هدیه سازمان اتوبوس رانی به دانشجویان رفسنجانی

  • شناسه خبر: 52130
هدیه سازمان اتوبوس رانی به دانشجویان رفسنجانی

همزمان با شانزدهم آذر ماه و روز دانشجو ، کلیه سرویس های دانشجویی رایگان می باشد.

خانه » آخرین اخبار » هدیه سازمان اتوبوس رانی به دانشجویان رفسنجانی

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، همزمان با شانزدهم آذر ماه و روز دانشجو ، کلیه سرویس های دانشجویی رایگان می باشد.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما، با تبریک روز دانشجو به دانشجویان شهرستان رفسنجان، افزود: کلیه مسیرهای میدان ابراهیم و ایستگاه پل فجر تا دانشگاه و سایر مسیرهای شهری فردا به دانشجویان خدمات رایگان ارائه می دهند.

محمد شیرازی خاطر نشان کرد: برای انتقال دانشجویان از شهر به دانشگاه و بالعکس، ۲۰ دستگاه اتوبوس فعالیت دارند که روزانه بیش از ۶ هزار دانشجو را جا به جا می کنند.

وی با اعلام ۳۰۰ تومان نرخ کرایه اتوبوس بین دانشگاه تا شهر از ایستگاه پل فجر و میدان ابراهیم تا دانشگاه و بالعکس، در ادامه گفت: دانشجویان با پرداخت ۴۵۰ تومان در سایر مسیرها می توانند از دانشگاه به مقصد خود و بالعکس از سرویس های ویژه دانشگاه استفاده نمایند.

محمد شیرازی با بیان ارائه خدمات رایگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان علاوه بر روز دانشجو ، یادآور شد: کلیه اتوبوس های این سازمان در روز اول مهر ماه نیز برای دانشجویان و دانش آموزان رایگان خواهد بود.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان با اشاره به راه اندازی سیستم کارتخوان بر روی اتوبوس های درون شهری از دو سال گذشته، گفت: نزدیک به ۴۹۰ هزار دانشجو در سال گذشته از خدمات کارتخوان اتوبوس های این سازمان استفاده کرده اند.

وی با اشاره به ۱۱ مرکز دانشگاهی و نزدیک به ۲۶ هزار دانشجو در شهرستان رفسنجان، افزود: هم اکنون اتوبوس های ویژه دانشگاه های ولی عصر (ج)، آزاد، پیام نور و میثاق به دستگاه کارتخوان مجهز می باشند.

برچسب ها:
16 آذرماه اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان روز دانشجو سازمان اتوبوس رانی سرویس دانشجویی رایگان محمد شیرازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    زحمت کشیدن!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان