حسین مرعشی در گفتگو اختصاصی با خانه خشتی:

من چه فتنه ای کرده ام؟ فتنه را آقای احمدی نژاد ایجاد کرد

  • شناسه خبر: 52458
من چه فتنه ای کرده ام؟ فتنه را آقای احمدی نژاد ایجاد کرد

حسین مرعشی گفت: شما رسانه ی آزاد هستید ولی مرا فتنه گر تلقی کرده اید، من چه فتنه ای کرده ام؟ مسبب فتنه، احمدی نژاد بوده است.

خانه » آخرین اخبار » من چه فتنه ای کرده ام؟ فتنه را آقای احمدی نژاد ایجاد کرد

حسین مرعشی شب گذشته در منزل شیخ محمد هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی“، انتصاب فتنه به وی را تهمت عنوان کرد و در مقابل اظهارات خبرنگار ما مبنی بر اینکه رسانه ها آزاد هستند و پاسخگویی به این مطلب موجب روشنگری می شود، گفت: شما رسانه آزاد هستید ولی نباید تهمت بزنید، مرا فتنه گر تلقی کرده اید، من چه فتنه ای کرده ام؟

وی با بیان اینکه مسبب فتنه، احمدی نژاد بوده است، ادامه داد: فتنه را آقای احمدی نژاد ایجاد کرد و مملکت را به هم ریخت و خودش را کنار کشید؛ احمدی نژاد قوه قضاییه و نهادهای امنیتی و همه را درگیر فتنه واقعی کرد و رفت؛ خیلی طول می کشد تا همه بتوانند بفهمند وی چه فتنه ای کرد؛ آقای احمدی نژاد فتنه ای کرد که همه یاران امام را متفرق کند و نیروهای اصیل انقلاب را خانه نشین کند؛ می خواست رهبری را تنها کند تا کسی اطراف رهبری نباشد؛ این تشخیص من است و سال ها هم گفتم.

مرعشی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی” در خصوص ماهیت مؤسسه مولی الموحدین، این مؤسسه را عام المنفعه و از مؤسسات بسیار موفق کشور عنوان کرد و افزود: مؤسسه مولی الموحدین اولین مؤسسه غیرانتفاعی خیریه است که به جای امداد و دستگیری از فقرا، توسعه را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به اقدامات این مؤسسه در بم ابراز داشت: با احداث ارگ جدید در نقطه محرومی مثل بم، امروز بیش از ۶ هزار نفر با شرافت در آنجا مشغول به کارند و زندگی می کنند، این کار چیزی جز خدمت نیست.

مرعشی افزود: هر چه درآمد از این محل کسب می شود، صرف کار جدید و توسعه جدید شده و یک ریال هم کسی کسب درامد نمی کند.

وی تأسیس ماهان و تجهیز یکی از ناوگان های پیشرفته کشور برای مسافرت های مردمی را کار خیری بیاان کرد که هیچ چیز دیگری از آن واجب تر نیست و گفت: امروز ۵ هزار نفر در خانواده ماهان مشغول به کارند.

حسین مرعشی با اشاره به اینکه اشتغال آفرینی مؤسسه مولی الموحدین تاکنون برای بیش از ۱۲ هزار نفر در زندگی آبرومندانه آن ها مؤثر بوده است، اظهار داشت: این مؤسسه با حضور ۱۵ نفر از افراد مؤثر از جمله آقایان کریمی، دکتر مصطفوی، پهلوان زاده، دکتر فدایی، مهندس شهبر، مرحوم مهندس سجادی، عرب نژاد و مراد علیزاده و ذوالعلا ایجاد شده است.

ویبا بیان اینکه اساس و تفکر مؤسسه بر این است که امداد راه نجات کشور نیست و توسعه راه نجات کشور است، ادامه داد: ما جمعی بودیم که می خواستیم به توسعه دامن بزنیم و دلمان نمی خواست این توسعه شخصی باشد؛ همه کارها هم مجاز بود شخصاً انجام شود، اما ترجیح دادیم در قالب یک مؤسسه غیرانتفاعی متعلق به همه مردم انجام دهیم.

مرعشی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص حضور وی در جلسه ای که چندی پیش با حضور وی در منزل شیخ علی هاشمیان برگزار شد، گفت: من کارهایم را بدون جلسه انجام می دهم و هر جا دعوتم کنند، به آن ها مشورت می دهم.

وی هم چنین به اجرای سه پروژه در رفسنجان با همکاری مؤسسه مولی الموحدین خبر داد و افزود: پروژه آلومینیوم سازی ۲۴۰ هزار تنی، توسعه گلخانه ها و پروژه LAB از مجموعه کارهای مؤسسه است که بزودی اخبار آن اعلام می شود.

لازم به ذکر است در طول مصاحبه که با ورود همزمان سید حسن خمینی نوه امام (ره) و بردار ایشان، هم چنین استاندار، فرماندار، شهردار و فرماندهی نیروی انتظامی و سایر مسئولین رفسنجان همراه بود، وی چندین بار به آن ها خطاب نمود که در حال مصاحبه با یک سایت کاملاً اصولگرا می باشد و استاندار را فردی توسعه گرا، فرماندار را رییس توسعه و خطاب به شهردار گفت: ما با اصولگراهای شما در حال مصاحبه هستیم.

در این جلسه خصوصی که پس از پایان مراسم یادمان شیخ محمد هاشمیان برگزار شده بود، بسیاری از سیاسیون رفسنجانی حضور داشتند که در میان آن ها می توان به حضور حجت الاسلام مرعشی، مهدی هاشمی و محسن هاشمی اشاره کرد.

لازم به ذکر است مهدی هاشمی با وجود اصرار خبرنگار ما مبنی بر حضور ایشان در دادگاه و تشکیل حزب مام هیچ پاسخی نداد و گفت: فعلاً مصاحبه نمی کنم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان