به همت سازمان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان؛

۱۷ دستگاه اتوبوس برای حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم اختصاص یافت

  • شناسه خبر: 100539
۱۷ دستگاه اتوبوس برای حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم اختصاص یافت

رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان از اختصاص ۱۷ دستگاه اتوبوس برای حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم در روز گذشته خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » ۱۷ دستگاه اتوبوس برای حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم اختصاص یافت

به گزارش خانه خشتی، به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، یدالله آذرنگ از اختصاص ۱۷ دستگاه اتوبوس برای جابجایی اتباع افغانستانی جهت شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم در روز گذشته خبر داد و گفت: اتوبوس های شرکت واحد در دو مسیر رفت و برگشت، اتباع افغانستانی را برای شرکت در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) صاحب نظری از شهدای تیپ فاطمیون جابجا کردند.

رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان با بیان اینکه جابجایی مسافران برای شرکت در مراسم روز گذشته در تمام مسیرها رایگان بوده است، اظهار کرد: اتوبوس های شرکت واحد در مسیرهای مهمانشهر به مصلای امام خامنه ای مدظله العالی و از میدان شهید صیاد شیرازی به سمت گلزار شهدا به ارائه خدمات به مسافرین پرداختند.

آذرنگ با اشاره به تلاش این سازمان برای حضور اتباع افغانستانی برای شرکت در مراسم تشییع شهید مدافع حرم، گفت: هفته گذشته هنگام ورود پیکر شهید مدافع حرم به رفسنجان نیز ۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافرین از مهمانشهر به سمت فرودگاه و بالعکس اختصاص یافت.

رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان با بیان اینکه عصر امروز نیز ۷ دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافرین در مراسم بزرگداشت سومین روز شهید مدافع حرم اختصاص یافته است، گفت: علاقمندان به شرکت در این مراسم می توانند امروز ساعت ۱۶ از مبدأ میدان ابراهیم و در مسیر خیابان های امیرکبیر و شهید مطهری و مسیر مستقیم مهمانشهر، جهت شرکت در مراسم حاضر شوند.

وی در پایان از رانندگانی که روز گذشته در هوای گرم و با زبان روزه اقدام به جابجایی مسافرین جهت شرکت در مراسم تشییع شهید مدافع حرم کرده بودند، قدردانی کرد

.لازم به ذکر است کلیه امور مربوط به انتقال و دفن پیکر مطهر شهید و تنظیف و آماده سازی مسیرهای منتهی به محل خاکسپاری و قطعه شهدا نیز به همت معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان انجام شد.

برچسب ها:
شهید مدافع حرم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفسنجونی

    جاداره ازاین خدمات خالصانه پرسنل شهرداری و سازمان اتوبوس رانی تشکری گردد اجرکم باسیدالشهدا
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان