جانشین فرماندهی انتظامی عنوان کرد:

تدابیر امنیتی نیروی انتظامی برای افطار و سحر در رفسنجان / مجرمان فضای مجازی رصد می شوند

  • شناسه خبر: 102033
تدابیر امنیتی نیروی انتظامی برای افطار و سحر در رفسنجان / مجرمان فضای مجازی رصد می شوند

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: در زمان افطار و سحر بر اساس شیفت بندی نیروها آماده باش هستند و در کلیه مساجد و مکان های که نیاز است نیروها حضور داشته باشند به لحاظ امنیتی و ترافیکی حضورشان ملموس و محسوس است .

خانه » آخرین اخبار » تدابیر امنیتی نیروی انتظامی برای افطار و سحر در رفسنجان / مجرمان فضای مجازی رصد می شوند

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ رضا خلیلی جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان در مصاحبه رادیویی به ماموریت های متنوع نیروی انتظامی اشاره کرد و بخش مهمی از آنان را مربوط به ماه مبارک رمضان در زمان افطار و سحر دانست .

وی افزود: تامینات امنیتی و ترافیکی در زمان افطار و زمانیکه مردم خداجوی به مساجد مراجعه میکنند یکی از وظایف عمده ما است .

خلیلی خاطر نشان کرد: در زمان افطار و سحر بر اساس شیفت بندی نیروها آماده باش هستند و در کلیه مساجد و مکان های که نیاز است نیروها حضور داشته باشند به لحاظ امنیتی و ترافیکی حضورشان ملموس و محسوس است .

وی بخش دیگری از وظیفه نیروی انتظامی در زمان افطار و سحر را حفاظت از منازل مردم دانست و گفت: نماز گزاران در وقت اقامه نماز از منازل خارج میشوند و منازل خالی از سکنه میشوند و نیاز است گشت های ما در سطح شهر به صورت محسوس و نامحسوس فعال باشند.

سرهنگ خلیلی با بیان اینکه آمادگی هر لحظه در برابر انواع مسائل امنیتی و مخاطرات وظیفه ماست تصریح کرد: ممکن است در هر لحظه از شبانه روز نیاز به حضور مامورین باشد و مراکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ما به صورت شبانه روزی آماده باسخگویی به مردم عزیز هستند .

وی بیان داشت: همیشه توصیه ام به همکاران این است که به نحوی با مردم برخورد کنید که انتظار دارید به عنوان یک شهروند با شما برخورد شود.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: شهروندان گرامی در مواردی که احساس میکنند یکی از کارکنان نیروی انتظامی ماموریت خود را به خوبی انجام داده و نیاز است که تشویق شوند میتوانند از طریق شماره ۱۹۷ که یک شماره رایگان است از سراسر استان کرمان تماس حاصل نمایند و از این طریق تقدیرات خود را به مسئولین برسانند.

وی در پایان به افزایش فعالیت های خیرخواهانه به نفع ایتام ، نیازمندان و زندانیان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد سودجو با استفاده از این فرصت در فضای سایبری اقدام به جمع اوری کمک تحت عنوان کمک به این عزیزان میکنند درحالی که کمک های جمع اوری تحت هیچ عنوان به دست نیازمندان نمیرسد.

سرهنگ خلیلی افزود: مجرمان فضای مجازی در ماه مبارک رمضان با انتشار تصاویر از مستاجران  بی خانمان و یا کودکان بیمار و بی سرپرست و…. تلاش دارند احساسات انسان دوستانه کاربران را تحریک کنند تا بتوانند برنامه های مجرمانه ی خود را پیش ببرند .

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص شاهد بارگذاری سایت های جعلی هستیم که ادعا فعالیت های خیرخوانه در راستای رفع مشکلات نیازمندان و ایتام را دارند  در حالی که این امر صحت ندارد و به شهروندان توصیه میکنم حتما برای کمک به نیازمندان به موسسات شناخته شده و دارای مجوز مراجعه کنند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عارف

    خداوند بهتون خیربده خسته نباشید

    امیر

    با تشکر از زحمات شبانه روزی برسنل محترم نیروی انتظامی خصوصا جناب سرهنگ خلیلی نزاد در تامین امنیت شهرستان رفسنجان

    فاطمه

    امید است که مجرمان فضای مجازی در همه زمینه دستگیر شوند مخصوصا سایتهای همسریابی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان