امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

انعقاد قرار داد با شرکت هواپیمایی بوئینگ آمریکا یک خیانت بود/ تورم زیر ۱۰ درصد با نان سر سفره مردم هم خوانی ندارد

  • شناسه خبر: 102080
انعقاد قرار داد با شرکت هواپیمایی بوئینگ آمریکا یک خیانت بود/ تورم زیر ۱۰ درصد با نان سر سفره مردم هم خوانی ندارد

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت باید هوشمند عمل کند و به فکر این باشد که رکود را بردارد نه اینکه دروغ تحویل مردم دهند، اینها حرف بی خودی است که بگویند تورم زیر ۱۰ درصد آمده است اما مردم سر سفره شان نان ندارند.

خانه » آخرین اخبار » انعقاد قرار داد با شرکت هواپیمایی بوئینگ آمریکا یک خیانت بود/ تورم زیر ۱۰ درصد با نان سر سفره مردم هم خوانی ندارد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور ذر خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان تورم و رکود ظالمانه حاکم بر کشور را نتیجه سوء مدیریت دانست و اظهار داشت: مسئولین به خصوص بخش صنعت و معدن باید تمام توان خود را بکار گیرند تا گره از مشکلات مردم بگشایند.
وی به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر رعایت اولویت ها در بحث انعقاد قراردادها اشاره کرد و گفت: انعقاد قرار داد با شرکت هواپیمایی بوئینگ آمریکا یک خیانت بود و به نوعی مقابله کردن با فرمایشات رهبری است.
رمضانی پور ادامه داد: هم کنگره و مجلس آمریکا و هم دولت آن برای فروختن هواپیما تایید کردند چون آنها دلارهای ما را می خواهند و ما احمق هستیم که نمی فهمیم.
وی تصریح کرد: آیا خرید هواپیما الویت است یا وضعیت ۵۰ درصد افراد جامعه که زیر خط فقر هستند یا بحث ازواج و شغل جوانان این کشور؟
رمضانی پور خاطر نشان کرد: دولت باید هوشمند عمل کند و به فکر این باشد که رکود را بردارد نه اینکه دروغ تحویل مردم دهند، اینها حرف بی خودی است که بگویند تورم زیر ۱۰ درصد آمده است اما مردم سر سفره شان نان ندارند.
وی به کم شدن سود سپرده ها اشاره کرد و گفت: این کار موجب خروج پول مردم از بانکها و رفتن به سمت سرمایه گذاری است که مفید است اما چرا دستور نمی دهند که سود تسهیلات کاهش یابد این ظلم در حق مردم است، مگر می شود یک بام و دو هوا عمل کرد.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در قضیه برجام مطابق با فرمایشات رهبری عمل کنید تصریح کرد: زیاد تعریف کردن از آن اغراق است و زیاد تخریب کردن آن هم نادرست، برجام فرصتی است که اگر امریکاییها بر سر عهد خود بمانند می تواند منفعت داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: نزدیک به سه سال از آغاز دولت محترم می گذرد اما کاری برای معیشت مردم صورت نگرفته است درست که در بخش بهداشت و درمان کارهای خوبی صورت گرفته اما هنوز در این زمینه هم پول های زیر میزی گرفته می شود.
رمضانی پور بیان داشت: مردم زندگی شان را می بینند ، نان سر سفره و دست خالیشان را می بینند ، امید است که در ماههای آینده شاید گشایش باشیم.
امام جمعه رفسنجان در خطبه های این هفته به دیدار شعراء و اساتید دانشگاه با رهبر فرزانه انقلاب و سخن از جنگ فرهنگی و نرم دشمن در این دیدار اشاره کرد و گفت: رهبری خود را اماده به مقابله با این جبهه دانستند و همه باید دست بکار شویم، دانشجو و دانشگاه باید انقلابی باشند.
وی همچنین به به بحث مواد مخدر که در کمین ها خانواده ها قرار دارد اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری مردم می توان عرضه کنندگان این مواد معرفی شوند تا محله ها از لوس وجودشان پاک شود.
رمضانی پور به جان باختن جمعی از سربازان کشور در حادثه خونین نی ریز اشاره کرد و این حادثه ناگوار را به خانواده های انان تسلیت گفت و بیان داشت: دقت و کنترل بیشتر از سوی پلیس راهور ضروری است و باید با راننده خاطی برخورد جدی صورت گیرد.
وی به حادثه ۶ تیرماه سال ۶۰ و سوء قصد به جان مبارک رهبر فرزانه انقلاب در مسجد ابوذر تهران اشاره کرد و گفت: خداوند وجود رهبری را برای ما ذخیره کرد  و ما نیز اگر افزونی نعمت و امنیت در کشور را بخواهیم و به دنبال اقتصادی مقاوم و مدیریتی هوشمند در کشور هستیم باید از خداوند طول عمر پر برکت برای ایشان را بخواهیم.
رمضانی پور ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه ۷ تیرماه سال ۶۰ و شهادت مظلومانه سید الشهداء ایران و ۷۲ تن از یارانش خاطر نشان کرد: به فرموده امام راحل شهید بهشتی مظلومانه زیست و مظلومانه مرد و خار چشم دشمنان اسلام بود.
وی ضمن قدردانی از اهتمام دستگاه قضایی شهرستان رفسنجان در جهت پیشگیری از وقوع جرم و همکاری با دیگر مسئولین تصریح کرد: انتظار رهبری و مردم از دستگاه قضا برخورد قاطع با مفاسد و اجرای احکام و حدود الهی است و اینها موجب رضایتمندی در جامعه می شود.
امام جمعه رفسنجان توجه بیشتر به مباحث خانواده را از مسئولین خواستار شد و گفت: وجود ۱۲۰ قاضی و وکیل در این شهر ظرفیت بزرگی است، یک وکیل قبل از انکه وکیل باشد باید داور بین طرفین باشد به آیه قران عمل کنند تا شاهد طلاق نباشیم.
وی همچنین به روز جهانی قدس و راهپیمایی این روز در اخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اعلام کرد: این مراسم در رفسنجان از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان بسیج آغاز و به مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) منتهی می شود و با سخنرانی فرماندار شهرستان همراه خواهد بود.
رمضانی پور در ادامه به حمایت کشورهای عربی از رژیم غاصب اسرائیل اشاره کرد و گفت: امروز کنفرانس اسلامی که برای حمایت از قدس آغاز بکار کرد تبدیل به سازمان حامی اسرائیل شده است، چطور حمایت از کشار مردم بی دفاع با هر نوع تسهیلاتی درست است اما حزب الله ، سوریه، عراق، یمن و بحرین نباید حمایت شوند.
وی همچنین به رفع تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اشاره کرد و بیان داشت: حکومت مستکبر و دست نشانده آل خلیفه از سرنوشت صدا و حسنی مبارک عبرت بگیرند و پیام سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را جدی بگیرند، تایک جایی می شود ظلم انان را به شیعیان بحرین تحمل کرد.
امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش به شبهای قدر پیش رو اشاره کرد و گفت: هرکس نسبت به این شبهای تقدیر تلاش کند تاحتی جرعه ای از آن بهره گیرد و لیله القدر را درک نمایند.
وی به برگزاری مراسم شبهای قدر در محل مصلی با اجرای هیات کربلا اشاره کرد و گفت: در بیشتر مساجد و حسینیه این برنامه برپاست و سخنرانی در شبهای قدر در درجه اول اهمیت قرار دارد چون فرصت بزرگی است که همه اقشار مردم برای بهره بردن از معارف حضور دارند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفیع

    منظورشون ۱۰ در ۱۰۰ بوده !!!!!! نه ۱۰درصد چون تلفظش یکیه ما بد برداشت می کنیم

    صیاد

    تورم زیر ۱۰ درصد عجب جوک خنده داری خخخخخخخخخع

    مرادی

    خخخخخخخخخخخخع

    محمد

    آقایان بابا بسه دیگه ارزونی از بس هی گوشت ومرغ ومواد غذایی ارزان خریدیم ،خریدیم و خوردیم تورم کردیم!!!!!!!!!!!!!!!!

    محمد

    تورم را که نان سر سفره مردم نمی سنجند با نان سر سفره وزرا ومدیران ارشد ارزیابی می کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    شهروندرفسنجانی

    تورم تا پارسال ۴تا ۱۰درصد بودودولت درست میگفتند ۱۴ درصد بود !!!!!

    کل حسن

    امام جمعه راست میگویند ما نیازی به بوبینگهای امریکای جهانخوار نداریم ما ماهواره هوا میکنیم ما ماشین میسازیم حتما میتونیم هواپیما هم بسازیم

    parisa pourmohamad

    اگر بوئینگ نمیخریدن مجبور بودن هواپیمای داغون و کهنه روسی و اوکراینی بخرن. و باز هم سقوط و کشته شدن صدها هم وطن. چرا ما نباید وسیله ی نقلیه ی خوب داشته باشیم؟!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان