نابودی تنها زمین چمن کشکوئیه / فوتبالیست‌های کشکوئیه در حسرت زمین مناسب

  • شناسه خبر: 37551
نابودی تنها زمین چمن کشکوئیه / فوتبالیست‌های کشکوئیه در حسرت زمین مناسب

تنها زمین چمن کشکوئیه وضعیت مناسبی ندارد و همین خرابی چمن باعث شده تا فوتبالیست‌های این شهر محل مناسبی برای برگزاری مسابقات و تمرینات خود در اختیار نداشته باشند. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی” از کشکوئیه، وضعیت نامناسب زمین چمن فوتبال کشکوئیه موجب کمرنگ شدن ورزش فوتبال در بین جوانان این بخش شده است . بخش […]

خانه » آخرین اخبار » نابودی تنها زمین چمن کشکوئیه / فوتبالیست‌های کشکوئیه در حسرت زمین مناسب

تنها زمین چمن کشکوئیه وضعیت مناسبی ندارد و همین خرابی چمن باعث شده تا فوتبالیست‌های این شهر محل مناسبی برای برگزاری مسابقات و تمرینات خود در اختیار نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی” از کشکوئیه، وضعیت نامناسب زمین چمن فوتبال کشکوئیه موجب کمرنگ شدن ورزش فوتبال در بین جوانان این بخش شده است .

بخش کشکوئیه در حالی که  یکی از بخش های موفق در زمینه فوتبال در استان می باشد همچنان از عدم وجود امکاناتی مناسب از جمله بهره‌مندی از یک زمین چمن مناسب وسالن ورزشی که ازنظر تجهیزات مناسب نمیباشد و در خور ورزشکاران نیست رنج می‌برد.

سالهای نه چندان دور، بخش کشکوئیه با داشتن ورزشکاران پرنشاط یکی از تیم های موفق در ادوار مسابقات استان بود.

 ولی اکنون طی چند سال گذشته فوتبال کشکوئیه به دفعات با چالش و معضل روبرو شده است که این موضوع فوتبال ما را در مسیر سراشیب قرار داده است واین امر  نهایتا باعث می شود این ورزش نتواند در این مدت پیشرفتی حاصل کند. و در ادامه این وضعیت نامناسب موجب رغبت نداشتن اهالی فوتبال برای فعال سازی این رشته محبوب ، نبود حمایت مالی و نظارتی هیئت فوتبال شهرستان از مهمترین علل وضعیت نابه سامان فوتبال امروز کشکوئیه است.

جوانان کشکوئیه انتظار دارند مسئولان هیئت فوتبال استان و شهرستان  توجه ویژه ای برای برون رفت فوتبال این بخش از وضعیت نامناسب فعلی داشته باشند، متولیان ورزش باید با ورزشکاران صادق باشند و حرف دل آنان را بشنوند و برای ارتقای جایگاه ورزش بخش با پیش کسوتان ورزشی تعامل کنند.

برچسب ها:
نابودی تنها زمین چمن کشکوئیه / فوتبالیست‌های کشکوئیه در حسرت زمین مناسب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان