تهیه کننده فیلم «شیار 143» در گفت و گو با "خانه خشتی" عنوان کرد:

هدف، نشان دادن قهرمانی به نام مادر شهید بود

  • شناسه خبر: 37437
هدف، نشان دادن قهرمانی به نام مادر شهید بود

به گزارش خانه خشتی، پس از افتتاحیه اولین اکران دانشگاهی فیلم «شیار ۱۴۳» در کرمان، سینما گلستان امین رفسنجان میزبان عوامل فیلم شد تا بار دیگر از مقام مادران دلسوز شهدا قدردانی شود. در این مراسم که با حضور ۱۰۰ تن از خانواده های معظم شهدا و با همکاری شهرداری و بنیاد شهید رفسنجان برگزار […]

خانه » آخرین اخبار » هدف، نشان دادن قهرمانی به نام مادر شهید بود

به گزارش خانه خشتی، پس از افتتاحیه اولین اکران دانشگاهی فیلم «شیار ۱۴۳» در کرمان، سینما گلستان امین رفسنجان میزبان عوامل فیلم شد تا بار دیگر از مقام مادران دلسوز شهدا قدردانی شود.

در این مراسم که با حضور ۱۰۰ تن از خانواده های معظم شهدا و با همکاری شهرداری و بنیاد شهید رفسنجان برگزار شد، از کارگردان، تهیه کنندگان و بازیگر نقش یونس تقدیر به عمل آمد.

محمد حسین قاسمی تهیه کننده فیلم «شیار ۱۴۳» در گفت و گو با خبرنگار ما از آغاز اکران های دانشگاهی فیلم از اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: با گذشت دو روز از این اکران ها، تاکنون ۱۵۰ درخواست از دانشگاه های مختلف کشور داشته ایم.

وی موفقیت فیلم را مرهون حضور مادران شهدا و تقدیر از آنان قبل از تقدیر عوامل بیان کرد و گفت: هدف این فیلم، نشان دادن قهرمانی به نام مادر شهید است.

قاسمی ادامه داد: جوامع مختلف به دنبال اسطوره سازی هستند، اما ما در ایران عزیزمان نیازی به اسطوره سازی نداریم، کافیست قهرمانانمان را نشان دهیم؛ همه شان اسطوره هستند.

وی از استقبال مردم و مخاطبان به فیلمی با موضوع مادران معظم شهدا اظهار خوشحالی کرد و خطاب به مسئولین ابراز داشت: «شیار ۱۴۳» هنوز تنهاست؛ اما به لطف خدا و دعای مادران شهدا به پیش می رود.

برچسب ها:
رفسنجان شیار 143 محمدحسین قاسمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان