برق شهرداری انجام شد، گفت: به منظور سهولت در رفت و آمد شهروندان در شب های قدر مسیرهای عبوری به سیسم روشنایی مجهز شد.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان به آمادگی کامل نیروهای آتش نشانی در مصلی از شب نوزدهم الی شب بیست و سوم ماه رمضان اشاره کرد و افزود: خودروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برای جلوگیری از حوادث احتمالی به طور ویژه در مصلی مستقر شدند.

علینژاد ادامه داد: پاکسازی محیط مصلی پیش از ورود به شب های قدر و خروج زباله ها نیز از دیگر اقداماتی بود که توسط معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان انجام شد.

لازم به ذکر است در طول مراسم احیاء شب های قدر، یک دستگاه تلویزیون شهری از سوی شهرداری رفسنجان جهت استفاده حاضرین در اختیار ستاد برگزاری مراسم قرار گرفت.

برچسب ها:
رمضان شب های قدر شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان