پس از مانتوهای بدون دکمه ، ساپورت مردانه هم وارد می شود

  • شناسه خبر: 42001
پس از مانتوهای بدون دکمه ، ساپورت مردانه هم وارد می شود

تازگیها هم باخبر شدیم که ساپورت مردانه هم وارد بازار شده است ، خدا به دادمان برسد مردان با پوشش ساپورت آن هم در ملأ عالم. گلها چه گل می شود؟!!!

خانه » آخرین اخبار » پس از مانتوهای بدون دکمه ، ساپورت مردانه هم وارد می شود

کلمه‏ حجاب هم به معنی پوشیدن است و هم به معنی پرده و حاجب . بیشتر استعمالش به معنی پرده است . این کلمه از آن جهت مفهوم پوشش می‏دهد که‏ پرده وسیله پوشش است ، و شاید بتوان گفت که به حسب اصل لغت هر پوششی‏ حجاب نیست ، آن پوشش حجاب نامیده می‏شود که از طریق پشت پرده واقع‏ شدنصورت گیرد . در قرآن کریم در داستان سلیمان ، غروب خورشید را اینطور توصیف می‏کند : “

بطور کلی می توان گفت حجاب عبارتست از این که زن،خود را از نامحرم بپوشاند ، بگونه ای که اگر پشت پرده قرار می گرفت عضو و برآمدگی ای از او دیده نمی شد و جلب توجه نمی کرد و منظور از ستر که در کتب فقهی ذکر شده همین است .

آیا وقتی در یک جامعه اسلامی همه اش در مورد حجاب و عفاف بطور کلی صحبت می کنیم ولی متاسفانه در جامعه طور دیگر با آن برخورد می شود.

به نظر من باید همیشه این مسئله ریشه یابی شود، زیرا آدمی زیبا پسند است و دوست دارد همیشه در زندگیش بهترین و زیباترین چیز را داشته باشد حال در هر زمینه ای که باشد علی الخصوص او دوست دارد ظاهری زیبا و مرتب داشته باشد.

پایتخت-بدحجابی-پوشش-جامعه

همانطور که گفتم باید این موارد مورد بررسی کلی قرار گیرد. چرا که جوانان ما چه از دختر و پسر به دنبال بدحجابی هستند. یکی از عوامل این است که ما ابتدا باید به جوانانمان مسائل را بشناسانیم ، زیباییها را بشناسانیم و اصلا وقتی خودمان زمینه را برایشان فراهم می کنیم چه انتظار داریم که آنها این کار را نکنند.

مثلا تولید لباسهای غیر اسلامی و کوتاه، مانتوهای کوتاه و اندامی ، ساپورتهای تنگ و بدن نما، شلوارهای کشی و تنگ لی و پارچه ای، پیراهن مردانه اندامی و گذاردن آن در ویترین های مغازه که پرفروش ترین لباسها می باشند.

و یا تبلیغ لوازم آرایشی آنچنانی و یا استفاده وسایل اصلاح فانتزی و آرایشی در آرایشگاه های مردانه و خیلی چیزهای دیگر.

پس وقتی خوب نگاه می کنیم اگر چنین چیزهایی تولید نشود و وجود نداشته باشد هرگز در جامعه مد نمی شود و هیچ دختر و پسری از این وسایل استفاده نمی کند.

ولی وقتی زمینه از قبل فراهم شده و ما باالعینه از آنها تبلیغ می کنیم و آنها  را در ویترین های سطح شهر در معرض دید قرار می دهیم و موجب تحریک جوانان می شویم، چه توقعی داریم که جوان ما به طرف این مسائل نرود.

images

یکی دیگر از موارد می تواند این باشد که ما زیاد از حد بخواهیم جوانانمان را منع کنیم آن وقت این می شود معضلی برای جوانان و جامعه و عقده ای برای آنان که بیشتر آنان را ترغیب می کند تا بطرف این طور موارد بروند.

آبا بهتر نیست ابتدا از تولیدیهای لباس و پوشاک شروع کنیم و از آنها بخواهیم تا بجای لباسها و مانتوهای تنگ و اندامی،  لباسی در خور جامعه اسلامی تولید کنند ، بجای شلوارها و ساپورتهای تنگ و بدن نما از پارچه های مناسب و در خور یک جوان مسلمان در معرض فروش قرار دهند.

12950708931236

وقتی خودمان تولید می کنیم و وقتی خودمان وارد بازار عرضه و تقاضا می کنیم نباید دیگران را زیر سوال ببریم و از آنها بخواهیم تا به مسئله حجاب و عفاف بیشتر توجه داشته باشند.

و مسئله دیگر اینکه باید  به خانواده و ریشه آن توجه ویژه داشت ، زیرا اگر پدر و مادر در خانواده به مسائل شرعی و مذهبی بیشتر بپردازند و از لحاظ تربیت اسلامی به فرزندانشان توجه داشته باشند و در نهایت اینکه آنها را با تمامی مسائل آشنا کنند و از لحاظ مسائل حلال و حرام در خانواده  توجه خاص داشته باشند.

به حضوراو در  جامعه  بیشتر توجه کنند و تمامی رفتار و حرکات او را زیر نظر داشته باشند ، مثلا با دوستانی که در رفت و آمد است ، از وسایلی که برای مطالعه استفاده می کند مثل اینترنت یا ماهواره.

والدین سعی کنند با فرزندانشان دوست باشند و با او مثل یک دوست رفتار کنند تا یک فرزند و سعی کنند مسائل خوب و بد را از همان اوان کودکی به او بشناسانند علی الخصوص مسئله حجاب و عفاف اسلامی را.

چرا بعضی از خانواده ها را می بینی که پدر و مادر خانواده پوشش اسلامی دارند و فرزندان پسر و دختر او نیز چنین هستند و بیشتر اهل نماز و عبادت و رفتن به مسجد و سعی می کنند کمتر به رفیق و رفاقت بازی بپردازند. دوست دارند در مسائل مذهبی بیشتر شرکت داشته باشند بدون اینکه کسی آنها را مجبور به این کار کند.

ولی متاسفانه بعضی از خانواده ها را هم می بینی که پدر و مادر خانواده بسیار بی اهمیت نسبت به مسائل اسلامی هستند و فرزندانشان نیز چون در چنین خانواده ای بزرگ شده اند و تحت چنین تربیتی قرار گرفته اند نه تنها مثل پدر و مادر که حتی بدتر از آنها نیز شده اند.

در چنین خانواده هایی پدر این قدر به فکر رفیق و رفیق بازی هست و یا اینقدر به مسائل کاریش اهمیت می دهد که حتی فرصت سرخاراندن هم ندارد چه برسد به اینکه بخواهد حتی برای یک ثانیه با فرزندش باشد سعی می کند تمام روز را بیرون از خانه باشد و فکر می کند تمامی خانه و خانواده همین کار است و پول در آوردن و یا مادر خانواده زنی است که همیشه به فکر بهترین پوشش است، وقت گذرانی در میهمانیهای پارتی و آنچنانی یعنی در اصل اهل خوشگذرانی است او نیز نمی تواند به فرزند دخترش برسد و ساعاتی را در کنار او باشد .

همانطور که می دانیم فرزندان وقتی که بدنیا می آیند بسیار مظلوم و معصوم هستند آنها از قبل بد بودن و یا خوب بودن را نمی دانند. در اصل باید بگوییم که خداوند تمامی بندگانش را خوب آفریده ولی متاسفانه این محیط است که آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

آری درست است فرزندی که در چنین خانواده بی بندو باری بدنیا می آید گر چه پاک بدنیا می آید ولی متاسفانه تحت تاثیر محیط اطراف خود علی الخصوص خانواده قرار می گیرد او همیشه در خانواده ، خود را تنها یافته است و سعی می کند برای رفع این تنهایی به دوستان بد و حتی مسائل بد و غیرشرعی روی بیاورد تا بتواند وقت خود را پر کند.

چون او در خانواده دوستی نداشته و احساس می کند که کسی او را دوست ندارد به اولین جایی که پناه می آورد پارک است و ملاقات کردن با افراد ناباب . که ابتدا با او طرح دوستی آنچنانی می ریزند و با او احساس رفاقت می کنند و حتی برایش اشک تمساح می ریزند و ولخرجیهایی می کنند که بیا و تماشا کن تا بهتر بتوانند او را به دام بیندازند.

index

index

چرا بعضی از پسران رامی بینیم که لباس افتضاح می پوشند و حتی روی زانوی شلوارشان را پاره پاره می کنند و می گویند مد است و یا موهایشان را فشنی می زنند برای جلب توجه بیشتر و تازگی ها صورتهایشان را مثل زنان اصلاح می کنند و ابرویشان را نازک و رژ می زنند، اینها از کجا نشأت گرفته است.

saport-new

تازگیها هم باخبر شدیم که ساپورت مردانه هم وارد بازار شده است ، خدا به دادمان برسد مردان با پوشش ساپورت آن هم در ملأ عالم. گلها چه گل  می شود؟!!!

حال می خواهم از شما والدین گرامی ، معلمین، استادان، مسئولین استانی و کشوری و روحانیون معزز بپرسم چه کسی اینجا مقصر است ؟

بیایید تا فرصت هست جوانانمان را دریابیم!!!!

همانطور که می دانید امنیت اخلاقی از مهم‌ترین مقولاتی است که مردم به آن احتیاج دارند “نیروی انتظامی در کوچه و خیابان باید با همه چیزهایی که از نظر اخلاقی ممنوع و خلاف است، مقابله کند و این جزو وظایف شماست”.
این جملات بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی مورد تاکید قرار داده بودند.

تاکید بر موضوع مهم و نو پایی همچون امنیت اخلاقی و صیانت از آن یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه امروز محسوب می‌شود. به راستی شاید برخی موضع گیری‌ها و انتقادات نسبت به عملکرد پلیس در این زمینه به حق نباشد. طی سال‌های اخیر نهادها، ارگان‌ها، رسانه‌ها، احزاب و افراد مختلفی به نوعی سعی کرده‌اند برخورد پلیس با کسانی که متهم به بد حجابی و به طور کلی اخلال در امنیت اخلاقی هستند را زیر سؤال ببرند و حتی پلیس را به فراتر رفتن از وظایف قانونی خود متهم کنند. اگر چه گفته شده پلیس آخرین مسوول در زمینه عفاف و حجاب و مقابله با بدحجابی است اما نباید این موضوع مهم را فراموش کرد که ناجا در فضای موجود، برای اجرای طرحی که برای یک جامعه اسلامی و قبل از آن برای یک جامعه انسانی یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود، تنها مانده و دست‌های اندکی برای یاری رساندن به آن در کار است پس بیایید با ثبت نام در پلیس افتخاری در امر مبارزه با حجاب و عفاف و بحث امنیت اخلاقی و اجتماعی یار و همکار نیروی انتظامی باشیم.

منبع: کرمان ۱۴۰۰

برچسب ها:
اخبار رفسنجان تهاجم خانه خشتی رفسنجان ساپورت فرهنگ مردانه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ساپورت تنگ و نازک – دی جی کالا – Digikala خرید قیمت آنلاین

    […] […]
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان