عصر روز گذشته

یادواره شهید بسیجی محمد سلطانی برگزار شد + عکس

  • شناسه خبر: 53076
یادواره شهید بسیجی محمد سلطانی برگزار شد + عکس

یادواره شهید محمد سلطانی تنها شهید روستای ده شفیع رفسنجان با حضور خانواده ی معظم این شهید و جمعی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » یادواره شهید بسیجی محمد سلطانی برگزار شد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، عصر روز گذشته یادواره شهید محمد سلطانی تنها شهید روستای ده شفیع رفسنجان با حضور خانواده ی معظم این شهید و جمعی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در محل مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برگزار شد.

حاج محمد میرزایی فرمانده گردان ۴۱۲ رفسنجان در این مراسم با بیان خاطرات شهداء در عملیات کربلای ۵ ، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را مرهون خون شهداء و فداکاری های آزادگان، جانبازان و رهبری پیامبر گونه امام(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای(معظم له) دانست.

سرهنگ علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان نیز  توطئه های دشمن در خصوص جنگ نرم را متذکر شد و خواسته شهداء را بصیرت و بیداری نسل جوان در برابر این توطئه ها دانست.

در پایان این مراسم از رزمندگان دفاع مقدس روستای ده شفیع رفسنجان با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.

لازم به ذکر است، شهید محمد سلطانی تنها شهید روستای ده شفیع در عملیات کربلای ۵ به مقام رفیع شهادت نائل آمد و پس از گذشت ۹ سال چشم انتظاری پیکر پاکش به آغوش خانواده بازگشت.

IMG_9714 IMG_9721 IMG_9817 IMG_9776 IMG_9751 IMG_9791 IMG_9792 IMG_9804

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عبدا...

    سلام از خانه خشتی توقع نداشتیم. 1. شهید و شهدا همه تاج سر ما هستند و همه‌ی ما مدیون خون آنها هستیم. 2.این همه یادواره برای شهدای در گوشه گوشه‌ی شهرستان برگزار میشه که همه ارزشمند هستند و لایق پوشش خبری. متاسفانه ... 3.شهدایی در شهر داریم که باید شناسانده شوند. اما .. 4.از شهید برای شهرت استفاده‌ی ابزاری نکنیم. ولی ... 5.کمی تامل و تعقل لازم است. ...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان