شهردار رفسنجان در جمع مردم محله فیض آباد:

آغاز لکه گیری معابر محله فیض آباد از هفته آینده

  • شناسه خبر: 102219
آغاز لکه گیری معابر محله فیض آباد از هفته آینده

علی اکبر پورمحمدی شهردار رفسنجان در جمع اهالی محله فیض آباد از آغاز لکه گیری خیابان ها و کوچه های این منطقه از هفته آینده خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » آغاز لکه گیری معابر محله فیض آباد از هفته آینده

به گزارش خانه خشتی، عصر روز گذشته علی اکبر پورمحمدی به همراه اعضای شورای معاونین، با حضور در محله فیض آباد، ضمن دیدار با مردم این منطقه، از آسفالت کوچه های خاکی این منطقه در مدت یک ماه در صورت مشارکت اهالی خبر داد و گفت: اهالی این منطقه تا پنجم مرداد ماه سال جاری با مراجعه به شهرداری منطقه ۲ و پرداخت ۳۰ درصد هزینه، از تخفیف برای آسفالت کوچه ها بهره مند می شوند.

شهردار رفسنجان ادامه داد: از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در صورت ارائه معرفی نامه، هزینه ای دریافت نمی شود.

وی با اشاره به اینکه لکه گیری کامل این منطقه از هفته آینده آغاز می شود، افزود: عملیات لکه گیری خیابان ها و کوچه های محله فیض آباد از شنبه دوازدهم تیر ماه اجرا می شود.

پورمحمدی هم چنین خواستار مراجعه مالکین ساختمان های احداث شده پیش از سال ۶۶ جهت صدور عدم خلافی یا پایان کار شد و گفت: صاحبان ساختمان های ساخته شده پیش از سال ۱۳۶۶ به شهرداری مراجعه کنند.

شهردار رفسنجان در ادامه از نصب بنر به منظور اطلاع رسانی ساعت جمع آوری زباله از مقابل خانه های اهالی فیض آباد خبر داد و افزود: از سوی معاونت خدمات شهری بنرهایی جهت اعلام ساعت ماشین جمع آوری زباله تهیه و نصب می شود.

وی به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ نیز اشاره کرد و گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا کم کاری در خصوص آسفالت یا جمع آوری زباله، با شماره سه رقمی ۱۳۷ تماس بگیرید.

علی اکبر پورمحمدی هم چنین به نصب پل عابر پیاده مقابل بوستان معلم خبر داد و با اشاره به اجرای طرح بازسازی میدان آزادی، گفت: طرح این میدان آماده شده و به دنبال بودجه برای اجرای آن هستیم.

آزادسازی خیابان علی آباد انقلاب از دیگر مواردی بود که شهردار رفسنجان به آن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک باب منزل مسکونی مانع این مسیر است که با رفع آن آزادسازی این مسیر انجام می شود.

برچسب ها:
شهردار رفسنجان فیض آباد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان