عصر دیروز انجام شد؛

بازدید شهردار رفسنجان از محله اسدآباد

  • شناسه خبر: 101702
بازدید شهردار رفسنجان از محله اسدآباد

شهردار رفسنجان عصر دیروز ضمن بازدید از محله اسدآباد، در مسجد مهدیه این محله حضور یافت و با مردم دیدار کرد.

خانه » آخرین اخبار » بازدید شهردار رفسنجان از محله اسدآباد

به گزارش خانه خشتی، به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، علی اکبر پورمحمدی عصر دیروز و در آستانه میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع)، در جمع مردم محله اسدآباد از استقرار کارشناس ناظر آسفالت در کوچه ها خبر داد و گفت: از هفته آینده کارشناس مربوطه هزینه آسفالت کوچه های محله اسدآباد را برآورد می کند.

شهردار رفسنجان با تأکید بر اینکه هزینه آسفالت از خانواده شهدا و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی دریافت نمی شود، اظهار کرد: ساکنین این محل از تخفیف ۲۰ درصدی برای آسفالت کوچه ها برخوردار شده و تنها ۳۰ درصد کل هزینه را بایستی تا پایان تیر ماه پرداخت کنند.

پورمحمدی ساماندهی فضای سبز، نصب وسایل بازی در پارک جوادالائمه و تعمیر پیاده رو و جداول را از دیگر اقدامات شهرداری در این محله برشمرد و گفت: حضور مردم با خانواده ها در افزایش امنیت پارک مؤثر است.

وی با بیان اینکه مسجد پیامبر اعظم (ص) مجموعه ای با کاربری فرهنگی است، گفت: احداث این مسجد تازه تأسیس در مجاورت پارک به رشد فرهنگی این منطقه کمک خواهد کرد.

ساماندهی رودخانه صادق آباد از بلوار خلیج فارس تا بلوار امام حسین (ع) و تعمیر پیاده روهای بلوار امام حسین (ع) از دیگر وعده های شهردار رفسنجان در جمع مردم اسدآباد بود.

برچسب ها:
اسدآباد شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان