ورود سگ آزاد، ورود صهیونیست ممنوع! + عکس

  • شناسه خبر: 43541
ورود سگ آزاد، ورود صهیونیست ممنوع! + عکس

صاحب یک رستوران در شهر “لییج” بلژیک در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان غزه پلاکاردی در برابر مغازه‌اش نصب کرده که بر روی آن نوشته شده است: ورود سگ آزاد، ورود صهیونیست ممنوع!

خانه » آخرین اخبار » ورود سگ آزاد، ورود صهیونیست ممنوع! + عکس

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  پایگاه ۵۹۸ ، صاحب یک رستوران در شهر “لییج” بلژیک در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان غزه پلاکاردی در برابر مغازه‌اش نصب کرده که بر روی آن نوشته شده است: ورود سگ آزاد، ورود صهیونیست ممنوع!

برخی از روزنامه های محلی بلژیک با انتشار تصاویری از این رستوران نوشتند: این فرد بر روی پرچم رژیم صهیونیستی حرف ایکس (علامت ضربدر) به رنگ قرمز و پرچم فلسطین را قرار داده است.

ورود سگ آزاد، ورود صهیونیست ممنوع! + عکس

انجمن دشمنی با سامی در بلژیک به خاطر شکایت عده ای علیه این فرد، تحقیق درباره این موضوع را آغاز کرده است.

همچنین پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی “یدیعوت آحرانوت” نوشت: شرکت (Tesco Supermarkets) بزرگترین شرکت فروشگاه های زنجیره ای انگلستان، تصمیم به توقف فروش تولیدات کارخانه های صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی گرفت.

در عین حال سخنگوی این شرکت گفته است که این تصمیم به خاطر حمله اسراییل به غزه و تصمیمی سیاسی نبوده بلکه به خاطر تجدید نظر در سیاست شرکت در زمینه فروش تولیدات است.

تاکنون شماری از فروشگاه های اروپا مشابه این اقدام را انجام داده اند. شماری از قهرمانان رشته های ورزشی جهان از جمله فوتبال نیز سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیر نظامیان غزه را محکوم کرده اند.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان ورود سگ آزاد، ورود صهیونیست ممنوع
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان