فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان:

گنجینه فرهنگ و عبرت دفاع مقدس توشه پربهایی است برای آبادانی این مرز و بوم

  • شناسه خبر: 46138
گنجینه فرهنگ و عبرت دفاع مقدس توشه پربهایی است برای آبادانی این مرز و بوم

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: گنجینه فرهنگ و عبرتهای فراوان دفاع مقدس توشه پربهایی است که سالیان متمادی می توان برای اعتلای دین مبین اسلام، استحکام حکومت اسلامی و عمران و آبادانی هرچه بیشتر این مرزو بوم از آن بهره برد.

خانه » آخرین اخبار » گنجینه فرهنگ و عبرت دفاع مقدس توشه پربهایی است برای آبادانی این مرز و بوم

سرهنگ علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“، هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه آفرینی های عاشورایی فرزندان امام روح الله(ره) در مقابله با تهاجم همه جانبه شرق و غرب به انقلاب نوپای اسلامی را برگ زرین دیگری از تمدن ایران اسلامی برشمرد که در تاریخ به ثبت رسیده است.

وی افزود: گنجینه فرهنگ و عبرتهای فراوان دفاع مقدس توشه پربهایی است که سالیان متمادی می توان برای اعتلای دین مبین اسلام، استحکام حکومت اسلامی و عمران و آبادانی هرچه بیشتر این مرزو بوم از آن بهره برد.

اسدی با اشاره به پشتیبانی قدرت های شرق و غرب، پول ها و سربازهای کشورهای مرتجع عربی از رژیم بعث عراق در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران خاطر نشان کرد: یورش وحشیانه این رژیم سبب بسیاری از ویرانی ها و شهید و مجروح شدن هزاران نفر از بهترین جوانان ایران اسلامی گردیده، کسانی که به تعبیر پیرمرادمان یک شبه راه صد ساله را طی کردند و به درجات عرفان و معنویت رسیدند و هنوز هم آثار و عطر خوش آنها زینت بخش این جامعه اسلامی و حتی سراسر دنیای اسلام است.

وی به وضعیت نابسامان اقتصادی ، سیاسی و نظامی کشور در زمان جنگ اشاره کرد و گفت: مردم مقاوم و انقلابی این مرز و بوم در آن روز با دست خالی و و تنها با سلاح ایمان و اطاعت از ولی فقیه زمان و جانفشانی آحاد ملت به خصوص خانواده های معظم شهداء ، ایثارگران و جانبازی جوانان با بصیرت توانستند دشمن وحشی را نابود کنند.

فرمانده سپاه رفسنجان تصریح کرد: دفاع مقدس این پیام بزرگ و سرنوشت ساز را به همه جهان انعکاس داد که ایران و ایرانی با تکیه بر اسلام ناب و پیروی از جانشین برحق حضرت ولی عصر(عج) هرگزسر ذلت در مقابل جهانخواران فرود نخواهد آورد.

سرهنگ علی اسدی در ادامه به تشریح برنامه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان در هفته ی دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: به بهانه فرارسیدن ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی دشمن علیه کشور عزیزمان، برنامه هایی را با اهداف نهادینه سازی آثار، ارزش ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس، تبیین درس ها و عبرت ها از جنگ تحمیلی و تشریح نقش و روحیه جهادی در نحوه مدیریت هشت سال دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار خواهد شد تا گوشه ای از رشادت های آن عزیزان و همچنین عملکرد رهروان آنها را به نمایش بگذارد.

وی رژه نیروهای مسلح با همکاری یگان های نظام گروه ۶۵ توپخانه صاعقه، ناجا و گردان امام حسین(ع)، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر با حضور در گلزار شهدای و گلباران و عطر افشانی قبور مطهر آن بزرگواران و دیدار با خانواده معظم شهدای جنگ تحمیلی را از جمله این برنامه ها برشمرد.

اسدی تصریح کرد: در این هفته نشست های بصیرتی با محوریت دفاع مقدس و جنگ نرم و مسابقات فرهنگی و ورزشی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت رفسنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور باشکوه نیروهای مسلح و بسیجیان در نماز عبادی و سیاسی جمعه خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی اسلامی و نمایشگاه های آشنایی با آسیب های ماهواره(دجالواره) از دیگر برنامه های ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان در هفته ی دفاع مقدس خواهد بود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان