حضور بانوان ورزشکار رفسنجانی در المپیاد ورزشی کرمانیان

  • شناسه خبر: 10155
حضور بانوان ورزشکار رفسنجانی در المپیاد ورزشی کرمانیان

“خانه خشتی” : قریب به ۸۰ بانوی ورزشکار رفسنجانی، آمادگی خود را به منظور حضور در المپیاد ورزشی کرمانیان اعلام کردند تا در روزهای ۶ و ۷ و ۸ شهریور سال جاری در این رقابت استانی شرکت کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی “ در گفتگو با مسئول ورزش بانوان رفسنجان با […]

خانه » آخرین اخبار » حضور بانوان ورزشکار رفسنجانی در المپیاد ورزشی کرمانیان

“خانه خشتی” : قریب به ۸۰ بانوی ورزشکار رفسنجانی، آمادگی خود را به منظور حضور در المپیاد ورزشی کرمانیان اعلام کردند تا در روزهای ۶ و ۷ و ۸ شهریور سال جاری در این رقابت استانی شرکت کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی “ در گفتگو با مسئول ورزش بانوان رفسنجان با اشاره به اینکه ، در رشته های کاراته، بدمینتون، شطرنج، شمشیر بازی، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی و جودو بانوان معرفی شده اند که برندگان به عنوان قهرمان استان شناخته می شوند. ضمن اینکه در رشته های صخره نوردی، تیراندازی با کمان، هنرهای رزمی و دوچرخه سواری به دلیل شرایط خاص سنی در نظر گرفته شده، شرکت کننده نداشتیم.خانم مومنایی با اشاره به حضور منسجم بانوان رفسنجانی در المپیاد کرمانیان، افزود: لباس متحدالشکل برای همه شرکت کنندگان از سوی اداره کل تربیت بدنی استان، در نظر گرفته شده است.

شریفی

برچسب ها:
المپیاد بانوان حضور خانه خشتی رفسنجانی کرمانیان ورزشکار ورزشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان