کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس رفسنجان

  • شناسه خبر: 10255
کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس رفسنجان

خانه خشتی:فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار قاچاقچی طی عملیاتی روز گذشته در این شهرستان خبر داد. خانه خشتی:سید محمد رضایی‌‌ با اشاره به کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس رفسنجان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از […]

خانه » آخرین اخبار » کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس رفسنجان

خانه خشتی:فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار قاچاقچی طی عملیاتی روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

خانه خشتی:سید محمد رضایی‌‌ با اشاره به کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس رفسنجان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور به سمت استان‌های مرکزی از محورهای مواصلاتی رفسنجان مطلع شدند.

وی افزود: پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان، ماموران انتظامی اقدام به ایست و بازرسی در مسیرهای احتمالی کرده که هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور رفسنجان – سرچشمه به یک دستگاه پراید و یک کامیونت مشکوک و آنان را توقیف کردند.

رضایی افزود: در این عملیات و بازرسی از خودروهای توقیفی بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که در میان بار کامیونت جاسازی شده بود، کشف و سه قاچاقچی دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: دو نفر سرنشین خودرو پر‌اید در بازجویی‌های به عمل آمده، اعتراف کردند که به عنوان محافظ کامیونت در این جرم شرکت داشته‌اند که به دلیل سرعت عمل ماموران انتظامی غافلگیر و امکان هرگونه عکس‌العملی از آنان سلب شده است.

رضایی گفت: متهمان به مشارکت نفر دیگری در این جرم نیز اعتراف کردند که وی نیز طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان