جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان:

استفاده قاچاقچیان از فضای مجازی جهت تبلیغ و فروش انواع مواد مخدر روان گردان

  • شناسه خبر: 102175
استفاده قاچاقچیان از فضای مجازی جهت تبلیغ و فروش انواع مواد مخدر روان گردان

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: با توجه به تکنو لوژی روز دنیا و استفاده جوانان از فضای مجازی دشمن بهترین فضا را برای از بین بردن جوانان در نظر گرفته است لذا این مسائل همه زنگ خطری برای ماست.

خانه » آخرین اخبار » استفاده قاچاقچیان از فضای مجازی جهت تبلیغ و فروش انواع مواد مخدر روان گردان

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ خلیلی در همایش پیشگیری و مقابله با مواد مخدر یکی از اصلی ترین راه های پیشگیری از مواد مخدر را کانون گرم خانواده دانست و اظهار داشت :خانواده ها با کنترل فرزندان  خود و ایجاد باورهای درست می توانند گام موثری در این زمینه بردارند چراکه باورهای غلط استفاده مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان براین معضل اجتماعی دامن زده است .
وی با اشاره به اینکه دشمن برای نابودی نسل ما نیازی به توپ و تفنگ و اسلحه ندارد گفت :ما مبارزه بی امان خود را در این راستا آغاز نموده ایم و نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند در این کار موفق شود لذا همه ما باید به میدان آمده و با این پدیده مبارزه کنیم .
وی در زمینه  استفاده قاچاقچیان از فضای مجازی جهت تبلیغ و فروش انواع مواد مخدر روان گردان به جوانان هشدارداد و گفت :با توجه به تکنو لوژی روز دنیا و استفاده جوانان از فضای مجازی دشمن بهترین فضا را برای از بین بردن جوانان در نظر گرفته است لذا این مسائل  همه زنگ خطری است برای ما که مشارکت کنیم و اجازه ندهیم که با باورهای جوانان ما بازی شود و زمینه تجارت مواد مخدر روانگردان در جامعه باز شود .
وی از همه مسئولین ادارات درخواست نمود ضمن فرهنگ سازی در این حیطه یک مبارزه جدی و بی امان جهت پیشگیری و مقابله  آغاز نمایند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • احمدرضا

    به خدا به داد مردم درفضای مجازی برسید دارن جوانها رو نابود می کنن

    احمد

    خدارو شکر نیروی انتظامی نسبت به قبل خیلی بهتر و مقتدرتر شده

    .

    واقعا هم که همینه...

    یک پزشک دلسوز

    ضمن قبولی طاعات اعضا محترم خانه خشتی وتشکر از جناب سرهنگ خلیلی که دلسوزانه خدمت می کند تا اونجایی که من اطلاع دارم روزانه ۱۰ نفر در کشور بر اثر مسمومیت و مشکلات ناشی از مواد مخدر جان می دهند و ۱۰ هزار میلیارد تومان خسارت سالیانه به اقتصاد کشور وارد می شود، هر مشکلی در بحث ناهنجاریهای اجتماعی وجود دارد به اعتیاد برمیگردد به همین دلیل هر قدر در این بخش وقت گذاشته شود کم است وباید مردم پای کار ببایند واقعا چقدر شهید باید داده شود ولی خانواده هیچ اهمیتی ندهد بنده به مسولان رفسنجان توصیه میکنم بر روی فضای مجازی سرمایه گذاری بیشتری بکنند بهترین راه برای کارفرهنگی در بحث پیشگیری است از خانه خشتی تقاضا دارم درد ودل بنده را به گوش مسولان برسانید

    علی

    آفرین به آقای خلیلی مطلب قشنگی بود واقعا دستتان درد نکند نگذارید پاروی خون شهیدان ما بگذارند

    عارف

    خسته نباشید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان