امام جمعه رفسنجان در همایش پیشگیری و برخورد با مواد مخدر مطرح کرد :

عرضه مواد مخدر به گونه های مختلف ظلم به جامعه است

  • شناسه خبر: 102167
عرضه مواد مخدر به گونه های مختلف ظلم به جامعه است

امام جمعه رفسنجان پیش زمینه اعتیاد و آسیب های اجتماعی در جامعه را قلیان و سیگار دانست و افزود :عرضه مواد مخدر به گونه های مختلف از بدیهی ترین ظلم ها به جامعه محسوب می شود .

خانه » آخرین اخبار » عرضه مواد مخدر به گونه های مختلف ظلم به جامعه است

به گزارش خانه خشتی حجت الاسلام رمضانی پور در همایش پیشگیری و برخورد با مواد مخدر که صبح امروز در محل فرمانداری رفسنجان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت : بحث کاشت مواد مخدر به قبل از انقلاب بر می گردد که یکی از برکات شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی این بود که برای برداشت مواد مخدر که بزرگترین ظلم به  جامعه اسلامی بود میدان داده  نشد .
رمضانی پور با اشاره به اینکه ۵۰درصد زندانیان به خاطر مواد مخدر زندانی شده اند اظهار داشت : بیشتر افرادی که در دام قاچاقچیان مواد مخدر افتاده اند جوانان هستند که هم به خود هم به جامعه و هم به خانوادهایشان ظلم می کنند.
امام جمعه پیش زمینه اعتیاد و آسیب های اجتماعی در جامعه را قلیان و سیگار دانست و افزود :عرضه مواد مخدر به گونه های مختلف از بدیهی ترین ظلم ها به جامعه محسوب می شود .
وی خطاب به مسئولین اظهار داشت :در جامعه کارهای بدیع بدعت آور زیاد شده است لذا همه با هم با قاطعیت تمام با این پدیده شوم برخورد کنیم .
وی با اشاره  به اینکه بعضی از فقرا و ضعفا هم به مواد مخدر مبتلا شده اند بیان داشت :اگر از طرف  کمیته امداد یا بهزیستی به آنها کمکی می شود باید فرهنگ سازی و پیشگری شود  که این کمکها و صدقات در جهت امور مواد مخدربرای آنها استفاده نشود .
وی اظهار امیدواری کرد که با فرهنگ سازی ، اتحاد و برخورد جدی می توان این بلای خانمان سوز را در جامعه ریشه کن کرد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان