۲۵ شوال قرار عاشقان مکتب جعفری

  • شناسه خبر: 102137
۲۵ شوال قرار عاشقان مکتب جعفری

در ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) همزمان با سومین همایش بزرگداشت امامزاده سیدجلال الدین اشرف ، نهمین حرکت کاروان صادقیه رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » ۲۵ شوال قرار عاشقان مکتب جعفری

به گزارش خانه خشتی، خداوند را شاکریم  که حرکت همه ساله کاروان صادقیه رفسنجان (راهیان ولایت) جلوه ای از تکریم مقام عالی حضرت صادق الائمه (ع)و حماسه ابراز محبت نسبت به آن امام همام و نشان افتخار شهرستان رفسنجان (سرزمین دارالصادقیون) در روز بزرگداشت امامزاده سیدجلال الدین اشرف به عنوان سنتی پویا در تاریخ رفسنجان ماندگار  گردیده است.

وظیفه کسانی که مشرّف به شرف مذهب جعفری هستند آن است که روز شهادت آن حضرت به پا خیزند و در هیئات عزاداری به شوق زیارت آن قبر ویرانه که محبوب خدا در آن آرمیده، بر سر و سینه زنند و با ناله های جانسوز به یاد آن امام مظلوم و پیکر مسموم و مرقد معدوم باشند، تا مشمول دعای خیر و مستجاب آن  حضرت شوند که فرمود«رحم الله من احیی امرنا» رحمتی که سرمایه ی سعادت و وسیله ی نجات از شدائد برزخ و قیامت است. با آن ناله ها، به دعای خیر حضرت مشمول رحمتی گردد

پس بیایید در ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع)  همزمان با سومین همایش بزرگداشت امامزاده سیدجلال الدین اشرف و نهمین سال حرکت کاروان صادقیه رفسنجان روز شنبه ۹ مردادماه ۱۳۹۵ با حضور در کاروان صادقیه  ابراز محبتمان را به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام تثبیت کنیم. وعده ما:
صبح شهادت (صبح روز ۲۵ شوال) ساعت ۸ رسمی از مسیرهای دهستان رضوان  به سمت امامزاده سیدجلال الدین اشرف:
میسر اول: از جامعه القرآن امام صادق (ع) و مساجد سه قریه اسماعیل آباد نوق به طرف امامزاده.
مسیر دوم : از سقاخانه فیض آباد، مسجد صاحب الزمان (عج) حسن آباد صادق الائمه (ع) و مساجد سه قریه شمس آباد نوق به طرف امامزاده .
مسیر سوم :سقاخانه جعفر آباد ، روستای  رحمت آباد نوق و سقاخانه نعمت آباد به طرف امامزاده.
مسیر چهارم :جامعه القرآن امام حسن مجتبی (ع) و مساجد سه قریه شمس آباد به سمت امامزاده.
عصر شهادت(عصر روز ۲۵ شوال) ساعت ۱۶ از مسجد جامع جوادیه فلاح به سمت گلزار شهدا.

کسانی که میخواهند به نیابت از امواتشان برای پذیرایی از عزاداران مکتب تشیع و میهمانان امامزاده با غذای نذری بهره مند شوند در این امر خیر شریک شوند جهت هماهنگی بیشتر با شماره (۰۹۱۳۳۹۲۸۳۱۷و یا از طریق ایمیل :  karevansadeghiye@gmail.com

یا از طریق تلگرام به شماره :  ۰۹۳۹۳۲۴۱۹۱۹) تماس حاصل فرمایند تا امواتشان جزء بانیان صادقیه ثبت گردد امیدواریم که عملشان مقبول حق و ذخیره عالم قبر و قیامت گردد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدحسین

    بهترین مراسمی که برای امام صادق در کشور برگزار میشود مراسم کاروان صادقیه رفسنجان است. از پارسال ایستگاههای پذیرایی بین راهی و نهار تدارک دیده شده بهتر تر خواهد شد. خدا قبول نماید آقای تقی نژاد

    حمید

    سلام و خداقوت التماس دعا

    حمید

    التماس دعا

    علی

    سلام از خداوند متعال برای شما و خادمین صادقیه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم توفیق حضور را حاصل نمایم.

    علی

    لبیک یا صادق آل محمد

    حمید

    التماس دعا امیدوارم خدا توفیق حضور به من عطا کند.

    خانم.ص

    السلام علیک یا سلطان سیدجلال الدین اشرف امامزاده سیدجلال الدین به زودی با یاری خداوند و به احترام مقام امام صادق علیه السلام در جهان شناخته خواهد شد و رفسنجان به عنوان پایگاه عاشقان امام صادق علیه السلام معرفی خواهد شد.

    صدیقه

    سلام و تشکر از خدا میخواهم توفیقی حاصل شود در این روز بزرگ روزی که در تاریخ رفسنجان مایه فخر است شرکت نمایم

    علی

    من هرساله در این مراسم شرکت میکنم واقعا عالیه مخصوصا هیئت سنجدم و مداحی سید کاظم و ایستگاه پذیرایی

    زهرا

    تقارن روز شهادت امام صادق علیه السلام با همایش امامزاده سید جلال الدین بزرگترین لطفی بود که شامل حال منطقه شد مطمئنم که کاروان صادقیه رفسنجان بزرگترین کاروان عزای امام صادق علیه السلام در جهان خواهد شد. از جناب مهندس بادپروا که اطلاع رسانی میکنند متشکریم.

    محمود

    سلام خداقوت بهترین قرار رفسنجان همین قرار است ان شاءالله ۲۵ شوال ماه اکر خدا قسمت کند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان