مسیر راهپیمایی روز قدس در رفسنجان اعلام شد

  • شناسه خبر: 102208
مسیر راهپیمایی روز قدس در رفسنجان اعلام شد

راهپیمایی باشکوه روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در رفسنجان در مسیر هرساله میدان بسیج به سمت مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » مسیر راهپیمایی روز قدس در رفسنجان اعلام شد

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جهت برنامه ریزی راهپیمایی باشکوه روز قدس و همچنین نماز عید سعید فطر بعد از ظهر امروز در محل فرمانداری برگزار شد .
حجت الاسللام رمضانی پور امام جمعه در این جلسه با اعلام مسیر راهپیمایی از میدان بسیج به سمت مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) اظهار داشت: این مراسم از ساعت ١٠:٣٠ با تلاوت کلام الله مجید آغاز میشود.
وی قرائت قطعنامه و سخنرانی فرماندار شهرستان را برنامه هایی دیگر در این روز عنوان کرد و گفت: برنامه ها به گونه ای هماهنگ می شوند که پس از نماز روز جمعه وقت زیادی از شرکت کنندگان اشغال نشود.
رمضانی پور با بیان اینکه در روز قدس امسال پیش بینی می شود بیش از ١۵هزار نفر حضور یابند خاطرنشان کرد: تمامی دستگاههای مربوطه جهت برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم به بهترین نحو ایفای نقش نمایند.
وی همچنیین در خصوص برپایی نماز عید سعید فطر اعلام کرد: با توجه به اینکه مصلی آمادگی ندارد همچون سال گذشته نماز عید فطر در زمین کناری مصلی که متعلق به شهرداری می باشد برگزار میگردد.

حمید ملانوری فرماندار نیز با اشاره به آغاز تبلیغات و اطلاع رسانی این دو مراسم توسط شهرداری با نصب بنر و رسانه های شهرستان تصریح کرد: برای مسائل ترافیکی در این ایام توسط پلیس راهور و مسائل امنیتی توسط نیروی انتظامی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: اورژانس، آتش نشانی و جمعیت هلال احمر شهرستان در مسیر راهپیمایی روز قدس مستقر خواهند بود.

ملانوری با بیان اینکه عید سعید فطر یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان محسوب می شود اظهار داشت: مراسم ویژه این روز از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز و نماز عید فطر در ساعت ۶:۳۰ اقامه خواهد شد.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امیر

    انشالله با حضورحداکثری مردم ولایت مدار رفسنجان همچون سنوات گذشته در راهبیمایی روز جهانی قدس بار دیگر اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را اعلام نمایند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان