مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان خبر داد:

ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 102389
ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رفسنجان برگزار می شود

به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و هم زمان با دهه کرامت، ششمین جشنواره کتاب خوانی رضوی همراه با سراسر استان در رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی، سید محمد تقی هاشمی با اعلام این خبر افزود: ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین به ویژه حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گستره ی این آثار همزمان با سراسر کشور توسط  اداره کل  کتابخانه های عمومی استان کرمان برگزار می شود.

وی عناوین کتاب‌های ارائه شده برای شرکت در این جشنواره را اعلام کرد: کتاب‌های «دوست مهربان کبوترها» نوشته مجید محمدی از انتشارات بوستان کتاب (ویژه کودکان تا ۱۱ سال)، «اعترافات غلامان» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (ویژه نوجوانان تا ۱۷سال) و «امام علی بن موسی‌الرضا(ع)» تالیف بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس‌ رضوی ( ویژه جوانان و بزرگسالان).

هاشمی شرکت در این جشنواره را برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی آزاد دانست و گفت: پاسخنامه ارسالی باید در یکی از قالب‌های انفرادی یا خانوادگی تکمیل و ارسال شود؛ تکمیل مشخصات فردی اعضای خانواده در پاسخنامه الزامی است و برای شرکت در قالب خانوادگی مسابقه، ضروریست دفترچه پاسخنامه تکمیل و ارسال شود.

وی افزود: برای شرکت در بخش کودک، کودکان باید جذاب‌ترین بخش کتاب از نظر خودشان را تصویرسازی کنند و پاسخنامه‌ها و آثار را به کتابخانه‌های عمومی شهرستان یا از طریق پست به نشانی دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

هاشمی یادآور شد: به برگزیدگان علاوه بر لوح‌سپاس و تندیس جشنواره، هدایایی نیز به این شرح اهداء می‌شود: «۳۱۳ جایزه یک میلیون ریالی برای ۳۱۳ نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره؛ ۸ جایزه ویژه برای ۸ خانواده شامل: مبلغ ۵ میلیون ریال برای خانواده اول و دوم دونفره، ۷ میلیون و پانصد هزار ریال برای خانواده اول سه نفره، ۱۰ میلیون ریال برای خانواده اول چهارنفره، ۱۵ میلیون ریال برای خانواده اول پنج نفره و همچنین ۵ میلیون ریال برای خانواده دوم سه نفره، ۷ میلیون و پانصد هزار ریال برای خانواده دوم چهار نفره و ۱۰ میلیون ریال برای خانواده دوم پنج نفره»

وی مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیستم تیرماه ۱۳۹۵ اعلام کرد و گفت: داوری آثار رسیده به این جشنواره نیز روز دهم مرداد سال ۹۵ برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی می توانند با مراجعه به آدرس  http://portal.shamstoos.ir در بخش الکترونیکی جشنواره ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان